Ik krijg ook al appjes van vrienden die non-Waylon en nonEsF-fans zijn die het helemaal te gek vindenquote:Op vrijdag 2 maart 2018 20:23 schreef Em31 het volgende:
Ook veel buitenlandse reacties met 'Ben normaal geen fan van country / Waylon zijn stem, maar dit nummer ..'![]()
Da's dezelfde Telegraaf die negatief blijft over luizenmoederquote:Op vrijdag 2 maart 2018 20:23 schreef Mariette02 het volgende:
Telegraaf op twitter "Waylon gaat naar het songfestival met een liedje dat NIET de voorkeur heeft van het publiek (en alle deskundigen..)"
Serieus, ik heb alleen maar positieve reacties over Outlaw in Em en Thanks but no thanks gezien, wat kletst de Telegraaf toch uit hun nek
Echt?quote:Op vrijdag 2 maart 2018 20:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Da's dezelfde Telegraaf die negatief blijft over luizenmoeder
Ja ik ookquote:Op vrijdag 2 maart 2018 20:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik krijg ook al appjes van vrienden die non-Waylon en nonEsF-fans zijn die het helemaal te gek vinden
Denk dat die groep heel groot is.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 20:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik krijg ook al appjes van vrienden die non-Waylon en nonEsF-fans zijn die het helemaal te gek vinden
En dan wel dit plaatsen: https://www.telegraaf.nl/(...)ed-positief-onthaaldquote:Op vrijdag 2 maart 2018 20:23 schreef Mariette02 het volgende:
Telegraaf op twitter "Waylon gaat naar het songfestival met een liedje dat NIET de voorkeur heeft van het publiek (en alle deskundigen..)"
Serieus, ik heb alleen maar positieve reacties over Outlaw in Em en Thanks but no thanks gezien, wat kletst de Telegraaf toch uit hun nek
Telegraaf benadert de boel graag negatief. Bij Waylon, bij Luizenmoeder, bij alles.quote:
Ik ben al de hele avond dronkenquote:Op vrijdag 2 maart 2018 20:27 schreef ato het volgende:
Ik zie veel ja en nee reacties in Nederland.
In het buitenland zijn ze positiever.
Hier mag op gedronken worden![]()
Safe space en sneeuwvlok inderdaad, dat zegt het helemaalquote:Op vrijdag 2 maart 2018 20:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Tering, hij laat zich wel kennen zeg. Is er al een safe-space klaargemaakt voor deze sneeuwvlok?
Nederlanders zijn dan ook over het algemeen een zeikvolk.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 20:27 schreef ato het volgende:
Ik zie veel ja en nee reacties in Nederland.
In het buitenland zijn ze positiever.
Hier mag op gedronken worden![]()
Hahaha echt waar. Ik was de hele dag brak vanwege gisteren. Maar ga toch zo weer verderquote:
Echt he.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 20:31 schreef Colafles63 het volgende:
[..]
Nederlanders zijn dan ook over het algemeen een zeikvolk.
Ik was me al vroeg gaan indrinken om op een teleurstelling voor te bereiden.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 20:31 schreef ato het volgende:
[..]
Hahaha echt waar. Ik was de hele dag brak vanwege gisteren. Maar ga toch zo weer verder
Ben je niet opgestaan om te juichen?quote:Op vrijdag 2 maart 2018 20:32 schreef Cee het volgende:
Ik lig nog steeds gestrekt op de bank net als twee uur geleden en het wordt eens tijd dat ik de afwas ga doen en iets te drinken ga halen maar ik ben bekaf.
Morgen word ik wakker en denk ik "gatverpillekes wat is het leuk om echt tevreden met een liedje het ESF in te gaan"quote:
Koop een vaatwasser.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 20:32 schreef Cee het volgende:
Ik lig nog steeds gestrekt op de bank net als twee uur geleden en het wordt eens tijd dat ik de afwas ga doen en iets te drinken ga halen maar ik ben bekaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |