quote:Op zaterdag 3 maart 2018 09:21 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Ook hier een poederlaagje sneeuw
ik heb al hele gesprekken met de oudste kabouter gehadquote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 09:22 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb al hele gesprekken met de oudste kabouter gehad
Omaaaaaaaaaaaa ik heb plaatjes gestuurd, en dat wel tig keer achter elkaarquote:Op zaterdag 3 maart 2018 09:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat leuk. Had ze iets leuks te vertellen? Of heeft ze alleen gezegd dat ze weer wil komen logeren?
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 09:24 schreef just me het volgende:
[..]
Omaaaaaaaaaaaa ik heb plaatjes gestuurd, en dat wel tig keer achter elkaar
Ik ga er volgende week een paar dagen naar toe.quote:
Gezellig!quote:Op zaterdag 3 maart 2018 09:25 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga er volgende week een paar dagen naar toe.
Jep, Merel moet voor haar werk naar het buitenland. Eerst zou ik wel gaan, toen weer niet, nu weer wel. Maandag eind van de middag ga ik er naar toe en donderdagavond weer naar huis.quote:
De Merel vliegt uit.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 09:27 schreef just me het volgende:
[..]
Jep, Merel moet voor haar werk naar het buitenland. Eerst zou ik wel gaan, toen weer niet, nu weer wel. Maandag eind van de middag ga ik er naar toe en donderdagavond weer naar huis.
Net als de Fogel?quote:
quote:
Beterschap met je oog dan.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 09:33 schreef Fogel het volgende:
Ja ben slechts in korte periodes op FOK! Tegenwoordig, te kort om shows mee te pakken of echt goede gesprekken te hebben. Maar dat komt wel weer.
Binnenkort naar een oogarts en een kijken of die mijn rechteroog kan fixen, want halfslecht zien is de oorzaak, niet jullie
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 09:33 schreef Fogel het volgende:
Ja ben slechts in korte periodes op FOK! Tegenwoordig, te kort om shows mee te pakken of echt goede gesprekken te hebben. Maar dat komt wel weer.
Binnenkort naar een oogarts en een kijken of die mijn rechteroog kan fixen, want halfslecht zien is de oorzaak, niet jullie
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 09:37 schreef Fogel het volgende:
We zien [pun intended] wel hoe het loopt.
Thanks!
Bummer. Beterschap met je oog. Hopelijk kan de oogarts hem fixen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 09:33 schreef Fogel het volgende:
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 09:22 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb al hele gesprekken met de oudste kabouter gehad
Beterschap!quote:Op zaterdag 3 maart 2018 09:33 schreef Fogel het volgende:
Ja joh, die pakt de mobiel van haar moeder en gaat allerlei " plaatjes" toesturen of ze gaat via whats app dingen zeggenquote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 10:16 schreef just me het volgende:
[..]
Ja joh, die pakt de mobiel van haar moeder en gaat allerlei " plaatjes" toesturen of ze gaat via whats app dingen zeggen
Kind van deze tijd
![]()
«Plaatjes»... mhhhquote:Op zaterdag 3 maart 2018 10:16 schreef just me het volgende:
[..]
Ja joh, die pakt de mobiel van haar moeder en gaat allerlei " plaatjes" toesturen of ze gaat via whats app dingen zeggen
Kind van deze tijd
![]()
Klinkt eng, maar ik vind zelfs het idee van lenzen die je zelf op je oog prutst al eng.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 10:12 schreef Fogel het volgende:
Thanks mensen. Er moet waarschijnlijk een nieuwe lens in (ja, in, die in het oog, niet wat je er zelf op prutst als lenzendrager), aldus de opticien. Maar hee, dat scheelt mij daarna dagelijks zelf een lens erop leggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |