abonnement Unibet Coolblue
pi_177572008


SMOELENBOEK / VOORSTELTOPIC

Omdat ik het persoonlijk altijd leuk vind om iets meer te weten van de mensen met wie je soms al jaren hier in ESF klept / ruziet / het eens bent / zeikt / lacht / zeurt / hysterisch vlagwappert / het oneens bent / juicht / jankt etcetera leek het me leuk om een soort smoelenboek/voorsteltopic te hebben.

Disclaimert:
- Nee hoor, je hoeft natuurlijk niet als je niet wilt. Internetprivacy is een dingetje en heel begrijpelijk als je iets niet kwijt wilt. Foto is ook optioneel uiteraard.


Het werkt meestal wel sfeerverhogend als je iets meer een beeld hebt bij een username, dus voor wie dat leuk vindt, stel je hier even voor als nieuweling of na al die jaren! Vertel gewoon wat je kwijt wilt en/of vul bv ook onderstaande lijstje in, of een deel ervan.

*O* TS begint *O*

Naam: Miranda
Leeftijdscategorie: Zo ergens rond de veertig O-)
Regio: omgeving Rotterdam

Kijkt het songfestival sinds: Sandra Kim (1986) (au..)
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: De Troubadour en Amar Pelos Dois
Ik vind leuk aan ESF-forum: de gezellige massa'hysterie' rondom Songfestival en het feit dat je iemand in het begin best irritant kunt vinden en dat je later toch prima door een online deur blijkt te kunnen. De sfeer is hier over het algemeen echt top. Ook als mensen een heel andere smaak/voorkeur hebben.
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: de incidentele zeikerd/zuiger, dat trek ik me (nog) te veel aan maar daar wordt aan gewerkt
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Ja, in Düsseldorf toen met de 3Js en meerdere Nationale SF's zoals die met Shalalie, die met de 3J's en die met Joan Franka. Tevens namens FOK! naar een aantal Songfestival-persdagen geweest om verslag te doen, samen met MissBliss en Dirkh.
Favoriete ESF-user: Dat zijn er meer, maar als ik MOET kiezen dan Cee O+

Hoe lang ben je al op FOK!: Belachelijk lang, al sinds 1999 geloof ik (eerste Big Brother), toen wel onder een andere username, daarna tijdje niet op FOK! geweest, toen wachtwoord kwijt en later weer terug als Greys, nu ook alweer heel wat jaar. Paar jaar PR-crew geweest van FOK!, tevens mod van F&F en ESF.

Naast het Songfestival vind ik leuk: mijn honden, organiseren, plannen, koken en eten en m'n vrienden (m/v)
Kan je koken: Ja best wel
Hé/hó/bi/iets anders namelijk:
Ik word schijtchagrijnig van: te lang heet weer (want dan slaap ik slecht en als ik te lang slecht slaap ben ik een monster), te lang niet eten (want als ik honger heb ben ik ook al een monster), het feit dat Jan Smit en Daniel Dekker in de selectiecommissie van het ESF zitten, gemene mensen, liegende politici, als iemand 'nee ik hoef niks' zegt en dan toch van m'n eten mee gaat zitten eten (BLIJF AF LIJER, BESTEL DAN ZELF IETS), zuigers/zeikerds
Ik word erg gelukkig van: mooie muziek, met vrienden in m'n favo kroeg zijn, lekker eten, dieren die gered worden, als m'n familie/ouders/zus gezond en tevreden zijn, de slappe lach hebben met iemand
Favo (Netflix)serie('s): Touch, Hinterland, The Affair, OITNB
Favo film(s): Closer, The Lake House en elke cheesy Kerstfilm en kwijlerige jankfilm die er is

Wat ik tot slot nog kwijt wil: Ik ben blij dat ESF bestaat, ik vind het de leukste plek op FOK! en ik vind het tof dat ik meerdere mensen hier al live heb ontmoet. Verder lijkt het me leuk als we ooit nog eens een ESF-meeting houden zoals eerder in die leuke kroeg. Hoeft niet per se tijdens het songfestival - al was samen kijken op groot scherm echt heel gaaf - maar kan ook gewoon in de herfst, een songfestiBAL om het jaar te overbruggen tot het volgende ESF.

Favoriete ESF-gif:


-------
Copy/paste vragenlijstdingetje:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
[b]Naam:[/b] -
[b]Leeftijdscategorie:[/b] -
[b]Regio:[/b] -

[b]Kijkt het songfestival sinds:[/b] -
[b]Mijn twee favoriete ESF nummers ooit:[/b] -
[b]Ik vind leuk aan ESF-forum:[/b] -
[b]Ik vind minder leuk aan ESF-forum:[/b] -
[b]Ben je ooit live bij het Songfestival geweest:[/b] -
[b]Favoriete ESF-user:[/b] -

[b]Hoe lang ben je al op FOK!:[/b] -

[b]Naast het Songfestival vind ik leuk:[/b] -
[b]Kan je koken:[/b] -
[b]Hé/hó/bi/iets anders namelijk:[/b] -
[b]Ik word schijtchagrijnig van:[/b] -
[b]Ik word erg gelukkig van:[/b] -
[b]Favo (Netflix)serie('s):[/b] -
[b]Favo film(s):[/b] -

[b]Wat ik tot slot nog kwijt wil:[/b] -

[b]FOTO, optioneel:[/b] -

[b]Favoriete ESF-gif:[/b] -
pi_177572025
huh, volgens mij is er iets mis gegaan. Sorry!

Ik wilde op Jane reageren en toen kreeg ik dit..
pi_177573198
Naam: Gerard / LovePeaceofMusic81
Leeftijdscategorie: 35-40
Regio: Tussen Utrecht en Zwolle

Kijkt het songfestival sinds: 1989
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Vrede - Rhythm Inside
Ik vind leuk aan ESF-forum: de geruststelling dat er 'soortgenoten' zijn die met volle overgave speculeren, elkaar gek maken, het delen van grote euforie en de bittere teleurstelling

Ik vind minder leuk aan ESF-forum: Mensen die hun gelijk willen halen en daarbij respectvol omgaan met elkaar vergeten
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Nope
Favoriete ESF-user: Uhh... dat weet ik nog niet

Hoe lang ben je al op FOK!: Lees dit jaar 5 jaar actief mee

Naast het Songfestival vind ik leuk: zingen, toneelspelen, filosoferen over het leven met een biertje, dansen, muziek luisteren, slapen, mijn eigen Top40 maken
Kan je koken: redelijk
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: ho
Ik word schijtchagrijnig van: handdoeken/theedoeken zonder lusjes, plakkende koffiepads in de houder, plakkerige handen, gillende pubermeiden op de fiets, oppervlakkigheid
Ik word erg gelukkig van: de periode tussen maart en juni... en niet alleen vanwege de lente
Favo (Netflix)serie('s): House Of Cards (mag dat nog?), Friends, Breaking Bad
Favo film(s): As It Is In Heaven, The Others, Call Me By Your Name, Hachi, Intouchables

Wat ik tot slot nog kwijt wil: Had nimmer in mijn leven verwacht deel te nemen aan een forum. Na jaren van meelezen kan ik mezelf nìet meer inhouden. De innerlijke Eurovisie-bom staat op ontploffen dus ik probeer door aan dit forum actief mee te doen dit enigszins te voorkomen en te reguleren. Maar of dit de juiste methode is... Fijn om medeliefhebbers te hebben :-)

Favoriete ESF-gif: https://giphy.com/gifs/KWYJGz5uuPL44/links
hmm... weet blijkbaar niet hoe die zichtbaar wordt

(picture this;

#paarse pakken met wijde pijpen,
#een hilarische choreografie,
#discutabele tekst en
#een achtergrondzanger waarvan ik me afvraag of ie hierna nou een LANGE carrière gehad heeft)

[ Bericht 33% gewijzigd door LovePeaceofMusic81 op 03-03-2018 12:46:05 ]
But please feel free to try other alternatives. It's proven very helpful to go the exact opposite way - Petra Mede
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 maart 2018 @ 16:08:51 #4
163650 Greys
pi_177578360
Er was al een deel 2 dus nu zijn er twee. Ik sluit deze en zal de post hierboven er even heen verhuizen! :)

ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')