SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
Zonder wrijving geen glans
kloptquote:Op zaterdag 3 maart 2018 10:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik heb heel dit nieuwe seizoen pas 1 keer een lekkere punten reeks kunnen neerzetten.
en dat begint best te frustreren.quote:
pak je nachtrust en post overdags, volgende week is de vakantie afgelopen. Heb je weer meer kans.quote:
hier al niet neerquote:Op zaterdag 3 maart 2018 10:26 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Vanmiddag maar ff naar de ijsbaan. Nu het nog kan
als ik merk dat mensen opzettelijk mij saboteren moeten ze ook niet komen miepen als ik van me af ga bijten.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 10:28 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Oh oh geef hem nu geen hoop.
Maar van dat slapen geef ik Haags gelijk.
Dat zeg ik niet doordeweeks ben ik er sochtends ook altijd.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 10:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
als ik merk dat mensen opzettelijk mij saboteren moeten ze ook niet komen miepen als ik van me af ga bijten.
quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 10:32 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Waar of niet... Haags? ik bedoel maak je geen illusies dat ik dat speciaal voor jou doe,
Je saboteert mij.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 11:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
zucht en dan straks weer miepen als ik uit me slof schiet.
ik had in dit stukje 15 punten kunnen hebben.quote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 11:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik had in dit stukje 15 punten kunnen hebben.
Anderen doen dat ook niet misschien eens bij jezelf te rade gaan.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 11:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
zucht en dan straks weer miepen als ik uit me slof schiet.
Hoi Sabine,quote:
Ik begrijp niet dat je anderen zoveel invloed laat hebben.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 11:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoi Sabine,
ik zit te denken om niet meer te posten bepaalde mensen verpesten het plezier in de game een beetje momenteel voor mij.
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 11:15 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat je anderen zoveel invloed laat hebben.
Negeer, scroll. Ook jij kunt dat.
Uitdagers houd je altijd. Ik had een mod die naar op mij reageerde, snel de post verwijderen en onder een kloon ging het feestje door. Zijnis nu weg, ik ben er nog.
Top.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 11:14 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
He Sabine,
Ik blijf hoor, al is het soms wat minder gezellig. Gister het meest simpele naaiprojectje tot een goed einde gebracht.
Een kussentje
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 11:16 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Top.
Als je het hier gezellig wilt hebben, kun je kijken wat je zelf bij kunt dragen. Ik doe het zo en voor mij werkt dat goed.
Blij dat het opgelost is.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 11:15 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat je anderen zoveel invloed laat hebben.
Negeer, scroll. Ook jij kunt dat.
Uitdagers houd je altijd. Ik had een mod die naar op mij reageerde, snel de post verwijderen en onder een kloon ging het feestje door. Zijnis nu weg, ik ben er nog.
Ja er soms mensen die de sfeer bepalen, doodsbedreigingen zijn nu aan de orde van de dsg. Lijkt me niet de bedoeling van de naam van het spel.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 11:16 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Top.
Als je het hier gezellig wilt hebben, kun je kijken wat je zelf bij kunt dragen. Ik doe het zo en voor mij werkt dat goed.
Waarom niet geen leuke groep mensen of had je liever iets anders gedaan?quote:
waaromquote:
Dat helpt niet vrees ikquote:Op zaterdag 3 maart 2018 11:20 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Onnodig, deze arts heeft zijn eigen verpleegsters.
quote:
wat danquote:
komt omdat mensen mijn tergen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 11:23 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Tristan, Joran en dan die foto van die dode vos
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 11:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
had 100 punten meer kunnen hebben.
echt hoor ik hoop niet snel dat iemand zijn hartje klapt maar nu zit ik er toch dicht tegen.
dankquote:
quote:
quote:
elke punt die je van mij pakt is een minuut minder voor je bestaan.quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 11:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
elke punt die je van mij pakt is een minuut minder voor je bestaan.
lekker sjorrenquote:
wat let jequote:Op zaterdag 3 maart 2018 12:00 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Fuck nu zin in Haring met uitjes!
Ben meer van de zalmquote:Op zaterdag 3 maart 2018 12:00 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Fuck nu zin in Haring met uitjes!
Gelijk heb jequote:Op zaterdag 3 maart 2018 12:04 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Allebei![]()
En ik ga zo ff harinkje halen Mmm
Slecht voor je.quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 12:18 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
I'm too hot (hot damn)
Called a police and a fireman
I'm too hot (hot damn)
Make a dragon wanna retire man
I'm too hot (hot damn)
Say my name you know who I am
I'm too hot (hot damn)
Am I bad 'bout that money, break it down
[ afbeelding ]
Dance like nobody was watching
Have fun!quote:Op zaterdag 3 maart 2018 12:41 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Ok schatjes fijne middag gun elkaar wat ik ga dr van tussen!#familytime
Duikt weer op ? Je duikt zelf op. Ik ben er nog steeds hoor ventjequote:Op zaterdag 3 maart 2018 12:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Haagse mag punten pakken ik post weer en die Rob kneus duikt er weer op.
Aloaquote:Op zaterdag 3 maart 2018 12:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De nummer 2 is de winnaar deze maand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |