Dat is niet eens een gezegdequote:Op zaterdag 3 maart 2018 16:14 schreef KingRoland het volgende:
tegenwoordig zijn alle partijen gek, maar D66 steekt er met vlag en wimpel uit hoor.
pas je op straks ben je een racistquote:Op zaterdag 3 maart 2018 16:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat is gebaseerd op de notie dat homo's een relatief hoger IQ hebben en op het moment dat zij zich niet voortplanten de hele samenleving daar dus 'dommer van wordt.' Geen haat gewoon feiten
Ik vind het een prachtige theorie, uh, feiten anders.
NACquote:
Willem 2 heeft daar geeneens huurlingen van Man City voor nodig (lol)..quote:Op zaterdag 3 maart 2018 16:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
NAC
Ajax won daar met 0-8. Hoop dat het bij jullie ook zoiets wordt.
Ze kunnen er op wat huurlingen van Man City ook helemaal geen zak van.
Dat komt zeker door dat blonde mokkel wat je daar aan lag te douwen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 16:22 schreef Caland het volgende:
Ik vind NAC wel een mooie club. Sowieso is Breda verreweg de tofste stad van Brabant (al is dat niet zo moeilijk natuurlijk)
Deels, deels.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 16:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat komt zeker door dat blonde mokkel wat je daar aan lag te douwen.
Breda of Tilburg?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 16:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Deels, deels.
Alhoewel, ik lig nu een Arnhems wijf aan te douwen en die stad wordt er niet echt beter op
Dat weet je bestquote:
Heb je nu een vrijdaggevoel?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Waarom?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 17:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
STINHO vuile teringhond
Hij heeft me geblokt op dm
Zo nog naar de shoppa, dus staat nog open.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Hoop dat ze hem doodslaanquote:Op zaterdag 3 maart 2018 17:45 schreef Caland het volgende:
Jongens wat denken we van Badrgod vanavond
Ziggo zendt het uit toch?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 17:45 schreef Caland het volgende:
boeit me echt geen kutquote:Op zaterdag 3 maart 2018 17:45 schreef Caland het volgende:
Het is koud, het is guur.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 17:54 schreef opperkleurder het volgende:
Het was best koud om te flyeren vandaag.
Mooi. Net na Feyenoordquote:Op zaterdag 3 maart 2018 17:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Yes
Main event een uurtje of 11 of later
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |