SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
Sweet but not that sweet !
Zwanger maken en weg wezen zo doen we dat in Stadskanaal.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 02:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Nou, mikey heeft 8 kinderen bij 9 verschillende vrouwen, dus ik neem aan dat hij wel een expert is op dat gebied.
Alleen vergeet je telkens dat het je leraressen zijn op schoolquote:Op zaterdag 3 maart 2018 02:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zwanger maken en weg wezen zo doen we dat in Stadskanaal.
ooit per ongeluk een heel raar wief gedaan die een streep schaamhaar had uit Groningen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 02:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Alleen vergeet je telkens dat het je leraressen zijn op school
Schaamhaar uit groningen is meestal wel goede kwaliteit. Goed voor warme truien.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 02:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ooit per ongeluk een heel raar wief gedaan die een streep schaamhaar had uit Groningen.
jaar of 17 geleden kereltje dat er uitkwam later 1 x gezien was gek op frontpages.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 02:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Schaamhaar uit groningen is meestal wel goede kwaliteit. Goed voor warme truien.
Ik dacht dat streepje nog maar 16 was.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 02:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
jaar of 17 geleden kereltje dat er uitkwam later 1 x gezien was gek op frontpages.
zoiets jaquote:Op zaterdag 3 maart 2018 02:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht dat streepje nog maar 16 was.
plus 9 maanden en wat maandjes rekenen natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 02:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht dat streepje nog maar 16 was.
Ik dacht dat ze dat in 2 maanden deden in Groningen, maar je hebt wat langzamer zaad.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 02:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
plus 9 maanden en wat maandjes rekenen natuurlijk.
jaquote:
2. Maar krijgt hij niet van zijn moederquote:Op zaterdag 3 maart 2018 02:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hoeveel had je er al?
heineken zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |