quote:Op vrijdag 2 maart 2018 13:16 schreef Manusje_v_a het volgende:
Ik zie dat trouwens wel voor me... Dat Jan zijn mening gaat geven over een lied van Waylon. Dan moet Waylon toch ook moeite doen om zijn gezicht in de plooi te houden, neem ik aan?
quote:Op vrijdag 2 maart 2018 13:16 schreef Manusje_v_a het volgende:
Ik zie dat trouwens wel voor me... Dat Jan zijn mening gaat geven over een lied van Waylon. Dan moet Waylon toch ook moeite doen om zijn gezicht in de plooi te houden, neem ik aan?
Hij had nr 5 toch net voor de uitzending al gespeeld? Dat had ik iig begrepen.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 13:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik ben blij dat we vanavond verlost worden.Ik kan (wil) gewoon niet geloven dat hij écht denkt dat 3 de juiste keuze is.Wat iemand anders zei, kan ook een grapje zijn dat hij begint te twijfelen juist omdat Gerard het mooi vond.
![]()
Matthijs ook zo extreem enthousiast en zélfs Youp.En dat Guus deze al had gehoord vond ik ook wel opvallend.
Nou dat zeggen jullie nou, maar valt het jullie ook op dat Jan verdómd stil is deze week?quote:Op vrijdag 2 maart 2018 13:16 schreef Manusje_v_a het volgende:
Dan zie ik toch eerder de commissie voor een ballad gaan waarna Waylon lekker eigenwijs Outlaw kiest.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 13:12 schreef Zen90 het volgende:
Uit het gesprek van gisteren: de commissie bepaalt mee, waarna Waylon zegt dat ie stronteigenwijs is.
Zou erop kunnen duiden dat (een deel van) de commissie ging voor een uptempo opzwepend nummer en Waylon uiteindelijk voor 3of 5 heeft gekozen.
![]()
Alleen ‘on stage’.... 555555 please
Dit ja.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 13:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hij had nr 5 toch net voor de uitzending al gespeeld? Dat had ik iig begrepen.![]()
Dus dan had iedereen daar in de studio het al eerder gehoord.
Als men 4 van de 5 prima vindt, dan kun je als artiest enkel blij zijn.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 13:18 schreef Em31 het volgende:
Ik snap dat we niet mogen stemmen en dat de uiteindelijke beslissing bij de artiest moet liggen, maar een raadgevend referendum zou bij deze manier van het nummer presenteren nog niet zo slecht zijn geweest.
Ik hoop het zó! Zeker nu ik het hele nummer gehoord heb. Nog nooit zo'n goeie song voor het ESF gehoord. Deed me beetje aan Guns&Roses denken.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 13:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan zie ik toch eerder de commissie voor een ballad gaan waarna Waylon lekker eigenwijs Outlaw kiest.
Oh ik dacht dat hij bedoelde dat hij het nummer een paar weken daarvoor al gehoord had. Dan is dit logischer ja.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 13:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hij had nr 5 toch net voor de uitzending al gespeeld? Dat had ik iig begrepen.![]()
Dus dan had iedereen daar in de studio het al eerder gehoord.
Ja, laatste gedeeltje is echt heerlijk Axlquote:Op vrijdag 2 maart 2018 13:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoop het zó! Zeker nu ik het hele nummer gehoord heb. Nog nooit zo'n goeie song voor het ESF gehoord. Deed me beetje aan Guns&Roses denken.
Haha neenee, maar ik zou er niet van staan te kijken als er een 6e nummer komt, puur omdat waylon wil winnen en ik denk dat hij met geen van de 5 nummers kan winnenquote:Op vrijdag 2 maart 2018 13:21 schreef Em31 het volgende:
Martijnnnpp = Richard?
‘Waylon verrast mogelijk met met zesde songfestivalnummer'
https://www.telegraaf.nl/(...)e-songfestivalnummer
True.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 13:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als men 4 van de 5 prima vindt, dan kun je als artiest enkel blij zijn.
True storyquote:Op vrijdag 2 maart 2018 13:25 schreef Cee het volgende:
Dit is zo veel spannender dan de laatste 10 seizoenen van Wie is de Mol? bij elkaar.
Ik was wel nieuwsgierig, maar wacht ook wel evenquote:Op vrijdag 2 maart 2018 13:25 schreef Greys het volgende:
[..]
True.
Ik denk ook dat er best veel albums in de pre-order staan bij Bol inmiddels sinds deze week.
(En dat die weer geannuleerd gaan worden als ie 3 kiest)
Let it bequote:Op vrijdag 2 maart 2018 13:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan zie ik toch eerder de commissie voor een ballad gaan waarna Waylon lekker eigenwijs Outlaw kiest.
Zeker weten.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 13:25 schreef Cee het volgende:
Dit is zo veel spannender dan de laatste 10 seizoenen van Wie is de Mol? bij elkaar.
Ik heb hem al besteld, als ie 3 kiest ga ik hem vanavond uit woede annuleren en dan waarschijnlijk na een dag of 6 als ze me weer uit m'n dwangbuis laten alsnog weer bestellenquote:Op vrijdag 2 maart 2018 13:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik was wel nieuwsgierig, maar wacht ook wel even
Ik zet mijn geld op Daniel Dekkerquote:Op vrijdag 2 maart 2018 13:25 schreef Cee het volgende:
Als het 3 wordt ga je vanavond zeker ook aan de whiskey :pquote:Op vrijdag 2 maart 2018 13:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb hem al besteld, als ie 3 kiest ga ik hem vanavond uit woede annuleren en dan waarschijnlijk na een dag of 6 als ze me weer uit m'n dwangbuis laten alsnog weer bestellen
quote:Op vrijdag 2 maart 2018 13:30 schreef Pisces29 het volgende:
Als hij 3 kiest, kunnen we allemaal gaan Twitteren dat we 4 van de 5 goed hadden gevonden en dat het een lulhannes is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |