Neeee, dat lijkt me heeeeel onwaarschijnlijk hoorquote:Op zondag 4 maart 2018 20:09 schreef Allures het volgende:
Maar als het een date was en ze wil daarna niet meer is het toch niet meteen een profiteur? Kan toch ook gewoon iemand zijn die het geen leuke date vond?
Dat vind ik juist altijd de leukste reacties! Die zijn het meest persoonlijk en dat is meestal een goede ijsbreker!quote:Op zondag 4 maart 2018 20:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Je kan dus ook een soort like geven op een datingsite, maar je kan ook een bericht sturen met een eigen geschreven reactie, toegespitst op het profiel van de vrouw.
Tuurlijk kan dat, maar vaak werd er verwacht (en nu nog steeds door veel, dus niet alle vrouwen), dat de man betaald.quote:Op zondag 4 maart 2018 20:09 schreef Allures het volgende:
Maar als het een date was en ze wil daarna niet meer is het toch niet meteen een profiteur? Kan toch ook gewoon iemand zijn die het geen leuke date vond?
Ik ook, daarom schrijf ik ze ook persoonlijk, geeft een goede opener zoals je zelf al zegt.quote:Op zondag 4 maart 2018 20:14 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Dat vind ik juist altijd de leukste reacties! Die zijn het meest persoonlijk en dat is meestal een goede ijsbreker!
Je moest eens weten wat ik allemaal raar vindquote:Op zondag 4 maart 2018 20:18 schreef Allures het volgende:
Dan nog hoedt het geen profiteur te zijnKan ook een traditioneel ingestelde vrouw zijn die niet op een tweede date wilde. Of iemand met principes die jij niet snapt
Ik snap het ook niet maar er zijn vrouwen die principieel vinden dat de man moet betalen op de eerste date
Vind het weer een rare invulling
Dat valt wel mee met dat risicovolle. Ik ben vaker op een eerste date gaan uiteten. Was vaak genoeg gezellig.quote:Op zondag 4 maart 2018 19:08 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Precies, dit.
Maar zie dat het date 2 is, nog steeds risicovol, maar je kan zelf vast beoordelen of het kan ja of nee.
Ze vinden je lelijkquote:Op zondag 4 maart 2018 20:18 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ik ook, daarom schrijf ik ze ook persoonlijk, geeft een goede opener zoals je zelf al zegt.
Alleen krijg je dan zoiets als een reactie: "met jou hoef ik niets. laat het hierbij".
Ook al vinden ze dat, iets netter verwoorden kan dan ook wel. Maar dat vind ik, zal voor anderen vast anders werken.quote:
Gamen op de MSXquote:
Klopt wel. Had ooit een Paiq date en tijdens die date zagen we 3 steden. Auto is wel handig somsquote:Op zondag 4 maart 2018 22:41 schreef ook_gek het volgende:
Eerst borrelen eind van de middag. Is dat gezellig en leuk kan je door gaan naar eten. Is het niks ga je na de borrel naar huis. Is het klikker de klik en vonkjes en is de borrel gigantisch uitgelopen wat dan van zelf gebeurd kan je alle kanten op. Zuipen, stappen, uit eten, fast food, naar huis en “filmpje” kijken of met de trein naar een stad en hotel pakken.
Werkte altijd best goed
Regio fax...puur regio...quote:
Welke site? Wat stuurde je zelf?quote:Op zondag 4 maart 2018 19:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Jammer hè, vond ik zelf ook. Schijnbaar heb ik daar helaas een neus voor ofzo. Daarom, netjes houden is fijn
.
Oja, eens besloten om mij in te schrijven op een datingsite, wat een antwoorden je daar krijgt op een persoonlijk bericht.. Poe hè *schrijft zich meteen weer uit![]()
Vaker naar een grote stad gaan dus en dan swipen.quote:Op zondag 4 maart 2018 19:46 schreef Faxie het volgende:
Heb al wel 3 likes van een half uurtje rond Rotterdam zijn
Ligt er wel een beetje aan wat je mee uit eten neemt.quote:Op zondag 4 maart 2018 20:12 schreef franklop het volgende:
Er barst wel een discussie los zeg en dat terwijl ik alleen tips voor Restaurants vroeg
ik vind uit lunchen ook leuker want dat doe je niet zo vaakquote:Op maandag 5 maart 2018 08:24 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ligt er wel een beetje aan wat je mee uit eten neemt.
Ik hou niet van pretentieuze of dames die hoog op hun troon zitten en ga dus net zo lief lunchen voor een tientje of 2 bij de plaatselijke lunchroom dan dat ik 3 gangen doe in een chique restaurant.
En als dat niet goed genoeg is ben ik maar "niet goed genoeg"
Tenzij je een ochtend humeur hebt of gevoelig bent, slechte date gehad dan heb je meteen een kut dagquote:
Uit ontbijten is ook wel een leuk idee eigenlijk, nog nooit overwogen.quote:Op maandag 5 maart 2018 08:42 schreef Allures het volgende:
[..]
ik vind uit lunchen ook leuker want dat doe je niet zo vaak
Of uit ontbijten, dat vind ik ook meer decadent dan uit eten
If she can't handle me at my worst she doesn't deserve my bestquote:Op maandag 5 maart 2018 08:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tenzij je een ochtend humeur hebt of gevoelig bent, slechte date gehad dan heb je meteen een kut dag
1tip
Ga nooit spareribs eten op ke eerste date
Herkenbaarquote:Op maandag 5 maart 2018 08:25 schreef Rauw. het volgende:
Sowieso maak ik liever een wandeling en drinken we een bak koffie (op mijn kosten) voor ik uit eten ga met iemand... Ik ben namelijk zo'n iemand die de tomatensoep langs z'n kin lekt
Zou ik ook niet aandurven.. heel mijn smoel onderquote:Op maandag 5 maart 2018 08:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tenzij je een ochtend humeur hebt of gevoelig bent, slechte date gehad dan heb je meteen een kut dag
1tip
ik bedoel ook niet echt op ontbijt tijd. Maar gewoon lekker brunchenquote:Op maandag 5 maart 2018 08:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
1tip
Als je dat ongeneerd kan doen op een date, heb je toch ook gewoon een keeperquote:Op maandag 5 maart 2018 09:08 schreef HostiMeister het volgende:
Kippenvleugels kanen bij een all you can eat. Charming as fuck![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |