Of een Focus'je doenquote:Op donderdag 1 maart 2018 20:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Gewoon flink pitchen die handel, dan zingt ie maar wat hoger
Tekst van het ADquote:Tekstueel blinkt deze gebroken-harten-ballade misschien niet uit in originele vondsten, maar dat geeft niet op het Songfestival. Als de tekst maar invoelbaar is en dat is dit relaas van een in de steek gelaten man zeker. Het refrein doet net een nootje te lang aan Bon Jovi’s Bed of Roses denken, maar verder heeft Waylon werkelijk een prachtsong gemaakt.
De vraag is uiteraard: maakt Waylon vanavond bij De Wereld Draait Door inderdaad bekend dat hij met Thanks, but No Thanks naar Lissabon gaat? Ik hoop het. Het lied past uiteraard veel minder in het traditionele Songfestival-idioom dan het tot nu toe favoriete The World Can Wait. Dat laatste nummer is een prima popsong, maar geen Eurovisie-winnaar.
Met Thanks, but No Thanks kan Waylon, die aankondigde zijn voor niets minder dan de eindzege naar Lissabon te reizen, werkelijk voor de winst gaan. Nadeeltje is dat vorig jaar ook al een van de huidige mode afwijkende song won, maar er bestaan geen wetten die zeggen dat dat niet twee keer op rij kan. Een sober lied als dit blijft makkelijker onbegrepen achter tussen de confetti, maar dat risico moet Waylon dan maar nemen. Op naar Lissabon.
Hij staat er iig. Close enoughquote:Op donderdag 1 maart 2018 20:26 schreef Greys het volgende:
Ik krijg de witregel tussen 4 en 5 niet weg sorry, ga ik straks even goed naar kijken
Die wou misschien toch vertalen naar Engels?quote:Op donderdag 1 maart 2018 20:26 schreef TheVulture het volgende:
Slovenie zingt weliswaar in de eigen taal maar die titel betekent feitelijk ook Thanks but No Thanks
Ach, die komen we in de finale toch niet meer tegenquote:Op donderdag 1 maart 2018 20:26 schreef TheVulture het volgende:
Slovenie zingt weliswaar in de eigen taal maar die titel betekent feitelijk ook Thanks but No Thanks
Eens nu ik nr 5 nogmaals hoor. Dat gaat geen top 3 worden..quote:Op donderdag 1 maart 2018 20:09 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit.
Outlaw is gewoon een potentieel winnaar. Nummer 5 is een leuk linker rijtje nummer, rest is überhaupt kansloos en 3 komt niet eens door de halve finale.
Ho stopquote:Op donderdag 1 maart 2018 20:28 schreef marcodej het volgende:
Nummer 5 wordt het niet.
Waylon na een lofzang van Geertje op nummer 5: "Je maakt me nog aan het twijfelen Gerard."
Ik hoor dat ook niet hoor.quote:Op donderdag 1 maart 2018 20:19 schreef Greys het volgende:
Oh en dat het op CATS lijkt ben ik het echt totaaaaaaal niet mee eens
Sommige liedjes, zoals Vrede, waren zelfs op het NSF nog te lang.quote:Op donderdag 1 maart 2018 20:34 schreef Martijnnnpp het volgende:
Jongens vinden jullie het niet gewoon heel raar dat hij allemaal versies zingt die te lang zijn voor het songfestival, is toch heel appart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |