Fijn om te horen dat deze nu in Rotterdam is. Dan zal deze inderdaad morgen of overmorgen bij je bezorgd wordenquote:Op zondag 11 maart 2018 10:37 schreef Piet200 het volgende:
Bedankt voor de toelichting. Het is me inmiddels wat duidelijker geworden.
Ik begrijp nu waarom mijn pakketje vanuit China eerst naar de UK gaat. wel jammer dat daar wat vertraging werd opgelopen door het weer. normaliter zou je verwachten dat het rechtstreeks naar NL wordt verstuurd.
Volgens de track & trace informatie zijn beide pakketjes vrijdag in Rotterdam aangekomen, dus ik verwacht dat deze morgen of overmorgen worden bezorgd.
Wat is je ordernummer en trackingnummer? Dan ga ik er even naar kijken voor je.quote:Op maandag 12 maart 2018 13:45 schreef ShevaJB het volgende:
Heb vorige maand iets besteld, laatste update was op 17 februari 2018. Hij is nog niet aangekomen op de dispatch. Heb nog niet vaak zo lang moeten wachten op een pakketje van Gearbest. Is er vertraging oid?
Order number: WA1802140627436547quote:Op maandag 12 maart 2018 15:47 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Wat is je ordernummer en trackingnummer? Dan ga ik er even naar kijken voor je.
Wees gerust, je zult spoedig jouw pakketje ontvangen, aangezien dit de laatste updates zijn van jouw order:quote:Op maandag 12 maart 2018 15:49 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Order number: WA1802140627436547
Tracking Number: 3710356799
Ahh mooi, bedankt voor het kijkenquote:Op maandag 12 maart 2018 15:58 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Wees gerust, je zult spoedig jouw pakketje ontvangen, aangezien dit de laatste updates zijn van jouw order:
- OFD SMS Notification between 13:34 - 14:34 Out For Delivery SMS notification sent (jouw plaatsnaam)
- 2018-03-12 08:34:00 Out for Delivery (jouw plaatsnaam)
* Plaatsnaam heb ik even vervangen i.v.m. jouw privacy.
Er is dan inderdaad kans op douanekosten. De kans is klein maar is er wel. Je zult deze moeten betalen aan de deur als ze het pakketje komen brengen of je moet deze vooraf betalen en dan zie je het aan de track & trace code. Daarbij krijg je ook direct een factuur in beide gevallen. Wij zullen dan na het indienen van de factuur de douanekosten terugbetalen via je gekozen betalingsmethode.quote:Op woensdag 14 maart 2018 18:11 schreef EvelienTruyers het volgende:
Fijn om te horen dat er ook Nederlandse klantenservice is. Ik heb de beginpost gelezen en iets is nog niet helemaal duidelijk. Als ik bestel uit een GW warenhuis is er wel kans op douanekosten als ik het goed begrijp. Jullie vergoeden die dan weer.Moet ik die zelf eerst betalen of hoe werkt dat precies. Krijg ik dan een factuur en hoe weet ik of er douanekosten zijn?
Ik ben er soort van uitgekomen met support. Ze sturen me een nieuwe power supply unit op. Nu is dat op zich natuurlijk geen geweldige oplossing, om te verwachten dat mensen zelf gaan knutselen aan de power supply.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 06:21 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Mocht je er niet uitkomen met support laat het me dan weten. Dan ga ik kijken wat er verder nog mogelijk is
Dat lijkt me zelf niet helemaal handig eerlijk gezegd. Nu moet je heel lang wachten en zelf nog een beetje knutselen. Lijkt me zelf niet de handigste oplossing en ook nog geen garantie dat het daarmee verholpen is.quote:Op donderdag 15 maart 2018 08:50 schreef robbietobbie het volgende:
[..]
Ik ben er soort van uitgekomen met support. Ze sturen me een nieuwe power supply unit op. Nu is dat op zich natuurlijk geen geweldige oplossing, om te verwachten dat mensen zelf gaan knutselen aan de power supply.
Beetje jammer dat ik na 1 dag plezier van het ding te hebben nu weken zonder werkend apparaat zal zitten en dan ook nog eens zelf het probleem moet oplossen. Ik heb nog bevestiging gevraagd dat als dit het probleem niet oplost of als het probleem binnen afzienbare tijd terug is ik het apparaat nog terug kan sturen binnen de voorwaarden van een kapot apparaat binnen 7 dagen (wat het nu gewoon is).
Fijn dat jij er ook zo over denkt! Als je een andere oplossing kunt bieden hoor ik het graag, het gaat om ticketnummer: T18030900428.quote:Op donderdag 15 maart 2018 14:29 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Dat lijkt me zelf niet helemaal handig eerlijk gezegd. Nu moet je heel lang wachten en zelf nog een beetje knutselen. Lijkt me zelf niet de handigste oplossing en ook nog geen garantie dat het daarmee verholpen is.
Ik ga kijken wat ik kan doen, maar wordt lastig als je al met de andere akkoord bent gegaan.quote:Op donderdag 15 maart 2018 14:39 schreef robbietobbie het volgende:
[..]
Fijn dat jij er ook zo over denkt! Als je een andere oplossing kunt bieden hoor ik het graag, het gaat om ticketnummer: T18030900428.
Als terugsturen en een nieuwe krijgen een optie is neem ik aan dat dat ook een vrij lang proces zou zijn?
Ik heb tot nu gezegd dat ik alleen akkoord ga als het een beetje snel verstuurd wordt en ik alles snel geregeld krijg als dat het probleem niet oplost.quote:Op donderdag 15 maart 2018 16:28 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ik ga kijken wat ik kan doen, maar wordt lastig als je al met de andere akkoord bent gegaan.
Ja terugsturen en een nieuwe ontvangen zal ook zeer lang duren vrees ik.
17-35 werkdagen zou het duren voordat de power supply er is en dan moet ik hem nog zelf inbouwen ook. Dat vind ik onacceptabel dus ik zal voor een full refund vragen, ook voor de kosten van het terugsturen.quote:Op donderdag 15 maart 2018 16:28 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ik ga kijken wat ik kan doen, maar wordt lastig als je al met de andere akkoord bent gegaan.
Ja terugsturen en een nieuwe ontvangen zal ook zeer lang duren vrees ik.
Ik ga alsnog proberen iets te regelen om tot een mooie oplossing te komen, aangezien het zelf in elkaar zetten mij ook geen passende oplossing lijkt. Echter, Ik ben bang dat ik geen betere deal kan regelen dan dat er momenteel op tafel ligt. Maar ik ga kijken wat ik voor je kan doen en proberen iets te regelen.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 07:37 schreef robbietobbie het volgende:
[..]
17-35 werkdagen zou het duren voordat de power supply er is en dan moet ik hem nog zelf inbouwen ook. Dat vind ik onacceptabel dus ik zal voor een full refund vragen, ook voor de kosten van het terugsturen.
Of heb jij nog een andere oplossing?
Bij elke order is het natuurlijk anders, maar gemiddeld genomen zou het binnen die tijd wel al geleverd zijn mits het product op voorraad was bij bestelling. Zou je mij aub even je ordernummer en trackingcode kunnen geven? Dan ga ik even voor je kijken wat de status is en wat er precies aan de hand is.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 08:43 schreef LynnLinda het volgende:
Hallo
Ik heb een bestelling geplaatst met Priority Line. Het is nu al bijna 6 weken onderweg. Moet ik me zorgen maken of komt dit vaker voor?
Het is natuurlijk erg vervelend om te horen dat het niet de versie is die jij besteld hoopte te hebben. Zou je mij aub tevens je ticketnummer kunnen doorsturen, aangezien je daar meerdere malen er naar gevraagd hebt en daar volgens jou werd verzekerd dat het de laatste versie is.Dan kan ik dit tevens even nakijken. Daarnaast ga ik dit probleem doorgeven aan mijn collega's op het hoofdkantoor en ga ik kijken wat er mogelijk is. Zodra ik dan meer weet laat ik je het weten.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 11:51 schreef PassieWater het volgende:
Hallo. Het volgende. Ik heb een notebook beateld en inmiddels gekregen. Voordat ik het bestelde heb ik tot 3 keer toe gevraagd welk versienummer dat notebook was.Er zijn nl 4 versies. Versie 4 heeft bv een betere mmc schijf en het bios unlocked daarom wilde ik die versie. Ik kreeg 3 keer het antwoord dat ik in de beschrijving op de site moet kijken. Daar staat geen versienummer bij alleen het type nummer Jumper Ezbook 3 Pro. Ik heb nota bene gezegd dat dit niet daar te vinden is en waarschijnlijk ook niet op de doos.... Daar zul je echt voor op het notebook moeten kijken of aan de verkoper vragen. Ook hierop weer hetzelfde antwoord dat ik op de site moest kijken EN dat mij werd verzekerd dat ik het laatste nieuwe model kreeg. Uiteindelijk toch maar besteld omdat ik op een forum las dat het laatste half jaar alleen nog maar versie 4 werd verzonden aan klanten die dit bevestigen op dat forum. Nou jammer dus... Ik kreeg versie 3! Dit heb ik nu aan GB kenbaar gemaakt in een ticket. Nu moet ik foto van verpakking maken en van notebook zelf. Daar staat nergens een versienummer zoals ik al eerder had aangegeven. Ik ben bang dat hun niet begrijpen wat ik bedoel. Ik denk dat hun het typenummer bedoelen... Maar daar vroeg ik niet om en dat klopt ook gewoon.... alleen het versienummer niet. Kun jij me helpen? Bestelnummer W1803071046475196
Ik heb die discussie over het versienummer waarin ik de verzekering kreeg dat het het laatste nieuwe model was via messenger gevoerd omdat ze via het ticket alleen bleven verwijzen naar de omschrijving op de site. Dat ik toch niet het laatste nieuwe model heb ontvangen staat in ticket nummer T18031602159. Moet ik je de messenger discussie ook sturen? Foto van messenger https://myalbum.com/album/ik3Z7WWOjhAKquote:Het is natuurlijk erg vervelend om te horen dat het niet de versie is die jij besteld hoopte te hebben. Zou je mij aub tevens je ticketnummer kunnen doorsturen, aangezien je daar meerdere malen er naar gevraagd hebt en daar volgens jou werd verzekerd dat het de laatste versie is.Dan kan ik dit tevens even nakijken. Daarnaast ga ik dit probleem doorgeven aan mijn collega's op het hoofdkantoor en ga ik kijken wat er mogelijk is. Zodra ik dan meer weet laat ik je het weten.
Bedankt voor de informatie. Ik ga deze doorgeven en je zal hier spoedig een bericht over ontvangen? Wat verwacht je zelf hiervan eigenlijk. Dan kan ik dat meenemen in het verhaalquote:Op zaterdag 17 maart 2018 08:40 schreef PassieWater het volgende:
[..]
Ik heb die discussie over het versienummer waarin ik de verzekering kreeg dat het het laatste nieuwe model was via messenger gevoerd omdat ze via het ticket alleen bleven verwijzen naar de omschrijving op de site. Dat ik toch niet het laatste nieuwe model heb ontvangen staat in ticket nummer T18031602159. Moet ik je de messenger discussie ook sturen? Foto van messenger https://myalbum.com/album/ik3Z7WWOjhAK
Ik wil over een maand of 2 nog een notebook aanschaffen. Dus een kleine refund zou wel op z'n plaats zijn. Anders kijk ik bij "de concurrentie". Hij is niet slecht dus terug sturen hoeft nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:36 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Bedankt voor de informatie. Ik ga deze doorgeven en je zal hier spoedig een bericht over ontvangen? Wat verwacht je zelf hiervan eigenlijk. Dan kan ik dat meenemen in het verhaal
Oké dan ga ik dat mee doorgeven. Ga kijken wat ik kan doen.quote:Op zondag 18 maart 2018 08:36 schreef PassieWater het volgende:
[..]
Ik wil over een maand of 2 nog een notebook aanschaffen. Dus een kleine refund zou wel op z'n plaats zijn. Anders kijk ik bij "de concurrentie". Hij is niet slecht dus terug sturen hoeft nou ook weer niet.
Alvast bedankt voor de bemiddeling.
Is het je nog gelukt iets te regelen?:)quote:Op vrijdag 16 maart 2018 20:41 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ik ga alsnog proberen iets te regelen om tot een mooie oplossing te komen, aangezien het zelf in elkaar zetten mij ook geen passende oplossing lijkt. Echter, Ik ben bang dat ik geen betere deal kan regelen dan dat er momenteel op tafel ligt. Maar ik ga kijken wat ik voor je kan doen en proberen iets te regelen.
Nog niet, want door het tijdsverschil hadden mijn contactpersonen al weekend. Ik heb het wel al doorgegeven, maar ben nog in afwachting van antwoordquote:Op zondag 18 maart 2018 10:10 schreef robbietobbie het volgende:
[..]
Is het je nog gelukt iets te regelen?:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |