abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 3 maart 2018 @ 11:00:00 #176
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_177571030
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 10:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Everybody’s got a little outlaw in 'em (them).

Iedereen heeft wel een beetje een outlaw in zich.
aha!

Dank. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 3 maart 2018 @ 11:00:52 #177
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_177571042
Hoewel er ook wel winnaars zijn die vanaf het begin al favoriet zijn en dat ook blijven toch? Zweden met Heroes? Hoe deed Conchita het? Rybak?
Koel en donker bewaren
pi_177571045
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 10:13 schreef Greys het volgende:
Gestolen van Majkool uit Reacties topic maar deze MOETEN jullie zien. Dit is toch wie we altijd Het Hoofd noemen, die met z'n veelbekeken stream tijdens de repetities?? :o
Check z'n reactie bij eerste keer luisteren _O_

Ik geniet hiervan!
Thanks for posting O+

Hey en Waylon doet t ook goed bij de mannen ;)
The secret of getting ahead is getting started
pi_177571088
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 11:00 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]

Ik geniet hiervan!
Thanks for posting O+

Hey en Waylon doet t ook goed bij de mannen ;)
Behalve bij de mannen. Die vind het compleet ruk en het gaat nergens komen. :P
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 3 maart 2018 @ 11:03:20 #180
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177571091
Mensen die zeggen dat dit niet kan scoren op ESF snappen het echt niet hoor.

Als je kijkt naar de winnaars van ESF zijn het allemaal liedjes die op één of andere manier opvallen. Soms is het prachtig gezongen met heel veel gevoel (Portugal vorig jaar), soms is het omdat het gewoon anders is en er echt een mega act omheen zit (Finland met Lordi), soms is het omdat het een schattig leuk meisje is met een nep accentje en een aanstekelijk deuntje (Lena met Satellite), soms is het een dragqueen (Oostenrijk) etc etc.

Je moet opvallen, anders zijn en niet bang zijn om op je bek te gaan. Lordi, Conchita en Salvador hadden ook allemaal kei en keihard bij de laatste 5 kunnen eindigen als het niet was overgekomen of niet was aangeslagen.

Dit is nu bij Waylon ook het geval. Het is een prachtig nummer, blijft hangen, schudt iedereen even wakker, mooi gezongen, prima looks en straks met een leuke staging er bij blijft dit volgens mij gewoon echt wel hangen. Als je niet meer precies weet hoe het nummer gaat kan kan je het altijd nog hebben over "cowboy / outlaw", zoals het ook het geval was bij Finland (metal monsters) of Oostenrijk (drag queen) of Lena (schattig meisje met accent). Dit gaat goedkomen.
pi_177571099
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 10:59 schreef Guanabana het volgende:
Ik word nu alleen een beetje bang voor het te vroeg pieken.
Ik weet niet, de meerderheid hoort uiteindelijk toch echt dit nummer pas op de avond zelf. :Y En Italië vorig jaar was live toch wel echt een stuk minder terwijl het bij Waylon live goed zit.
  Moderator zaterdag 3 maart 2018 @ 11:03:43 #182
249559 crew  Lavenderr
pi_177571101
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 10:54 schreef Greys het volgende:

[..]

En toch is dat alles behalve zeker. Maar met dit lied maakt me dat ineens minder uit, stom he? Ik bedoel dat in de zin van als je de semi niet doorkomt heeft het iig niet aan zijn lied en lef gelegen. :D
Misschien omdat dit zo'n ijzersterk nummer is, geen halfzacht compromis omdat het om het songfestval gaat. Waylon takes no prisoners.
pi_177571137
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 10:57 schreef Momo... het volgende:

[..]

Jammer dat VK niet kan stemmen in onze semi
Ja dat wel! Maar gelukkig hebben we in ieder geval één van de tweede dan. :P
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 3 maart 2018 @ 11:06:46 #184
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177571172
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 11:00 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]

Ik geniet hiervan!
Thanks for posting O+

Hey en Waylon doet t ook goed bij de mannen ;)
Thomas Holt
1 hour ago
Straight to my new No.1. And I guess it will stay there till the end. The magic: I am not a rock fan at all - but Waylon is true energy and true passion. I can feel and hear that. Handcrafted and definitely no sugarcoated lullaby (ESP). From Germany 100 points.

Reactie er onder ... dit is waarom NL absoluut een kans maakt.
pi_177571177
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 11:03 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ik weet niet, de meerderheid hoort uiteindelijk toch echt dit nummer pas op de avond zelf. :Y En Italië vorig jaar was live toch wel echt een stuk minder terwijl het bij Waylon live goed zit.
Het is weleens vaker voorgekomen toch? Dat er al weken een favoriet is maar tegen de tijd van de finale de boel bij bookies in elkaar stortte?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 maart 2018 @ 11:07:41 #186
163650 Greys
pi_177571202
Ik denk dat Australië dit ook wel kan waarderen :D Zat cowboys daar.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 3 maart 2018 @ 11:08:00 #187
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177571212
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 11:07 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat Australië dit ook wel kan waarderen :D Zat cowboys daar.
Oh ja absoluut!
  zaterdag 3 maart 2018 @ 11:08:17 #188
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_177571218
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 11:07 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat Australië dit ook wel kan waarderen :D Zat cowboys daar.
Oja hier dacht ik vannacht in bed nog aan ( :P ), wilde het nog vragen, doet Australië weer mee?
Koel en donker bewaren
  ESF Reporter zaterdag 3 maart 2018 @ 11:09:10 #189
87554 Cee
Welluk?
pi_177571242
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 11:03 schreef Kyran het volgende:
Mensen die zeggen dat dit niet kan scoren op ESF snappen het echt niet hoor.

Als je kijkt naar de winnaars van ESF zijn het allemaal liedjes die op één of andere manier opvallen. Soms is het prachtig gezongen met heel veel gevoel (Portugal vorig jaar), soms is het omdat het gewoon anders is en er echt een mega act omheen zit (Finland met Lordi), soms is het omdat het een schattig leuk meisje is met een nep accentje en een aanstekelijk deuntje (Lena met Satellite), soms is het een dragqueen (Oostenrijk) etc etc.

Je moet opvallen, anders zijn en niet bang zijn om op je bek te gaan. Lordi, Conchita en Salvador hadden ook allemaal kei en keihard bij de laatste 5 kunnen eindigen als het niet was overgekomen of niet was aangeslagen.

Dit is nu bij Waylon ook het geval. Het is een prachtig nummer, blijft hangen, schudt iedereen even wakker, mooi gezongen, prima looks en straks met een leuke staging er bij blijft dit volgens mij gewoon echt wel hangen. Als je niet meer precies weet hoe het nummer gaat kan kan je het altijd nog hebben over "cowboy / outlaw", zoals het ook het geval was bij Finland (metal monsters) of Oostenrijk (drag queen) of Lena (schattig meisje met accent). Dit gaat goedkomen.
Spijker op z'n kop.
Ik begrijp het sentiment van mensen wel die zeggen dat 'dit niet op het songfestival past' maar die zelfde mensen stemden in 2011 op Azerbadzjan.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 11:09:13 #190
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_177571244
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 10:30 schreef Cee het volgende:
Heerlijk, hij reageert net als ik wanneer er iets uit m'n boxen schalt dat ik op een positieve manier gewoon niet kan handelen, dan ga ik wapperen en gospelhandjes maken en roepen dat ze hun muil moeten houden. _O_
Dit trouwens :D _O-
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 maart 2018 @ 11:09:18 #191
163650 Greys
pi_177571248
Ja en ze zitten in onze semi :9~

Edit: Australië dus.

Dit topic gaat te snel _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177571252
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 11:03 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ik weet niet, de meerderheid hoort uiteindelijk toch echt dit nummer pas op de avond zelf. :Y En Italië vorig jaar was live toch wel echt een stuk minder terwijl het bij Waylon live goed zit.
Italië werd een beetje malle pietje act... en de looks van Waylon zijn ook minder geworden.
Maar ik zie de potentie ook
wel hoor ook al vind ik het zelf niet mijn smaak
pi_177571257
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 11:07 schreef vencodark het volgende:

[..]

Het is weleens vaker voorgekomen toch? Dat er al weken een favoriet is maar tegen de tijd van de finale de boel bij bookies in elkaar stortte?
Ja volgens mij wel, maar we staan negende nu. Dus ook niet dé favoriet verder, maar misschien is dat juist wel goed. (Alleen ben bang dat Bulgarije wel met iets heel goeds komt)
pi_177571262
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 11:03 schreef vencodark het volgende:

[..]

Behalve bij de mannen. Die vind het compleet ruk en het gaat nergens komen. :P
Ik bedoel de mannen die op mannen vallen.....Waylon is toch mooi om naar te kijken voor hun ook :9~
The secret of getting ahead is getting started
  zaterdag 3 maart 2018 @ 11:11:07 #195
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_177571279
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 11:09 schreef Escrotterdam het volgende:

[..]

Italië werd een beetje malle pietje act... en de looks van Waylon zijn ook minder geworden.
Maar ik zie de potentie ook
wel hoor ook al vind ik het zelf niet mijn smaak
Hoezo werd, ik vond het altijd een beetje een malle pietje :P

Maar ik had bij Italië echt het idee dat die een tijdje een buzz had, maar dat dat daarna weer verdwenen was toen Portugal ineens langszij kwam, en Italië oud nieuws werd.

Maarja ik baseer me dan alleen op dit forum en de ESF-fans, dus dat slaat eigenlijk nergens op :')
Koel en donker bewaren
pi_177571285
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 11:00 schreef Guanabana het volgende:
Hoewel er ook wel winnaars zijn die vanaf het begin al favoriet zijn en dat ook blijven toch? Zweden met Heroes? Hoe deed Conchita het? Rybak?
Conchita kwam net als TCL pas echt in de laatste week naar voren als topfavoriet
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 maart 2018 @ 11:12:03 #197
163650 Greys
pi_177571304
Italië kwam met een gelikte videoclip en stond op basis daarvan torenhoog. Live bleef er veel minder van over, met knullige backings in suffe truien en een stuk slechtere live zang.

Als Waylon daar geen longontsteking oploopt weten we iig zeker dat z'n live zang straks daar met de energie voor een volle zaal alleen maar nóg beter is dan bij DWDD..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 3 maart 2018 @ 11:12:14 #198
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177571309
Ik hoop dat Hongarije en Nederland allebei in top 5 eindigen, just to make a point. Misschien dat we dan eindelijk van snoozefest nummers verlost worden.
pi_177571335
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 11:03 schreef Kyran het volgende:
Mensen die zeggen dat dit niet kan scoren op ESF snappen het echt niet hoor.

Als je kijkt naar de winnaars van ESF zijn het allemaal liedjes die op één of andere manier opvallen. Soms is het prachtig gezongen met heel veel gevoel (Portugal vorig jaar), soms is het omdat het gewoon anders is en er echt een mega act omheen zit (Finland met Lordi), soms is het omdat het een schattig leuk meisje is met een nep accentje en een aanstekelijk deuntje (Lena met Satellite), soms is het een dragqueen (Oostenrijk) etc etc.

Je moet opvallen, anders zijn en niet bang zijn om op je bek te gaan. Lordi, Conchita en Salvador hadden ook allemaal kei en keihard bij de laatste 5 kunnen eindigen als het niet was overgekomen of niet was aangeslagen.

Dit is nu bij Waylon ook het geval. Het is een prachtig nummer, blijft hangen, schudt iedereen even wakker, mooi gezongen, prima looks en straks met een leuke staging er bij blijft dit volgens mij gewoon echt wel hangen. Als je niet meer precies weet hoe het nummer gaat kan kan je het altijd nog hebben over "cowboy / outlaw", zoals het ook het geval was bij Finland (metal monsters) of Oostenrijk (drag queen) of Lena (schattig meisje met accent). Dit gaat goedkomen.
Dit _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zaterdag 3 maart 2018 @ 11:13:23 #200
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_177571342
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 11:12 schreef Kyran het volgende:
Ik hoop dat Hongarije en Nederland allebei in top 5 eindigen, just to make a point. Misschien dat we dan eindelijk van snoozefest nummers verlost worden.
Ik hou van metal en country en rock, en ik heb Hongaarse roots somewhere 8-) Dus mijn favorieten staan vast (hoewel ik het nummer van Hongarije verder best matig vind :'))
Koel en donker bewaren
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')