3000 meter dames (vanavond) wordt een van de absolute hoogtepunten op dit WK.quote:Op donderdag 1 maart 2018 11:48 schreef heywoodu het volgende:
Nog altijd geen startlijsten op de officiële site, terwijl het vanavond al begint. Bijzonder matig.
Net als de goden. Of nou ja, maar één eigenlijk, alleen Barshim.quote:Op donderdag 1 maart 2018 13:11 schreef Columbiafan het volgende:
https://www.iaaf.org/comp(...)artlist#resultheader
Ook de hoogspringGodinnen moeten vanavond aan de bak.
Bij de mannen verwacht ik inderdaad veel minder spektakel, alle ballen op BarshimGOD inderdaad.quote:Op donderdag 1 maart 2018 13:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Net als de goden. Of nou ja, maar één eigenlijk, alleen Barshim.
Barshim faalt.quote:Op donderdag 1 maart 2018 13:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Net als de goden. Of nou ja, maar één eigenlijk, alleen Barshim.
Komt ze al.quote:
Dat bedoelde ik net met lekkere tactiek. Als ze meer naar voren had gezeten, dat had niet eens helemaal voorin hoeven zijn, dan had ik haar echt zien winnen.quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:32 schreef Max23 het volgende:
Zilver, hallo medaillespiegel
Overigens weer lekker energie verbruikt door die gaten dicht te lopen toen Dibaba het tempo opschroefde
quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:41 schreef heywoodu het volgende:
Is de 3000m al ergens te zien zonder de uitslag te weten zodat je dus nog met spanning kunt kijken als je het gemist hebt?
Mijn dank is grootquote:
Tja, wat had je dan verwacht met drie onderdelenquote:Op vrijdag 2 maart 2018 02:53 schreef Columbiafan het volgende:
Dit was niet echt een heel erg spectaculaire eerste dag.
Een hoger niveau in de breedte bij het hoogspringen.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 06:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, wat had je dan verwacht met drie onderdelen
Toptalent dat zijn eerste titel pakt en een prima race op de 3000m, niks mis mee.
Haroun met een valse start, de Let in de tweede bocht. Taplin vlak na de start op de lijn volgens mij.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 13:03 schreef DeLuna het volgende:
Ik zie alleen bij Russell wel waarom hij DQ is
Ook door Ayanleh Souleiman gaat een streep om die reden.quote:
Fastest lijkt mij met 7.09quote:Op vrijdag 2 maart 2018 20:09 schreef heywoodu het volgende:
BBC blijft het hebben over Schippers als 'slowest of the fastest losers', maar dat klopt toch helemaal niet? Ze heeft 7.09, de volgende die zich niet rechtstreeks geplaatst heeft is Oliver met 7.10, in dezelfde heat.
#werkenbijdebbc
Je hebt het wel over Denise en Gabbyquote:Op vrijdag 2 maart 2018 20:09 schreef heywoodu het volgende:
BBC blijft het hebben over Schippers als 'slowest of the fastest losers', maar dat klopt toch helemaal niet? Ze heeft 7.09, de volgende die zich niet rechtstreeks geplaatst heeft is Oliver met 7.10, in dezelfde heat.
#werkenbijdebbc
Ja, precies. Oliver eruit dus.quote:
Engelsen wat?quote:
22.38 staat de finale op het programmaquote:Op vrijdag 2 maart 2018 20:36 schreef Szura het volgende:
Hoe laat kan ik Schippuuuurrrrsss met schoenen zien gooien?
quote:Op vrijdag 2 maart 2018 20:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
22.38 staat de finale op het programma
Ergens op de lijn gestapt ofzoquote:
Dat zou zeer knap zijn.quote:
Baan was 55 meterquote:
quote:
Thanouquote:Op vrijdag 2 maart 2018 22:45 schreef heywoodu het volgende:
Snelste tijd sinds Laverne Jones-Ferrette in 2010 en Thanou () in 1999
Dat jaquote:Op vrijdag 2 maart 2018 22:45 schreef Szura het volgende:
Iedereen zag meteen dat het geen plak was, Haan met z'n gelul over brons. Kenker NOS.
100 meter is zelfs al te kortquote:Op vrijdag 2 maart 2018 22:45 schreef Szura het volgende:
Iedereen zag meteen dat het geen plak was, Haan met z'n gelul over brons. Kenker NOS.
Echt hèquote:Op vrijdag 2 maart 2018 22:45 schreef Szura het volgende:
Wat een flopshow met al die DNS'entwitter:PinedaSport twitterde op zaterdag 03-03-2018 om 11:41:52Unfortunately Sadik Mikhou had a nightmare travel to @WICBham2018 and will not be competing! He had to sleep at Brussels airport Thursday night as they didn’t offer hotels for cancelled flights and just arrived to Birmingham at 2am last night. https://t.co/vYelADUy4a reageer retweet
Dat zag er heel lekker uit.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:21 schreef heywoodu het volgende:
Visser wint haar halve finale in 7.83, Nederlands record
Marjan Olyslager's uit 1989 stammende record is er eindelijk aan, en goed ook(7,89)
Dit doet me denken aan de Bolt van 2008-2009.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:20 schreef heywoodu het volgende:
Wandelend naar 6.45, alsof je een emmer leeg gooit
Nog geen record, dus zo buitenaards is het nog niet. Maar het oogt wel erg gemakkelijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:19 schreef Columbiafan het volgende:
Coleman is van een andere planeet, zelden zo'n verschil gezien op 60 meter.
Nou ja, hij heeft het record al aan gort gelopen dit jaarquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:23 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nog geen record, dus zo buitenaards is het nog niet. Maar het oogt wel erg gemakkelijk.
Deze race bedoel ik dan ook. Nog geen CR. Misschien in de finale.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft het record al aan gort gelopen dit jaar
De BBCquote:
Nadine kan het zo allemaal goedmaken.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:38 schreef heywoodu het volgende:
Wat een ruktoernooi sowieso. Al die diskwalificaties, visumproblemen, noem maar op. Flopshow pur sang.
Coleman gaat alles goedmaken.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:38 schreef heywoodu het volgende:
Wat een ruktoernooi sowieso. Al die diskwalificaties, visumproblemen, noem maar op. Flopshow pur sang.
kan ze realistisch bezien winnen?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nadine kan het zo allemaal goedmaken.
ff horden hoger maken danquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als die Amerikanen over de horden flikkeren wel ja.
Nou staat 'choken' wel op het voorhoofd geschreven van Amerikaanse hordenloopsters, dus wie weetquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als die Amerikanen over de horden flikkeren wel ja.
Waar zijn al die DSQ's dan voor? Heb nog niks gezien dus vandaar de vraagquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:37 schreef TheArt het volgende:
Jezus. Dit is echt wel het einde van de 400m als indoorevent hoor.
lane infringementquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Waar zijn al die DSQ's dan voor? Heb nog niks gezien dus vandaar de vraag
Op en over de witte lijntjes lopen dus.quote:
En daarna overstappen naar Rana Reider voor de ultieme piek*quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:06 schreef northernlight81 het volgende:
Ze was altijd al en goed en haalde meestal finales, maar een medaille op onderdeel hier is wel echt bijzonder. Die Bart Bennema is ook een geweldige coach.
En als je zag hoeveel sneller Schippers werd toen ze de 7kamp liet vallen en voor de sprint ging, ben ik benieuwd hoeveel beter Visser nog kan worden als ze stopt met de meerkamp.
Inderdaad, al haar echte snelle tijden waren onder Bennema. Voor de 2e keer wereldkampioen worden is geweldig, maar haar tijden op het WK 2017 waren ook veel langzamer dan ze de jaren ervoor liep.quote:Op zondag 4 maart 2018 00:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
En daarna overstappen naar Rana Reider voor de ultieme piek*
*die ultieme piek is dan lager dan je niveau onder Bennema.
Fixed.quote:Op zondag 4 maart 2018 00:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
En daarna overstappen naar kampioenenmaker Rana Reider voor de ultieme piek*
*die ultieme piek is dan lager dan je niveau onder Bennema.
Dat krijg je met indooratletiekquote:
Die was op de brommerquote:Op zondag 4 maart 2018 19:38 schreef heywoodu het volgende:
Finale bij de mannen is wel het kijken waard, met name het slot, Poolse god
Ah een martinaatjequote:Op maandag 5 maart 2018 21:41 schreef wimderon het volgende:
Husillos die tijdens een triomfantelijk interview te horen krijgt dat hij DQ is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |