Dus...quote:Op zondag 4 maart 2018 16:06 schreef FL_Freak het volgende:
Komop boys, wie gaat er nu even indekken?
PSV kan nog punten verspelen xD
De buit is nog niet binnen xD
Verplichte erehaag voor de nieuwe kampioen dan lijkt mequote:Op zondag 4 maart 2018 16:03 schreef XL het volgende:
[..]
10 verliespunten in 26 partijen en 10 punten los met 8 partijen te gaan. Bovendien als kampioen Ajax ontvangen
Wel een beetje treurig dat uitgerekend jij nu deze kaart speelt.quote:Op zondag 4 maart 2018 16:10 schreef Scarface88 het volgende:
En volgens alle "kenners" zouden we dit jaar als 4e eindigen onder Utrecht
Als al jou 'gevoelens' uitkwamen dan waren we op plek 12 geëindigd dus ik zou me even koest houdenquote:Op zondag 4 maart 2018 16:10 schreef Scarface88 het volgende:
En volgens alle "kenners" zouden we dit jaar als 4e eindigen onder Utrecht
quote:Op zondag 4 maart 2018 16:27 schreef PSVCL het volgende:
Gefeliciteerd boys
Benieuwd naar de UI van badr
Of... erehaaggenotquote:Op zondag 4 maart 2018 16:28 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Wel beetje jammer, nu moeten we er namelijk nog expres een verliezen zodat we alsnog tegen Ajax kampioen kunnen worden
Yes haha.quote:Op zondag 4 maart 2018 16:27 schreef PSVCL het volgende:
Gefeliciteerd boys
Benieuwd naar de UI van badr
Ik ga even googlen.quote:Als PSV wint en Ajax niet, dan neem ik een half jaar een Ten Hag UI naar keuze. Scarface mag kiezen.
Niet waar toch? Vanaf PSV-Ajax zijn er nog 12 punten te verdelen dus is dat gewoon de kampioenswedstrijd?quote:Op zondag 4 maart 2018 16:28 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Wel beetje jammer, nu moeten we er namelijk nog expres een verliezen zodat we alsnog tegen Ajax kampioen kunnen worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |