SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
Sweet but not that sweet !
Zwanger maken en weg wezen zo doen we dat in Stadskanaal.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 02:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Nou, mikey heeft 8 kinderen bij 9 verschillende vrouwen, dus ik neem aan dat hij wel een expert is op dat gebied.
Alleen vergeet je telkens dat het je leraressen zijn op schoolquote:Op zaterdag 3 maart 2018 02:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zwanger maken en weg wezen zo doen we dat in Stadskanaal.
ooit per ongeluk een heel raar wief gedaan die een streep schaamhaar had uit Groningen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 02:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Alleen vergeet je telkens dat het je leraressen zijn op school
Schaamhaar uit groningen is meestal wel goede kwaliteit. Goed voor warme truien.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 02:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ooit per ongeluk een heel raar wief gedaan die een streep schaamhaar had uit Groningen.
jaar of 17 geleden kereltje dat er uitkwam later 1 x gezien was gek op frontpages.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 02:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Schaamhaar uit groningen is meestal wel goede kwaliteit. Goed voor warme truien.
Ik dacht dat streepje nog maar 16 was.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 02:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
jaar of 17 geleden kereltje dat er uitkwam later 1 x gezien was gek op frontpages.
zoiets jaquote:Op zaterdag 3 maart 2018 02:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht dat streepje nog maar 16 was.
plus 9 maanden en wat maandjes rekenen natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 02:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht dat streepje nog maar 16 was.
Ik dacht dat ze dat in 2 maanden deden in Groningen, maar je hebt wat langzamer zaad.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 02:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
plus 9 maanden en wat maandjes rekenen natuurlijk.
jaquote:
2. Maar krijgt hij niet van zijn moederquote:Op zaterdag 3 maart 2018 02:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hoeveel had je er al?
heineken zeker?
Daar drink ik liters van en dan zonder kater wakker worden volgende dagquote:
Ik ... ik ben rustig ik ga lekker slapen !!quote:
op een bepaalde leeftijd kan je daar als man niks aandoen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 03:05 schreef devzero het volgende:
Van die burger zal hij niet snel dik worden
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 03:05 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Frappant he eerst Mn hele dm box de hele avond vol janken dat we je zo gekwetst hebben. En we jou (ik en Rob) jou excuus moeten maken.
Na hem uitgemaakt te hebben voor pedo en hem willen wurgen.
En alles wat wij deden was je Zeggen dat je een kloon van Night was.
En dan zeg ik zo aardig en dom misschien ben ik dan laten we erover ophouden dan schone lei.
Maar je gaat toch weer door, prima maakt mij niks uit hoor.
Ik hou wel van rellen !
[ afbeelding ]
Waar gaat dit over?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 03:05 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Frappant he eerst Mn hele dm box de hele avond vol janken dat we je zo gekwetst hebben. En we jou (ik en Rob) jou excuus moeten maken.
Na hem uitgemaakt te hebben voor pedo en hem willen wurgen.
En alles wat wij deden was je Zeggen dat je een kloon van Night was.
En dan zeg ik zo aardig en dom misschien ben ik dan laten we erover ophouden dan schone lei.
Maar je gaat toch weer door, prima maakt mij niks uit hoor.
Ik hou wel van rellen !
[ afbeelding ]
paar dm post over en weerquote:
Nou onder welke steen heb jij gelegenquote:
Zolang lexy al die dick pics van mij maar niet gaat posten. Ik vroeg alleen maar om medisch adviesquote:
Ik wist niet dat het zo erg wasquote:Op zaterdag 3 maart 2018 03:12 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nou onder welke steen heb jij gelegenover mijn vriendschap met Mikey natuurlijk.
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 03:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Zolang lexy al die dick pics van mij maar niet gaat posten. Ik vraag alleen maar om medisch advies
Nee zal ik niet doen hoorquote:Op zaterdag 3 maart 2018 03:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Zolang lexy al die dick pics van mij maar niet gaat posten. Ik vroeg alleen maar om medisch advies
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 03:13 schreef hemarookworst het volgende:
gewoon alle conflicten weglachen a la Rutte
[ afbeelding ]
Haha is ook niks ergs aan hoor het hoor er nu eenmaal bij hé....quote:
je moet modje wordenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 03:16 schreef hemarookworst het volgende:
Volgens mij ben ik zo'n beetje de enige die geen conflicten heb hiero. Mijn ervaringen in het politieke speelveld heeft toch wel iets opgeleverd.
hema 4 modquote:Op zaterdag 3 maart 2018 03:16 schreef hemarookworst het volgende:
Volgens mij ben ik zo'n beetje de enige die geen conflicten heb hiero. Mijn ervaringen in het politieke speelveld heeft toch wel iets opgeleverd.
Ha zit er maar niet over in dat die droog staat in vergelijking met jou verzuipt ie bijna.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 03:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
slaap lekker Lexy kruip maar dicht tegen je man aan die verdient ook wel een beetje aandacht
quote:
Nah ik zie mij niet snel mod worden, ik ben het ene moment veel online en dan weer dagenlang nietquote:
Nou je spendeert soms zoveel tijd hier dat je natuurlijk ook samen op de bank kan spenderen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 03:17 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ha zit er maar niet over in dat die droog staat in vergelijking met jou verzuipt ie bijna.
Sorry mijn agenda is vol voorlopig!quote:Op zaterdag 3 maart 2018 03:17 schreef devzero het volgende:
Maar met wie zal ik dit weekend eens een conflict mee hebben?
Alsof haags veel post in KLB (buiten de SC)quote:Op zaterdag 3 maart 2018 03:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Nah ik zie mij niet snel mod worden, ik ben het ene moment veel online en dan weer dagenlang niet
Wat denk je waar ik nu zit?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 03:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nou je spendeert soms zoveel tijd hier dat je natuurlijk ook samen op de bank kan spenderen.
Nee, ik moet wel iemand kiezen die net zoals ik niet erg sterk is in discussiesquote:Op zaterdag 3 maart 2018 03:18 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Sorry mijn agenda is vol voorlopig!
met heel de tijd een schermpje voor je neus?quote:
I love you kusje kroel !!quote:Op zaterdag 3 maart 2018 03:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, ik moet wel iemand kiezen die net zoals ik niet erg sterk is in discussies
zorg dat je terecht komt in het parlement van Taiwan. Dat vechten hoort er gewoon bijquote:Op zaterdag 3 maart 2018 03:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, ik moet wel iemand kiezen die net zoals ik niet erg sterk is in discussies
Haha denken dat mijn wereld om FOK! draait we heetten niet allemaal Mr.Mikey puntengeilkanon!quote:Op zaterdag 3 maart 2018 03:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
met heel de tijd een schermpje voor je neus?
of kijken jullie ook wel eens gezellig samen naar iets? beetje kletsen met elkaar tijd spenderen samen.
quote:On the outside, the main building of Taiwan's Legislative Yuan - or parliament - is a picture of calm.
Two rows of neatly-trimmed shrubbery and trees line the courtyard leading to the stately-looking, white building with a Republic of China (Taiwan) flag on top.
But inside, the picture is very different.
In fact, while parliamentary brawls occur occasionally in other countries, Taiwan's Legislative Yuan is notorious for them.
De laatste keer dat ik dat deed bij de lokale piraat was ineens iedereen boos op mequote:Op zaterdag 3 maart 2018 03:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zorg dat je terecht komt in het parlement van Taiwan. Dat vechten hoort er gewoon bij
Ow wat ben jij makkelijk zeg!quote:Op zaterdag 3 maart 2018 03:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
is ook belangrijk de persoon die je moet onderhouden de benodigde aandacht geven.
Ze gaan zolang door tot hij buigt of ik barst! (Gebaned)quote:Op zaterdag 3 maart 2018 03:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Niets mis met conflicten. Zolang ze niet te lang doorgaan
Zo da's best langquote:Op zaterdag 3 maart 2018 03:24 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ow wat ben jij makkelijk zeg!
Wij zien dat anders wij zorgen samen voor ons huishouden er is geen ik en jij... er is een samen 17 jaar relatie... ga jij helaas ook nooit klaar spelen. Dus je zilt het nooit kunnen begrijpen .
Ik bedoel meer in het algemeen. Ik hoop niet dat je hier "gebaned' wordt.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 03:26 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ze gaan zolang door tot hij buigt of ik barst! (Gebaned)
Ach shit happens... ik stap nooit uit de ring!quote:Op zaterdag 3 maart 2018 03:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik bedoel meer in het algemeen. Ik hoop niet dat je hier "gebaned' wordt.
Lexie's deel van de huishoudingquote:Op zaterdag 3 maart 2018 03:26 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ze gaan zolang door tot hij buigt of ik barst! (Gebaned)
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 03:26 schreef vincenzo78 het volgende:
Wat is dit allemaal voor gekibbel om bijna half vier ‘s nachts?
Hier wordt ie niet hard van hoor.
je mag ze hebbenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 03:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed. Ga wat puntjes halen, want ik moet me verder inlezen over docker
Ja ! Dat klopt wij weten wat we aan elkaar hebben... wij zijn niet materialistischquote:
mooi zoquote:Op zaterdag 3 maart 2018 03:31 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja ! Dat klopt wij weten wat we aan elkaar hebben... wij zijn niet materialistisch
zeg wil jij niet zo gemeen over mij doen omdat ik je heb afgewezen.quote:
Hahaha je denkt toch niet dat maar 1 iemand dit gelooft ??quote:Op zaterdag 3 maart 2018 03:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
zeg wil jij niet zo gemeen over mij doen omdat ik je heb afgewezen.
genieterquote:Op zaterdag 3 maart 2018 03:56 schreef devzero het volgende:
Sorry, ik heb alleen dit nog maar ...
[ afbeelding ]
Voordat het trendy werd om natuurlijke gist te gebruiken voor bierbrouwen was er al straffe hendrik. En iedere keer dat ik in Brugge kom ga ik er graag op bezoek! https://www.straffehendrik.bequote:
is die lekker ?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 03:56 schreef devzero het volgende:
Sorry, ik heb alleen dit nog maar ...
[ afbeelding ]
quote:
Daarom hou ik er ook wel vanquote:Op zaterdag 3 maart 2018 04:06 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Alleen de naam al past perfect bij je
goed verhaalquote:Op zaterdag 3 maart 2018 04:11 schreef -sabine- het volgende:
De eerste keer dat ik in een café met allemaal verschillende bieren was, was is Antwerpen. Indrukwekkend.
Café Belgie in Utrecht heeft er ook veel.
Ik woonde naast de Grolsch brouwerij, bier fascineert.
Maar nooit geproefd ?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 04:11 schreef -sabine- het volgende:
De eerste keer dat ik in een café met allemaal verschillende bieren was, was is Antwerpen. Indrukwekkend.
Café Belgie in Utrecht heeft er ook veel.
Ik woonde naast de Grolsch brouwerij, bier fascineert.
dat blowen heb ik ookquote:Op zaterdag 3 maart 2018 04:15 schreef -sabine- het volgende:
Mijn moeder was alcoholist in mijn puberteit. Blowen daarentegen![]()
Geeft mijn leerlingen ook een andere kijk op de keuzes die je kunt maken. En dat je zelf kiest.
Ik ga shit kijken.
dit.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 04:29 schreef devzero het volgende:
[..]
We zijn nog niet aan het braken toe. Pas na de volgende ronde
Oh, dan wacht ik nog even.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 04:29 schreef devzero het volgende:
[..]
We zijn nog niet aan het braken toe. Pas na de volgende ronde
Je hebt vast ook wel eens een feestje gegeven en op een gegeven moment denk je dat iedereen weg is. Maar tijdens het opruimen, blijkt er toch nog iemand achter de bank te liggen. Dat is hier ook zo en zij heet mark.quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 04:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt vast ook wel eens een feestje gegeven en op een gegeven moment denk je dat iedereen weg is. Maar tijdens het opruimen, blijkt er toch nog iemand achter de bank te liggen. Dat is hier ook zo en zij heet mark.
man man manquote:Op zaterdag 3 maart 2018 04:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt vast ook wel eens een feestje gegeven en op een gegeven moment denk je dat iedereen weg is. Maar tijdens het opruimen, blijkt er toch nog iemand achter de bank te liggen. Dat is hier ook zo en zij heet mark.
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 04:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moet je wel hebben vanavond he. Morgen iemand anders
duhquote:Op zaterdag 3 maart 2018 06:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is dat de reden?
Verdomme
Ben er nog ingetrapt ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |