Wauw dit is precies mijn smaakquote:Op zaterdag 3 maart 2018 01:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Rock, country, metal, bepaalde popliedjes
Ik vind het een matig nummer. Kopen zal ik het nooit. Het pakt me niet. Het is te technisch, weinig of geen emotie dan wel verkeerde emotie. Rauwe stem. Ik had na TCL veel meer verwacht. Geen idee of het gaat scoren. Ligt er ook aan of de liefhebbers van dt genre in Europa ook gaan stemmen. Ik denk niet dat er veel van dat soort mensen in Europa naar het ESF kijkenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 02:09 schreef APK het volgende:
[..]
Kan wel wezen, maar ze vonden het totaal fake overkomen met zijn Amerikaanse accent, vandaar mijn eerdere opmerking dat het misschien best goed gaat scoren bij de minder ontwikkelde landen.
Maar goed ze vonden UK ook niks en toen ik dat voor de eerste keer zag vanavond vond ik het best wel meevallen als ze het een beetje een Loreen-achtige remix geven en een beetje makeup op die dame smeren.
Dat kan een crowd nog opeens in een voetbalstadion zingen en dat wordt het een cult hit.
Waylon met zijn geknepen stem, kutgitaren en Paradise City / Bon Jovi rip off...![]()
Wat gaat hij doen tijdens dat gitaargedoe, moeilijk naar het plafond staren?
Everybody's got a little outlaw in themquote:Op zaterdag 3 maart 2018 10:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Ok, toch weer even, met excuses als het al 100 keer is gevraagd: wat betekent Oulaw in 'em? Want het is kennelijk niet E Mineur?
Everybody’s got a little outlaw in 'em (them).quote:Op zaterdag 3 maart 2018 10:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Ok, toch weer even, met excuses als het al 100 keer is gevraagd: wat betekent Oulaw in 'em? Want het is kennelijk niet E Mineur?
Hilarisch.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 10:42 schreef Greys het volgende:
Het Hoofd in dat filmpje..
"I FEEL LIKE A TEENAGE GIRL AT A ONE DIRECTION CONCERT"
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat kan hoor, maar de mensen die het wel goed vinden zullen sneller stemmen dan wanneer hij een veilig nummer had ingezonden met 42 concurrenten. You love it or you hate it. En dat is prima.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 10:46 schreef Trumpinator het volgende:
[..]
Ik vind het een matig nummer. Kopen zal ik het nooit. Het pakt me niet. Het is te technisch, weinig of geen emotie dan wel verkeerde emotie. Rauwe stem. Ik had na TCL veel meer verwacht. Geen idee of het gaat scoren. Ligt er ook aan of de liefhebbers van dt genre in Europa ook gaan stemmen. Ik denk niet dat er veel van dat soort mensen in Europa naar het ESF kijken
Geweldigquote:Op zaterdag 3 maart 2018 10:13 schreef Greys het volgende:
Gestolen van Majkool uit Reacties topic maar deze MOETEN jullie zien. Dit is toch wie we altijd Het Hoofd noemen, die met z'n veelbekeken stream tijdens de repetities??
Check z'n reactie bij eerste keer luisteren
Jaquote:Op zaterdag 3 maart 2018 10:42 schreef Greys het volgende:
Het Hoofd in dat filmpje..
"I FEEL LIKE A TEENAGE GIRL AT A ONE DIRECTION CONCERT"
![]()
![]()
![]()
![]()
Maanquote:Op zaterdag 3 maart 2018 10:51 schreef Dave het volgende:
Het wordt moeilijk voor Maan dit volgend jaar te overtreffen.
En toch is dat alles behalve zeker. Maar met dit lied maakt me dat ineens minder uit, stom he? Ik bedoel dat in de zin van als je de semi niet doorkomt heeft het iig niet aan zijn lied en lef gelegen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 10:53 schreef vencodark het volgende:
Grappig zoals Waylon destijds gelijk al zei dat de halve finales slechts een formaliteit zijn.
Misschien wil die pas over 10 jaar.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 10:51 schreef Dave het volgende:
Het wordt moeilijk voor Maan dit volgend jaar te overtreffen.
Jammer dat VK niet kan stemmen in onze semiquote:Op zaterdag 3 maart 2018 10:56 schreef Em31 het volgende:
Dit is denk ik sowieso wel een nummer wat het goed kan gaan doen in Duitsland en die mogen stemmen in onze halve finale woohoooo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |