Mijn man is Mestreechteneer dus je bent sowieso niet de enige zachte Gquote:Op zaterdag 21 april 2018 11:00 schreef Flav het volgende:
Niemand die toevallig ook vanuit Limburg naar de meeting gaat? Ben ik tenminste niet alleen met m’n zacht g
Ik neem een Brabantse zacht g meequote:Op zaterdag 21 april 2018 11:00 schreef Flav het volgende:
Niemand die toevallig ook vanuit Limburg naar de meeting gaat? Ben ik tenminste niet alleen met m’n zacht g
Timo!quote:Op zaterdag 21 april 2018 11:42 schreef CassElliot het volgende:
[..]
Mijn man is Mestreechteneer dus je bent sowieso niet de enige zachte G
Ik sta in de winkel m'n tas vast in te pakken. Timo, Newborn en Toddler zitten er al klaar voorHeb er zin in
[ afbeelding ]
Dit ja.quote:Op dinsdag 17 april 2018 17:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hondenbezitters direct aanspreken dat ze hun joekel aanlijnen. Staat wmb helemaal los van baby, loslopende springende honden horen niet in een park.
En ik neem m'n Twentse zachte G meequote:Op zaterdag 21 april 2018 13:48 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik neem een Brabantse zacht g mee
quote:Op woensdag 9 mei 2018 14:19 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik kocht voor mezelf een nieuwe Wompat pre-schoolnu nog even wachten tot Sjaak erin wil. We lopen al de hele dag in de Efteling in de hoop dat hij moe wordt
Jeuj! Sjaak zit nu op mijn rugquote:Op woensdag 9 mei 2018 14:50 schreef minilot het volgende:
[..]vanuit de Efteling
O.'s derde keer (in draagzak) in zijn vier maanden oud zijn.
Ik weet niet of je mijn draagzak gezien hebt op de meet? Tula Coast, daarbij zit er een soort gaas in plaats van het normale rugpand. Speciaal bedoeld voor warm weer, maar wij hebben 'm omdat het kind zelf een kacheltje is.quote:Op woensdag 9 mei 2018 14:58 schreef elliebell het volgende:
Hebben jullie nog tips voor een fijne draagzak die zo koel mogelijk is? Wij dragen nu veel met de bondolino, maar die is echt te warm voor mijn kleine man (nu 4 maanden) met warme dagen. We hebben ook wel een doek, maar vriend heeft echt voorkeur voor een zak.
Mocht iemand er eentje willen huren, dan kan dat. Ik heb er een stuk of 10 te huur namelijkquote:Op woensdag 9 mei 2018 15:39 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik zou zelf niet voor die paar echt warme weken per jaar een aparte draagzak aanschaffenmet wat minder kleertjes kom je dan echt al een heel end imho.
das ook wel een goeie jaquote:Op woensdag 9 mei 2018 16:00 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Mocht iemand er eentje willen huren, dan kan dat. Ik heb er een stuk of 10 te huur namelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nja, B hier is best een kacheltje en wordt met alleen een rompertje aan nog steeds heel zweterig en krijgt warmteuitslag en eczeem plekken. Dus ook met het oog op vakanties vind ik een dunnere draagzak wel fijn.quote:Op woensdag 9 mei 2018 15:39 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik zou zelf niet voor die paar echt warme weken per jaar een aparte draagzak aanschaffenmet wat minder kleertjes kom je dan echt al een heel end imho.
joh, er zijn hier users die bij elke outfit een andere draagzak of draagdoek hebbenquote:Op woensdag 9 mei 2018 15:39 schreef littledrummergirl het volgende:
quote:Op woensdag 9 mei 2018 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
joh, er zijn hier users die bij elke outfit een andere draagzak of draagdoek hebbendan vind ik dit nog best een nuttige overweging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |