Heb jij zin met mij te daten op een naaktstrand?quote:Op vrijdag 2 maart 2018 17:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dus je hebt hem nog niet gezien? Mannen die beginnen over daten in de sauna zonder me nog te hebben gezien schaar ik in het hoekje viespeuken.
Maar dat je tijdens eerste dates niks mag zeggen over seks vind ik onzin. Dat kan best vind ik.
100% catfish.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 19:50 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Haha echt he.
Ze is nu ook ziek geworden erachteraan...
Plus ik moet t/m donderdag in de late dienst werken, dus wordt het NOG langer uitgesteld.
FML
Oh ik heb ze al op de hoogte gesteld.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:01 schreef BaajGuardian het volgende:
Editten van berichten is strafbaar. Zal contact opnemen met de admin als dit weer gebeurd.
Is ze het type niet voor. Maar mocht de date van komende week om wat voor reden dan ook opnieuw worden uitgesteld dan is het wel iets om over te gaan hebben inderdaadquote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Heb jij zin met mij te daten op een naaktstrand?
[..]
100% catfish.
Klopt het was ook erg lang. Als het aan mij had gelegen was de date toen ook al veel eerder gepland maar het was iemand die er wat langer de tijd voor wou nemen. Ze vond het allemaal een beetje eng zei zequote:Op zaterdag 3 maart 2018 17:33 schreef Docker_ het volgende:
[..]
Maand is echt heel lang... Tenzij er een vakantie tussen zat oid. Liever geen antwoord dan een politiek correct antwoord als ‘ja, was meer vriendschappelijk’ of ‘Nee, klikte toch niet zo’. Heb je net zoveel aan als geen antwoord.
Zeker, maar gezellig daten alleen is natuurlijk niet waar ik alle moeite voor doe. Uiteindelijk hoop je ook wel eens een keer op wat meer.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 17:37 schreef Docker_ het volgende:
[..]
Aan de ene kant heb je wel gezellige dates gehad, dat is ook wat. Verder wel herkenbaar hoor. In mijn geval lag het de latere dates wel aan mijn kant.
Leen mij er een paarquote:Op zondag 4 maart 2018 11:09 schreef Weissmania het volgende:
Na een paar weken niks stromen de Tinder matches weer binnen
Apart hoe dat vaak gaat, alsof er 1 of andere schakelaar omgaat en je ineens weer getoond wordt bij anderen.quote:Op zondag 4 maart 2018 11:09 schreef Weissmania het volgende:
Na een paar weken niks stromen de Tinder matches weer binnen
Eerste date? Dan niet ergens gaan eten.quote:Op zondag 4 maart 2018 17:46 schreef franklop het volgende:
Iemand hier een tip voor leuk restaurant voor een date in Utrecht (date is geen vis liefhebber)
quote:Op zondag 4 maart 2018 18:57 schreef bascross het volgende:
[..]
Eerste date? Dan niet ergens gaan eten.
2equote:Op zondag 4 maart 2018 18:57 schreef bascross het volgende:
[..]
Los Argentinosquote:Op zondag 4 maart 2018 17:46 schreef franklop het volgende:
Iemand hier een tip voor leuk restaurant voor een date in Utrecht (date is geen vis liefhebber)
Precies, ditquote:Op zondag 4 maart 2018 18:57 schreef bascross het volgende:
[..]
Dank voor de tip!quote:
Wat mij betreft kan uiteten prima.quote:
Drankje, wandelen, of iets in die richting.quote:
Dat er zulke mensen zijn die zulke dingen doenquote:Op zondag 4 maart 2018 19:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ik ga niet uit eten op een eerste date. Helaas teveel profiteurs gehad, die je daarna nooit meer zag.
Kijk kijk kijkquote:Op zondag 4 maart 2018 19:46 schreef Faxie het volgende:
Heb al wel 3 likes van een half uurtje rond Rotterdam zijn
Jammer hè, vond ik zelf ook. Schijnbaar heb ik daar helaas een neus voor ofzoquote:Op zondag 4 maart 2018 19:48 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Dat er zulke mensen zijn die zulke dingen doen.. ik betaal altijd de eerste date zelf of ik betaal iets en de ander iets anders! Wel zo netjes
Wow, ja zelf geen ervaring met datigsites naast de ‘tinder app’ maar wat bedoel je inhoudelijk met een persoonlijk bericht?quote:Op zondag 4 maart 2018 19:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Jammer hè, vond ik zelf ook. Daarom, netjes houden is fijn.
Oja, eens besloten om mij in te schrijven op een datingsite, wat een antwoorden je daar krijgt op een persoonlijk bericht.. Poe hè *schrijft zich meteen weer uit![]()
Je kan dus ook een soort like geven op een datingsite, maar je kan ook een bericht sturen met een eigen geschreven reactie, toegespitst op het profiel van de vrouw.quote:Op zondag 4 maart 2018 19:59 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Wow, ja zelf geen ervaring met datigsites naast de ‘tinder app’ maar wat bedoel je inhoudelijk met een persoonlijk bericht?
Gewoon blijven schrijven, er happen er uiteindelijk wel een paar. Ik krijg gemiddeld ook maar bij 1 op de 5 berichten een reactie terug ofzoquote:Op zondag 4 maart 2018 19:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Jammer hè, vond ik zelf ook. Schijnbaar heb ik daar helaas een neus voor ofzo. Daarom, netjes houden is fijn
.
Oja, eens besloten om mij in te schrijven op een datingsite, wat een antwoorden je daar krijgt op een persoonlijk bericht.. Poe hè *schrijft zich meteen weer uit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |