abonnement Unibet Coolblue
pi_177538731
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2018 22:13 schreef superrmama het volgende:

[..]

Is dat ook zo dattie morgen ook zingt? Dacht zelf alleen 't bekend maken van :?
Bekend maken zonder te zingen, dat is toch gek? Zo van "hey hallo liedje vier en doei".
Maar geen idee verder ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_177538740
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2018 22:13 schreef Martijnnnpp het volgende:

[..]

Volgensmij gaat hij het ook nog zingen
Als dat zo is denk ik toch dat het nr 5 gaat worden. Juist vanwege 2 dagen achterelkaar. Meer kans op een nr 1 notering. Gok ik.
pi_177538778
Toch is het uiteindelijk wel leuk hoe ze het hebben gedaan, iedereen heeft er een spannende week door beleefd :p
pi_177538822
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 22:24 schreef Martijnnnpp het volgende:
Toch is het uiteindelijk wel leuk hoe ze het hebben gedaan, iedereen heeft er een spannende week door beleefd :p
Serieus spannend, kan niet wachten tot het morgenavond is _O-
pi_177538830
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 22:26 schreef Mariette02 het volgende:

[..]

Serieus spannend, kan niet wachten tot het morgenavond is _O-
Precies, morgen gaat een lange dag worden haha
pi_177538840
Mooi lied dat Thanks but no thanks, maar ik vind het ook opnieuw weer in het verlengde liggen van wat we al eerder hebben gestuurd: rustigere/mid-tempo liedjes. Alleen daarom zou ik dus al voor Outlaw in 'em gaan. Het is compleet anders en bruist van de energie. Het lijkt me geweldig om dat lied namens NL op het podium uitgevoerd te zien worden. Ik ben toch bang dat Thanks but no thanks geen winnend materiaal is, al zie ik wel potentie om er op het podium iets moois van te maken.
~The present is all there is~
pi_177538856
Nummer 5 is een juweeltje. Gevoelig, oprecht en toch rauw. Ben er stil van... Hiermee blijft hij dicht bij zichzelf. Thanks But No Thanks is een nummer dat ik na 1x luisteren nog een keer wil horen. En nog een keer.

Sowieso kudos voor Waylon. ^O^ ^O^
Het kan je smaak niet allemaal zijn, maar hij levert wel gewoon even 5 kwalitatief goede nummers af. En zo divers ook! Voor geen van allen hoeven wij ons te schamen. En zingt ze allemaal met volle overgave. Zoals hij uit zei bij Late Night: ‘ik wil sterven voor iedere noot die ik zing’. En dát willen wij zien.
O’g3ne who?
pi_177538888
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2018 22:22 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Bekend maken zonder te zingen, dat is toch gek? Zo van "hey hallo liedje vier en doei".
Maar geen idee verder ;)
Weet ik niet hoor, heb toch de indruk dat het toch al een beetje opgedrongen is bij DWDD?! Kan me ergens niet voorstellen dat hij 't weer mag zingen, maar dan denk ik weer dat 't niet nr 5 wordt.
Sspelletjes spelen ze met ons ;( :@
pi_177538898
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 22:27 schreef grazz het volgende:
Mooi lied dat Thanks but no thanks, maar ik vind het ook opnieuw weer in het verlengde liggen van wat we al eerder hebben gestuurd: rustigere/mid-tempo liedjes. Alleen daarom zou ik dus al voor Outlaw in 'em gaan. Het is compleet anders en bruist van de energie. Het lijkt me geweldig om dat lied namens NL op het podium uitgevoerd te zien worden. Ik ben toch bang dat Thanks but no thanks geen winnend materiaal is, al zie ik wel potentie om er op het podium iets moois van te maken.
Is wel waar, maar wat al die andere midtempo-nummers niet hadden heeft deze voor mij wel...
Emotie. Met hart en ziel gezongen. Een bepaalde oprechtheid. Ik geloof ieder woord dat ie zingt.
pi_177538967
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2018 22:30 schreef superrmama het volgende:

[..]

Weet ik niet hoor, heb toch de indruk dat het toch al een beetje opgedrongen is bij DWDD?! Kan me ergens niet voorstellen dat hij 't weer mag zingen, maar dan denk ik weer dat 't niet nr 5 wordt.
Sspelletjes spelen ze met ons ;( :@
Wat zullen we morgen als stuiterballen door de dag heen wachten op de uitslag _O-

Ik hoop zo dat ik op tijd thuis ben.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_177538975
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 22:27 schreef grazz het volgende:
Mooi lied dat Thanks but no thanks, maar ik vind het ook opnieuw weer in het verlengde liggen van wat we al eerder hebben gestuurd: rustigere/mid-tempo liedjes. Alleen daarom zou ik dus al voor Outlaw in 'em gaan. Het is compleet anders en bruist van de energie. Het lijkt me geweldig om dat lied namens NL op het podium uitgevoerd te zien worden. Ik ben toch bang dat Thanks but no thanks geen winnend materiaal is, al zie ik wel potentie om er op het podium iets moois van te maken.
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 22:28 schreef Zen90 het volgende:
Nummer 5 is een juweeltje. Gevoelig, oprecht en toch rauw. Ben er stil van... Hiermee blijft hij dicht bij zichzelf. Thanks But No Thanks is een nummer dat ik na 1x luisteren nog een keer wil horen. En nog een keer.

Sowieso kudos voor Waylon. ^O^ ^O^
Het kan je smaak niet allemaal zijn, maar hij levert wel gewoon even 5 kwalitatief goede nummers af. En zo divers ook! Voor geen van allen hoeven wij ons te schamen. En zingt ze allemaal met volle overgave. Zoals hij uit zei bij Late Night: ‘ik wil sterven voor iedere noot die ik zing’. En dát willen wij zien.
O’g3ne who?
Van de 22 (esf)nummers die ik tot nu toe gehoord heb past 'Outlaw' het beste bij de mix, maar is desondanks door de hard country stijl toch onderscheidend. Wil hij wat 'anders' dan de rest dan moet hij gaan voor 'thanks'.

IMHO
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_177539008
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 22:34 schreef Montagui het volgende:

[..]


[..]

Van de 22 (esf)nummers die ik tot nu toe gehoord heb past 'Outlaw' het beste bij de mix, maar is desondanks door de hard country stijl toch onderscheidend. Wil hij wat 'anders' dan de rest dan moet hij gaan voor 'thanks'.

IMHO
Ik denk dat hij het hoogst eindigd met outlaw, puur omdat dat zo opvalt, maar wel kwalitatief goed is
pi_177539135
Dat moment dat de muziek even stopt is ook super mooi. En hoe hij de laatste zin zingt. O+ Denk dat ze van nummer 5 ook echt iets bijzonders kunnen maken weer op het podium waardoor het nóg beter wordt (sowieso geen publiek in beeld).
pi_177539229
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2018 22:33 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Wat zullen we morgen als stuiterballen door de dag heen wachten op de uitslag _O-

Ik hoop zo dat ik op tijd thuis ben.
Ik lees inmiddels eerst ff de reacties hier, daarna pas luisteren :s)
Maakt mij niet veel uit moet ik eerlijk bekennen, dat stuiteren komt voornamelijk door het lezen hier O+
_O-
pi_177539331
MORGEN IS D-DAY, DECISION DAY!!!





Tot morgen :P :D
pi_177539385
Hij gaat 3 kiezen. Mark my words.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 maart 2018 @ 22:52:43 #167
163650 Greys
pi_177539425
Ik kan morgenavond geestelijk niet aan denk ik. Ik word gek van blijheid bij 2 of 5, maar het horroscenario dat ie de bij ons minst populaire kiest kan ook gewoon nog heel goed. Hoe dan ook krijgen m'n honden een slechte avond, of gillen van blijdschap of van ellende. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 maart 2018 @ 22:53:41 #168
163650 Greys
pi_177539450
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 22:50 schreef marcodej het volgende:
Hij gaat 3 kiezen. Mark my words.
Ik vrees ook.
Vooral omdat ie vanavond zei dat ie een eigenwijze lul is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177539499
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 22:50 schreef marcodej het volgende:
Hij gaat 3 kiezen. Mark my words.
  donderdag 1 maart 2018 @ 22:57:09 #170
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_177539530
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 22:55 schreef Em31 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
pi_177539533
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 22:50 schreef marcodej het volgende:
Hij gaat 3 kiezen. Mark my words.
Dan is het een hufter ;( _O-

Ik acht de kans ook wel groot.
En dan lach ik hard als hij met moeite de finale bereikt. Zal em leren :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_177539541
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 22:55 schreef Em31 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_177539562
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 22:55 schreef Em31 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 maart 2018 @ 22:59:58 #174
163650 Greys
pi_177539580
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2018 22:57 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dan is het een hufter ;( _O-

Ik acht de kans ook wel groot.
En dan lach ik hard als hij met moeite de finale bereikt. Zal em leren :+
Ik twijfel echt of ie met drie überhaupt de finale haalt.
Daarom kan ik het me ergens nog niet voorstellen maar dat ie vanavond zei een eigenwijs te zijn doet me wel angst aanjagen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177539596
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 20:17 schreef Aoibhin het volgende:
Ik word echt pisnijdig als het niet 2 of 5 wordt. Beide zijn inzendingen die hoog kunnen eindigen.

Toch zou ik als het 5 wordt ik me altijd af blijven vragen hoe Outlaw het gedaan zou hebben. Hoe tof zou het gewoon zijn als we zoiets een keer durven te sturen.

5 is mooi, maar in navolging van Salvador komen nu zoveel landen met een emotioneel singsongwriter liedje... Ik denk dat toch dan het contrast belangrijk is.
Daar vrees ik ook voor. Zweden kan ook nog steeds een rustig lied sturen (die Felix bijvoorbeeld). Ik zie het zo punten wegsnoepen :( maar muzikaal gezien steekt Waylon er toch wel bovenuit. Dat moet de jury ook wel herkennen, maar het Europese publiek? Weet het nog niet. De staging moet machtig mooi worden.

Ik zou met zowel lied 2 al lied 5 heel blij zijn. Lied 4 ook, maar die kiest ie toch niet. Lied 3 staat bij mij onderaan.
~The present is all there is~
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')