3000 meter dames (vanavond) wordt een van de absolute hoogtepunten op dit WK.quote:Op donderdag 1 maart 2018 11:48 schreef heywoodu het volgende:
Nog altijd geen startlijsten op de officiële site, terwijl het vanavond al begint. Bijzonder matig.
Net als de goden. Of nou ja, maar één eigenlijk, alleen Barshim.quote:Op donderdag 1 maart 2018 13:11 schreef Columbiafan het volgende:
https://www.iaaf.org/comp(...)artlist#resultheader
Ook de hoogspringGodinnen moeten vanavond aan de bak.
Bij de mannen verwacht ik inderdaad veel minder spektakel, alle ballen op BarshimGOD inderdaad.quote:Op donderdag 1 maart 2018 13:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Net als de goden. Of nou ja, maar één eigenlijk, alleen Barshim.
Barshim faalt.quote:Op donderdag 1 maart 2018 13:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Net als de goden. Of nou ja, maar één eigenlijk, alleen Barshim.
Komt ze al.quote:
Dat bedoelde ik net met lekkere tactiek. Als ze meer naar voren had gezeten, dat had niet eens helemaal voorin hoeven zijn, dan had ik haar echt zien winnen.quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:32 schreef Max23 het volgende:
Zilver, hallo medaillespiegel
Overigens weer lekker energie verbruikt door die gaten dicht te lopen toen Dibaba het tempo opschroefde
quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:41 schreef heywoodu het volgende:
Is de 3000m al ergens te zien zonder de uitslag te weten zodat je dus nog met spanning kunt kijken als je het gemist hebt?
Mijn dank is grootquote:
Tja, wat had je dan verwacht met drie onderdelenquote:Op vrijdag 2 maart 2018 02:53 schreef Columbiafan het volgende:
Dit was niet echt een heel erg spectaculaire eerste dag.
Een hoger niveau in de breedte bij het hoogspringen.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 06:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, wat had je dan verwacht met drie onderdelen
Toptalent dat zijn eerste titel pakt en een prima race op de 3000m, niks mis mee.
Haroun met een valse start, de Let in de tweede bocht. Taplin vlak na de start op de lijn volgens mij.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 13:03 schreef DeLuna het volgende:
Ik zie alleen bij Russell wel waarom hij DQ is
Ook door Ayanleh Souleiman gaat een streep om die reden.quote:
Fastest lijkt mij met 7.09quote:Op vrijdag 2 maart 2018 20:09 schreef heywoodu het volgende:
BBC blijft het hebben over Schippers als 'slowest of the fastest losers', maar dat klopt toch helemaal niet? Ze heeft 7.09, de volgende die zich niet rechtstreeks geplaatst heeft is Oliver met 7.10, in dezelfde heat.
#werkenbijdebbc
Je hebt het wel over Denise en Gabbyquote:Op vrijdag 2 maart 2018 20:09 schreef heywoodu het volgende:
BBC blijft het hebben over Schippers als 'slowest of the fastest losers', maar dat klopt toch helemaal niet? Ze heeft 7.09, de volgende die zich niet rechtstreeks geplaatst heeft is Oliver met 7.10, in dezelfde heat.
#werkenbijdebbc
Ja, precies. Oliver eruit dus.quote:
Engelsen wat?quote:
22.38 staat de finale op het programmaquote:Op vrijdag 2 maart 2018 20:36 schreef Szura het volgende:
Hoe laat kan ik Schippuuuurrrrsss met schoenen zien gooien?
quote:Op vrijdag 2 maart 2018 20:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
22.38 staat de finale op het programma
Ergens op de lijn gestapt ofzoquote:
Dat zou zeer knap zijn.quote:
Baan was 55 meterquote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |