SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door bondage op 01-03-2018 12:45:19 ]
quote:Op donderdag 1 maart 2018 12:37 schreef bondage het volgende:
@Haags: kun je TT ff aanpassen naar zesde ronde?
is hij ONZ mod dan?quote:Op donderdag 1 maart 2018 12:37 schreef bondage het volgende:
@Haags: kun je TT ff aanpassen naar zesde ronde?
Ik vroeg het, dus is het goedquote:Op donderdag 1 maart 2018 12:41 schreef murp het volgende:
[..]
is hij ONZ mod dan?
Modden buiten zijn eigen regio: BAN
Ik vind het echt triest die fotoquote:Op donderdag 1 maart 2018 12:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Geen idee. Jij vind van niet blijkbaar?
Excuses dan maar wie doet dit nu?quote:Op donderdag 1 maart 2018 12:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Euh, dat komt niet van mij... Met je aannames.
SO?quote:Op donderdag 1 maart 2018 12:45 schreef BoneThugss het volgende:
Vrienden, de baas is back!
S/O naar murp.
Tja: ONZ / [vijfde ronde] Het dodetopicspel #1069 NERF THISquote:Op donderdag 1 maart 2018 12:49 schreef Dexter1 het volgende:
Wat een psychopaat is dat zeg dan ontbreekt er echt iets in je hoofd
what the....quote:Op donderdag 1 maart 2018 12:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Tja: ONZ / [vijfde ronde] Het dodetopicspel #1069 NERF THIS
maak de volgende keer een TR aub.. ;*quote:Op donderdag 1 maart 2018 12:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Had ik niet gezien op dat moment, kreeg het van iemand anders door die inmiddels ook geen zin meer heeft hier te posten. Snap het wel.quote:
Dr.Mikey heeft een zeer zieke mindquote:Op donderdag 1 maart 2018 12:55 schreef bondage het volgende:
[..]
gewoon allemaal niet zo moeilijk doen. Hoe meer je met elkaar omgaat, hoe kliekerig het wordt.quote:Op donderdag 1 maart 2018 13:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Had ik niet gezien op dat moment, kreeg het van iemand anders door die inmiddels ook geen zin meer heeft hier te posten. Snap het wel.
BTquote:Op donderdag 1 maart 2018 12:45 schreef BoneThugss het volgende:
Vrienden, de baas is back!
S/O naar murp.
wie wat?quote:Op donderdag 1 maart 2018 14:09 schreef -sabine- het volgende:
Staat niet bij dat je dat zelf moet doen. Hij kan dat ook zelf doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Mooi!quote:Op donderdag 1 maart 2018 14:28 schreef Amoeba het volgende:
Krijg wel een fantastisch bedrag terug van de fiscus.
Gefeliciteerd.quote:
Ook gefeliciteerd namens mij.quote:
En terecht!quote:Op donderdag 1 maart 2018 14:46 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Meh.. Hij wint toch wel.
Doen!quote:Op donderdag 1 maart 2018 14:49 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Dan neem ik voor de zekerheid een lage notering.
kk?quote:Op donderdag 1 maart 2018 14:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gisternacht kwam die tailfox vervelend doen toen had Haagse voor deze maand al weer gewonnen.
Kk?quote:Op donderdag 1 maart 2018 14:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gisternacht kwam die tailfox kk vervelend doen toen had Haagse voor deze maand al weer gewonnen.
dat zeg ikquote:Op donderdag 1 maart 2018 14:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Kk?
Reageer normaal en kap met het posten van gore plaatjes.
Welke plek denk je aan?quote:Op donderdag 1 maart 2018 14:56 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Ik heb zo’n vermoeden dat het wel gaat lukken.
Vraag het Dexter1.quote:Op donderdag 1 maart 2018 14:56 schreef -sabine- het volgende:
Waar kan ik vinden wat gore plaatjes zijn?
Schoteltjes kunnen altijd gebruikt worden om je kopje koffie op te zettenquote:Op donderdag 1 maart 2018 15:06 schreef -sabine- het volgende:
Zijn daar regels voor? Lijkt mij voor een deel persoonlijk. Ik vind grote borsten met schoteltepels echt goor. Zum kotsengoor. Maar tja, scrollen helpt, wrijven niet.
precies.quote:Op donderdag 1 maart 2018 15:16 schreef devzero het volgende:
Ik weet ook niet waarom sommigen al na 4 uur in de nieuwe ronde opgeven.
Ik ben een paar dagen weg voor werk deze maand, dus ik ga voor #4. Dan kunnen aloa, mickey (en haags?) strijden om het erepodium.
Gebeurt iedere maandquote:Op donderdag 1 maart 2018 15:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar dat men massaal vannacht op punten ging jagen was wel een beetje dom
gefeliciteerd met kampioenschapquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2018 15:20 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
gefeliciteerd met kampioenschap
Ik hoef geen kadavers te zien, net als dat jullie geen foto's van mijn hobbies hoeven te zien. En nog niet eens in een spoiler, dat is nog wel het ergste.quote:Op donderdag 1 maart 2018 15:06 schreef -sabine- het volgende:
Zijn daar regels voor? Lijkt mij voor een deel persoonlijk. Ik vind grote borsten met schoteltepels echt goor. Zum kotsengoor. Maar tja, scrollen helpt, wrijven niet.
Ik ook.quote:Op donderdag 1 maart 2018 15:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb duidelijk iets gemist geloof ik.
Ik zie geen regels en als we allemaal gewoon normaal gedragen komt het wel goedquote:Op donderdag 1 maart 2018 15:29 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik zie eerst mensen "gewoon" reageren, behalve diegene die zich (terecht) aangesproken voelt. En nu is het een issue.
Ik houd niet van regels. Ben er beter even weg van
ik ga voor plaats 16quote:Op donderdag 1 maart 2018 15:16 schreef devzero het volgende:
Ik weet ook niet waarom sommigen al na 4 uur in de nieuwe ronde opgaven.
Ik ben een paar dagen weg voor werk deze maand, dus ik ga voor #4. Dan kunnen aloa, mickey (en haags?) strijden om het erepodium.
Ging over die opgehangen hond in de OP (waar ik van werd beschuldigd) en een ander plaatje van een kadaver wat eerder was gepost door dezelfde persoon. Allemaal prima dat het wordt gepost maar zet het dan wel in een spoiler.quote:Op donderdag 1 maart 2018 15:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb duidelijk iets gemist geloof ik.
dat heeft in een spoiler gestaan ik reageerde nog ik haat spoilersquote:Op donderdag 1 maart 2018 15:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Ging over die opgehangen hond in de OP (waar ik van werd beschuldigd) en een ander plaatje van een kadaver wat eerder was gepost door dezelfde persoon. Allemaal prima dat het wordt gepost maar zet het dan wel in een spoiler.
Whatever. Veel succes nog in jullie zandbak.quote:Op donderdag 1 maart 2018 15:35 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
dat heeft in een spoiler gestaan ik reageerde nog ik haat spoilers
ga je ook weg?quote:Op donderdag 1 maart 2018 15:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Whatever. Veel succes nog in jullie zandbak.
Wat voor plaatjes.quote:Op donderdag 1 maart 2018 14:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Kk?
Reageer normaal en kap met het posten van gore plaatjes.
Gek van man komt er zo een random debiel vorige keer was het drug nu was het Firefox eerder was het een keer Murp die dan geen minuut wachten ook al ben maar met drie man nee gelijk weer posten.quote:Op donderdag 1 maart 2018 15:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar dat men massaal vannacht op punten ging jagen was wel een beetje dom
huh?quote:Op donderdag 1 maart 2018 15:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gek van man komt er zo een random debiel vorige keer was het drug nu was het Firefox eerder was het een keer Murp die dan geen minuut wachten ook al ben maar met drie man nee gelijk weer posten.
Als ik hier met Mark en Dev alleen in de nacht zit wachten we op elkaar een paar minuutjes al dan wel niets bewust.
Kan me echt irriteren aan lui die gelijk reageren als het rustig is.
Gewoon beetje rekening houden met elkaar.quote:Op donderdag 1 maart 2018 16:05 schreef murp het volgende:
Ik merk wel dat er veel gezeik is vanwege de punten. Misschien moet de stekker er maar uit.
waarom zou je rekening met elkaar houden als het een spel is.. het allemaal zo serieus. Rekening met elkaar houden ed. Samen liederen zingen.quote:Op donderdag 1 maart 2018 16:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gewoon beetje rekening houden met elkaar.
Als je hier met drie man zit in de nacht hoef je niet als die Firefox na elke post van een ander gelijk binnen een seconde te reageren die Rob geus heeft daar ook een handje van.
Gewoon elkaar wat geven toch dan blijft het gezellig. Ik ga als tegen mechanische de grens opzoeken om mensen de gouden kooi stijl weg te jagen .
Oké maar als we het hard gaan spelen moeten mensen ook niet gaan miepen als ze weggejaagd worden.quote:Op donderdag 1 maart 2018 16:11 schreef murp het volgende:
[..]
waarom zou je rekening met elkaar houden als het een spel is.. het allemaal zo serieus. Rekening met elkaar houden ed. Samen liederen zingen.
Echt. Dit is ONZ hoor.
Of snap ik het niet meer?
Anthonie24 / Matthias24quote:
quote:
quote:
Haags is daar modquote:Op donderdag 1 maart 2018 16:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Och het is weer feest.
Schopje naar men doen ?
Yepquote:Op donderdag 1 maart 2018 16:26 schreef BoneThugss het volgende:
donderdag 1 maart 2018 16:26 schreef Plompzakker het volgende:[/b]
[..]
Eindelijk weer vrij?
Ik heb klb ban
Wel rustiger denk ik.quote:
ik denk het laatstequote:Op donderdag 1 maart 2018 16:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Ga je deze maand haags verslaan of wordt het weer zo'n matige maandje als Feb?
daar moet je op elkaar reagerenquote:
Ja spoor die kneus even aan.quote:Op donderdag 1 maart 2018 16:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Ga je deze maand haags verslaan of wordt het weer zo'n matige maandje als Feb?
Haags heeft drie a vier kloons die in de nacht vervelend komen doenquote:
ja.quote:Op donderdag 1 maart 2018 16:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haags heeft drie a vier kloons die in de nacht vervelend komen doen
Mijn moeder is er gewoon doorheen geslapenquote:Op donderdag 1 maart 2018 16:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik had vannacht ook met mijn staart geroerd
Toffe UIquote:Op donderdag 1 maart 2018 16:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik had vannacht ook met mijn staart geroerd
quote:Op donderdag 1 maart 2018 17:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lexy al weer gesignaleerd sinds gisteren of is het 1 down ?
quote:
Is Rienk al bevroren ?quote:
Beetje dik rond hoofd met een franse beret op, maar verder niets mis mee.quote:Op donderdag 1 maart 2018 17:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
thx, vind alleen die Ernie niet zo gelukt.
quote:
Vorige maand had je er 32 om deze tijd. Je gaat achteruitquote:Op donderdag 1 februari 2018 18:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-02-2018 18:54
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. haags_kwartiertje / 185 / 128
2. Sexy_Lexy_83 / 88 / 94
3. devzero / 53 / 43
4. noodgang / 50 / 127
5. markdeajaxfan / 41 / 121
6. aloa / 36 / 48
7. hemarookworst / 35 / 38
8. Dr.Mikey / 32 / 61
9. tailfox / 31 / 94
ik ga een kloon maken genaamd Elmer Fudd en dan jagen op konijnen en vossen.quote:Op donderdag 1 maart 2018 17:20 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Vorige maand had je er 32 om deze tijd. Je gaat achteruit
Ik ga inloggen onder mijn andere account en jou langdurig bannenquote:Op donderdag 1 maart 2018 17:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik ga een kloon maken genaamd Elmer Fudd en dan jagen op konijnen en vossen.
Ik vond de kou tot nu toe wel meevallen maar vandaag was het wel echt goed koud jaquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2018 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vond de kou tot nu toe wel meevallen maar vandaag was het wel echt goed koud ja
Genieten man die kouquote:Op donderdag 1 maart 2018 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vond de kou tot nu toe wel meevallen maar vandaag was het wel echt goed koud ja
quote:Op donderdag 1 maart 2018 17:28 schreef BoneThugss het volgende:
Elmer Fudd_______________________________________________________________!!!!!!!!!
Bugs Bunny![]()
Haags is dan ook zeker niet readyquote:Op donderdag 1 maart 2018 17:29 schreef BoneThugss het volgende:
Haags, dat is niet hoe we doen!!!!!111
HAAAAquote:
Hij staat wel in de rij.quote:Op donderdag 1 maart 2018 17:30 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Haags is dan ook zeker niet ready
De rij waar we allemaal in hebben gesstaan.quote:
Ik beoordeel haags als niet ready.quote:Op donderdag 1 maart 2018 17:32 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
De rij waar we allemaal in hebben gesstaan.
DE RIJ van de #ARG
Jij bent vanaf nu gepromoveerd naar 1e beoordelaar
Dan is hij dat overduidelijk niet.quote:Op donderdag 1 maart 2018 17:33 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik beoordeel haags als niet ready.
Samuel aka Anthonie is altijd readyquote:Op donderdag 1 maart 2018 17:34 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dan is hij dat overduidelijk niet.
Samuel24?
quote:
Je bent zelf leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |