Anderen doen dat ook niet misschien eens bij jezelf te rade gaan.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 11:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
zucht en dan straks weer miepen als ik uit me slof schiet.
Hoi Sabine,quote:
Ik begrijp niet dat je anderen zoveel invloed laat hebben.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 11:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoi Sabine,
ik zit te denken om niet meer te posten bepaalde mensen verpesten het plezier in de game een beetje momenteel voor mij.
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 11:15 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat je anderen zoveel invloed laat hebben.
Negeer, scroll. Ook jij kunt dat.
Uitdagers houd je altijd. Ik had een mod die naar op mij reageerde, snel de post verwijderen en onder een kloon ging het feestje door. Zijnis nu weg, ik ben er nog.
Top.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 11:14 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
He Sabine,
Ik blijf hoor, al is het soms wat minder gezellig. Gister het meest simpele naaiprojectje tot een goed einde gebracht.
Een kussentje
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 11:16 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Top.
Als je het hier gezellig wilt hebben, kun je kijken wat je zelf bij kunt dragen. Ik doe het zo en voor mij werkt dat goed.
Blij dat het opgelost is.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 11:15 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat je anderen zoveel invloed laat hebben.
Negeer, scroll. Ook jij kunt dat.
Uitdagers houd je altijd. Ik had een mod die naar op mij reageerde, snel de post verwijderen en onder een kloon ging het feestje door. Zijnis nu weg, ik ben er nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |