Die is van Young Devotion, een van mijn favoriete Duitse amateursquote:Op woensdag 28 februari 2018 22:16 schreef Mansjester het volgende:
[..]
PUBLIC FUCK IN SWIMMING POOL CHANGING ROOM
Mijn moederquote:Op woensdag 28 februari 2018 22:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Toen deed ik iets anders, maar ik weet niet meer wat.
Je hoorde op de achtergrond kindertjes en GGMM zwemmenquote:
Volgende keerquote:Op woensdag 28 februari 2018 22:17 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nee ik zag de link maar had verplichtingen.
Dit kan je nauwelijks een excuus noemen.quote:Op woensdag 28 februari 2018 22:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Toen deed ik iets anders, maar ik weet niet meer wat.
Smakeloos vergeleken met het alternatief.quote:Op woensdag 28 februari 2018 22:16 schreef Mansjester het volgende:
[..]
PUBLIC FUCK IN SWIMMING POOL CHANGING ROOM
Hij had eerst het filtersysteem niet aangezet en toen had vis Johannes zelfmoord gepleegdquote:
Vraag het Stijnquote:Op woensdag 28 februari 2018 22:18 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je hoorde op de achtergrond kindertjes en GGMM zwemmen
( ik weet verder de achtergrond van GGMM en het pedoverhaal niet, maar volg de meute)
Jeetje ik schrik hiervanquote:Op woensdag 28 februari 2018 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Smakeloos vergeleken met het alternatief.
[..]
Hij had eerst het filtersysteem niet aangezet en toen had vis Johannes zelfmoord gepleegd
Ik heb American Dad weleens opgekeken.quote:Op woensdag 28 februari 2018 22:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zie zoiets voor me.
[ afbeelding ]
Wel leuk dat Max speelde, ik dacht dat hij haxball had afgezworen.quote:Op woensdag 28 februari 2018 22:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Volgende keer
[..]
Dit kan je nauwelijks een excuus noemen.
Zonder glijmiddelquote:Op woensdag 28 februari 2018 22:18 schreef KingRoland het volgende:
AZ gaat Feyenoord wel anaal geven
Opgekeken? Wat een rare zin.quote:Op woensdag 28 februari 2018 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb American Dad weleens opgekeken.
Ik walg de mensheid die zoiets bestaansrecht geeft.
Mensen zoals jezelf, dus.quote:Op woensdag 28 februari 2018 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
opgekeken?quote:Op woensdag 28 februari 2018 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
halfje gekregen (nohomo)quote:Op woensdag 28 februari 2018 22:18 schreef KingRoland het volgende:
AZ gaat Feyenoord wel anaal geven
Sorry, veel sterkte in de strijd tegen degradatiequote:
Sorry, ik ben nog altijd een beetje in de war.quote:Op woensdag 28 februari 2018 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Opgekeken? Wat een rare zin.
Dankquote:Op woensdag 28 februari 2018 22:19 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Sorry, veel sterkte in de strijd tegen degradatie
Drizzt is hier anders nergens meer te bekennen sinds Twente eruit ligtquote:Op woensdag 28 februari 2018 22:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar goed dat dit topic al gereekst was trouwens.
Verbetering tov vorige keer.
En Community.quote:Op woensdag 28 februari 2018 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Geef mij maar Arrested Development (GGMM vond dit ook erg leuk), behalve het laatste seizoen.
American Dad nooit gekeken, Family Guy en South Park zijn hilarisch ja. Elk op hun eigen manier.quote:Op woensdag 28 februari 2018 22:20 schreef richolio het volgende:
American Dad is niet grappig, Family Guy en South Park wel
En dat Cleveland Show gedoe was al helemaal een trieste flop
Blijf eens ontopic flopmodjequote:Op woensdag 28 februari 2018 22:20 schreef richolio het volgende:
Ik vond Buffy the Vampire slayer wel leuk.quote:Op woensdag 28 februari 2018 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Geef mij maar Arrested Development (GGMM vond dit ook erg leuk), behalve het laatste seizoen.
Ditquote:Op woensdag 28 februari 2018 22:20 schreef richolio het volgende:
Staat die op Netflix?quote:Op woensdag 28 februari 2018 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
De tering, jij bent oud.quote:Op woensdag 28 februari 2018 22:21 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik vond Buffy the Vampire slayer wel leuk.
Oh en Hercules/Xena.
Zitten weer in hun eigen topic verstopt.quote:Op woensdag 28 februari 2018 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom posten er geen Feyenoordsupporters mee in deze reeks? Het commentaar op de wedstrijd is wel heel eenzijdig zo.
quote:Op woensdag 28 februari 2018 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Zaterdag moet Feyenoord naar een kolkend Rat Verlegh Stadion, oh jee.
Jammer dat mijn schitterende aanwezigheid hier niet op prijs wordt gesteld.quote:Op woensdag 28 februari 2018 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom posten er geen Feyenoordsupporters mee in deze reeks? Het commentaar op de wedstrijd is wel heel eenzijdig zo.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |