Neequote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus de winnaar weet zelf ook nog niet dat ie heeft gewonnen?
Zou zij niet uit de lijst met mogelijke oud-mollen gehaald zijn omdat ze moltalk presenteert?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:32 schreef F1gamer het volgende:
Magriet weet toch wel wie de mol is, omdat ze zelf 2 seizoenen terug de mol was. De nieuwe mol heeft toch contact met oud mollen voor tips.
Op basis van deze aflevering juist nietquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je zou zeggen dat het Ruben moet zijn, maar dat weiger ik te geloven
Ik ben benieuwd
Wanneer?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee
Maar da's ook wel eerder voorgekomen
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:50 schreef Poepz0r het volgende:
Streepte de mol de mol weg? Antwoord kan ook NEE zijn natuurlijk
Dat is gewoon de oplossing van de puzzel. Het is onbekend wie Jan wegstreepte, dus is het resultaat is: streepte de mol de mol weg?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:50 schreef Poepz0r het volgende:
Streepte de mol de mol weg? Antwoord kan ook NEE zijn natuurlijk
Jan streepte 'de mol' wegquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:51 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Dat is gewoon de oplossing van de puzzel. Het is onbekend wie Jan wegstreepte, dus is het resultaat is: streepte de mol de mol weg?
Test 'm nu meteen even uitquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik met een bord dat ik een bomgordel draag genot
Ja zou wel mooi zijnquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:56 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Als Olcay trouwens zo langzaam was dan kan ze ook het molpad hebben gekozen (tenslotte hadden beide mannen het geldpad gekozen).
Lijkt me wel iets voor de ontknoping volgende week.
Dat vind ik wel iets voor de ontknoping ja.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:56 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Als Olcay trouwens zo langzaam was dan kan ze ook het molpad hebben gekozen (tenslotte hadden beide mannen het geldpad gekozen).
Lijkt me wel iets voor de ontknoping volgende week.
Die slaat iedereen vol op de bekquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:59 schreef TLC het volgende:
Volgende week kan Ron voor het eerst de andere kandidaten eens face-to-face spreken
Dat zou het mooiste zijn ja.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:59 schreef Moira. het volgende:
Zou wel mooie mindfuck zijn voor de overgebleven finalisten (Jan en Ruben) die dan op elkaar zitten
Geen wonder dat ze dan die 2 verbaasde hoofden voor de live ontknoping willen bewaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |