SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door bondage op 01-03-2018 12:45:19 ]
quote:Op donderdag 1 maart 2018 12:37 schreef bondage het volgende:
@Haags: kun je TT ff aanpassen naar zesde ronde?
is hij ONZ mod dan?quote:Op donderdag 1 maart 2018 12:37 schreef bondage het volgende:
@Haags: kun je TT ff aanpassen naar zesde ronde?
Ik vroeg het, dus is het goedquote:Op donderdag 1 maart 2018 12:41 schreef murp het volgende:
[..]
is hij ONZ mod dan?
Modden buiten zijn eigen regio: BAN
Ik vind het echt triest die fotoquote:Op donderdag 1 maart 2018 12:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Geen idee. Jij vind van niet blijkbaar?
Excuses dan maar wie doet dit nu?quote:Op donderdag 1 maart 2018 12:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Euh, dat komt niet van mij... Met je aannames.
SO?quote:Op donderdag 1 maart 2018 12:45 schreef BoneThugss het volgende:
Vrienden, de baas is back!
S/O naar murp.
Tja: ONZ / [vijfde ronde] Het dodetopicspel #1069 NERF THISquote:Op donderdag 1 maart 2018 12:49 schreef Dexter1 het volgende:
Wat een psychopaat is dat zeg dan ontbreekt er echt iets in je hoofd
what the....quote:Op donderdag 1 maart 2018 12:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Tja: ONZ / [vijfde ronde] Het dodetopicspel #1069 NERF THIS
maak de volgende keer een TR aub.. ;*quote:Op donderdag 1 maart 2018 12:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Had ik niet gezien op dat moment, kreeg het van iemand anders door die inmiddels ook geen zin meer heeft hier te posten. Snap het wel.quote:
Dr.Mikey heeft een zeer zieke mindquote:Op donderdag 1 maart 2018 12:55 schreef bondage het volgende:
[..]
gewoon allemaal niet zo moeilijk doen. Hoe meer je met elkaar omgaat, hoe kliekerig het wordt.quote:Op donderdag 1 maart 2018 13:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Had ik niet gezien op dat moment, kreeg het van iemand anders door die inmiddels ook geen zin meer heeft hier te posten. Snap het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |