SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#thisis4thep(l)ayersOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
dat niet, maar het is een leuke 3d platformerquote:Op woensdag 28 februari 2018 19:00 schreef Goudenvis het volgende:
Heb r&c vroeger wel eens gehad maar kan me niet herinneren. Is het een super mario odyssey vervanger voor de playstation?
Jaaaaaaaaaaaaaquote:Update: Asked for clarification, Sony told Polygon that the PlayStation Plus lineup will consist of two PS4 titles — and no other free games — starting next March.
prima, nu nog bloodborne als GOTY editie en ik ben vandaag meer dan blijquote:Op woensdag 28 februari 2018 19:11 schreef DKUp het volgende:
rification, Sony told Polygon that the PlayStation Plus line
zo slecht is die nog niet eensquote:Op woensdag 28 februari 2018 19:15 schreef DKUp het volgende:
Een slechte indie voor de fans als bonus in maaart 2018
[ afbeelding ]
Dat gaat niet gebeuren. Volgende week waarschijnlijk The Old Hunters in de aanbiedingquote:Op woensdag 28 februari 2018 19:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
prima, nu nog bloodborne als GOTY editie en ik ben vandaag meer dan blij
ook prima, vind 20 eur gewoon te veel voor dlc, maar voor 10 koop ik m directquote:Op woensdag 28 februari 2018 19:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren. Volgende week waarschijnlijk The Old Hunters in de aanbieding
dan speel ik nog bloodborne hoor 🎁quote:
Al gekocht met een cadeaubon inclusief Far Cry 3 Classic Editon en Season Passquote:Op woensdag 28 februari 2018 20:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan speel ik nog bloodborne hoor 🎁
Is ook gewoon een leuke game om te spelen!quote:Op woensdag 28 februari 2018 21:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Al gekocht met een cadeaubon inclusief Far Cry 3 Classic Editon en Season Pass
Ik speel nu Mass Effect Andromeda, ik vind het echt wel leuk. Alleen niet zo goed als Mass Effect 2 en 3.
zo goed als ME 1-2-3 wordt het toch nooit meerquote:Op woensdag 28 februari 2018 21:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik speel nu Mass Effect Andromeda, ik vind het echt wel leuk. Alleen niet zo goed als Mass Effect 2 en 3.
Heerlijkquote:Op woensdag 28 februari 2018 21:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zo goed als ME 1-2-3 wordt het toch nooit meer
als t goed is was dat gefixtquote:Op woensdag 28 februari 2018 22:31 schreef Jiang153 het volgende:
Best zin om Bloodborne weer eens te spelen.
Hoef tenminste die kut trophies niet meer te halen met die eentonige dungeons.
het is gewoon een geweldige game om te spelen, lekker moeilijk maar niet té, toffe lore, toffe enemy's.. eigenlijk alles is gewoon vet aan die gamequote:Op woensdag 28 februari 2018 22:50 schreef Bananenpap het volgende:
Wat is er precies leuk aan dat Bloodborne? Ik vind het er eerlijk gezegd niet heel tof uitzien.
quote:Op woensdag 28 februari 2018 22:50 schreef Bananenpap het volgende:
Wat is er precies leuk aan dat Bloodborne? Ik vind het er eerlijk gezegd niet heel tof uitzien.
Het is toch gratis kan je net zo goed proberen.quote:Op woensdag 28 februari 2018 22:50 schreef Bananenpap het volgende:
je gaat vet vaak dood.quote:Op woensdag 28 februari 2018 22:50 schreef Bananenpap het volgende:
Wat is er precies leuk aan dat Bloodborne?
dit moet toch bloodborne 2 zijn? (please?quote:
We shall seequote:Op woensdag 28 februari 2018 23:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dit moet toch bloodborne 2 zijn? (please?)
joe wil not regert tquote:
das nou echt een goede game, die ik nooit zal spelenquote:Op donderdag 1 maart 2018 00:17 schreef Ixnay het volgende:
Wel goed trouwens dan PS+ eindelijk grote games begint weg te geven.
Paar maanden geleden door PS+ opnieuw begonnen met MGS5 om hem 100% te halen.
Ik moet alle missies nog S-ranken, alle mission objectives halen, alle documents/items/blueprints vinden...
Explain.quote:Op donderdag 1 maart 2018 00:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
das nou echt een goede game, die ik nooit zal spelen
kan daar sinds mgs III niet meer doorheenkomen zeg
Ja dat en vind het gewoon niet fijn spelen ofzo.quote:Op donderdag 1 maart 2018 00:30 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Explain.
De half uur durende cutscenes met dialogen en moeilijk te volgen plots?
5 is anders dan de rest vind ik, open wereld enzo, veel sidequests en je bouwt een mother base op.quote:Op donderdag 1 maart 2018 00:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja dat en vind het gewoon niet fijn spelen ofzo.
MGS I en 2 vond ik echter wel helemaal geweldig, de nieuwe gewoon.. niet :/
Heb 5 gecheckt maar was het echt na 30min al zat. (30min na die super trage eerste ziekenhuis missie dan he) Vind het wel jammer, had die game graag leuker gevondenquote:Op donderdag 1 maart 2018 00:33 schreef Ixnay het volgende:
[..]
5 is anders dan de rest vind ik, open wereld enzo, veel sidequests en je bouwt een mother base op.
Mooie game. Maar kan me voorstellen dat het niet voor iedereen is.
Na die ziekenhuis missie begint de game pas echt, in Afghanistan.quote:Op donderdag 1 maart 2018 01:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Heb 5 gecheckt maar was het echt na 30min al zat. (30min na die super trage eerste ziekenhuis missie dan he) Vind het wel jammer, had die game graag leuker gevonden
Wat dat betreft was ik blij dat het een PS+ game was, niet dat ik 'm anders had gekocht, maar nu heb ik m wel kunnen uitproberen
Kingsglaive: Final Fantasy XVquote:Op donderdag 1 maart 2018 08:16 schreef StateOfMind het volgende:
Voor de Netflixers: Final Fantasy 15 Kingslaive staat nu op Netflix.
En de meest debiele opmerking van maart gaat naar...quote:Op woensdag 28 februari 2018 23:08 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Het is toch gratis kan je net zo goed proberen.
Ziet er in ieder beter uit dan die gameboy spellen.
het was nog februariquote:Op donderdag 1 maart 2018 08:59 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
En de meest debiele opmerking van maart gaat naar...
quote:Op woensdag 28 februari 2018 21:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Geen PS4 hebbenquote:Op donderdag 1 maart 2018 09:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Games kopen voordat je uberhaupt weet of het goed is. Sws games pre-orderen
Dus je hebt niet eens echt het spel gespeeldquote:Op donderdag 1 maart 2018 01:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Heb 5 gecheckt maar was het echt na 30min al zat. (30min na die super trage eerste ziekenhuis missie dan he) Vind het wel jammer, had die game graag leuker gevonden
Wat dat betreft was ik blij dat het een PS+ game was, niet dat ik 'm anders had gekocht, maar nu heb ik m wel kunnen uitproberen
Wat heb je aan een PS4 als je een PC hebt die alle multi plat games toch beter draait, en je alle exclusives al uit hebt?quote:
Lekker op de bank gamen ipv op je zolderkamer?quote:Op donderdag 1 maart 2018 09:40 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat heb je aan een PS4 als je een PC hebt die alle multi plat games toch beter draait, en je alle exclusives al uit hebt?
Ja klopt, is het wel waard.quote:Op donderdag 1 maart 2018 00:59 schreef Jimbo het volgende:
Zo, toen was Nier: Automata ook uit.
Geloof dat ik die alleen meerdere keren moet spelen als ik 't zo zag, dus brb nog 2x uitspelen![]()
Je hebt gelijk, dus wat doe je hier in dit topic?quote:Op donderdag 1 maart 2018 09:40 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat heb je aan een PS4 als je een PC hebt die alle multi plat games toch beter draait, en je alle exclusives al uit hebt?
Over ps4 games lullen. Wat doe jij hierquote:Op donderdag 1 maart 2018 10:32 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dus wat doe je hier in dit topic?
Ik heb genoeg beelden gezien om te weten, dat ik dit wil spelenquote:Op donderdag 1 maart 2018 09:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Lekker doorspelen dusquote:Op donderdag 1 maart 2018 10:14 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Ja klopt, is het wel waard.
het verhaal gaat later verder namelijk
Jij hebt geen ps4quote:Op donderdag 1 maart 2018 09:40 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dus je hebt niet eens echt het spel gespeeld?
Mja die ziekenhuis missie vond ik echt helemaal kut zeg, maar dat in afghanistan ook.. De game pakte mij echt totaal niet. Soms heb je dat gewoon met een game, en helaas heb ik dat met elke MGS sinds nr3quote:Op donderdag 1 maart 2018 07:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Na die ziekenhuis missie begint de game pas echt, in Afghanistan.
Maar ik vond hem zeer eentonig, dus ook nooit uitgespeeld. En ik heb hem verkocht.
Maar ik heb hem als PS Plus game in de bibliotheek, dus wellicht toch maar een keer opnieuw aan gaan beginnen.
prima prijsquote:Op donderdag 1 maart 2018 12:49 schreef Black-Hole het volgende:
Far Cry 5 is nu ook beschikbaar (als pre-order) via ING rentepunten voor 42,-
Heb wel een PS3 maar de spellen die je kreeg waren bijna altijd nog slechter dan de PS4 games.quote:Op donderdag 1 maart 2018 13:18 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Wat is verder jullie mening over dat PS Plus vanaf maart 2019 geen PS3 en Vita games meer aanbiedt? Mij interesseert het weinig, want ik heb toch geen Vita of PS3.
Precies dat... geen ps3 en geen vita.quote:Op donderdag 1 maart 2018 13:18 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Wat is verder jullie mening over dat PS Plus vanaf maart 2019 geen PS3 en Vita games meer aanbiedt? Mij interesseert het weinig, want ik heb toch geen Vita of PS3.
Eind 2019 is nog steeds mogelijk.quote:Op donderdag 1 maart 2018 13:22 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Heb wel een PS3 maar de spellen die je kreeg waren bijna altijd nog slechter dan de PS4 games.
Het zou ook kunnen betekenen dat er een PS5 komt
Twee jaar al geen PS3 en een jaar geen PS Vitaquote:Op donderdag 1 maart 2018 13:18 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Molotovs op z'n bakkes gooien jonguh, dikke criticals. Maar als het alleen maar frustratie oplevert zonder af en toe de nodige voldoening kun je misschien beter stoppen idd. Cleric Beast is net zoals de Asylum Demon in Dark Souls een soort introductiebaas, als relatief eenvoudige voorbode van wat er allemaal nog komen gaat aan bosses. Wel érg zonde omdat de game je voor de rest wel aanspreekt.quote:Op donderdag 1 maart 2018 13:18 schreef Scrummie het volgende:
Blijf het jammer vinden dat ik er geen reet van kan in Bloodbourne. Na 300 keer The Cleric Beast niet te kunnen doden ben ik het wel zat. Terwijl ik het verder een topgame vond, qua looks, gameplay, stijl, sfeer, etc.
Cleric beast is optioneel. Gewoon door naar Papa G. Kan je gelijk leren parryen.quote:Op donderdag 1 maart 2018 13:18 schreef Scrummie het volgende:
Blijf het jammer vinden dat ik er geen reet van kan in Bloodbourne. Na 300 keer The Cleric Beast niet te kunnen doden ben ik het wel zat. Terwijl ik het verder een topgame vond, qua looks, gameplay, stijl, sfeer, etc.
Maar wel MGSV uitgespeeld op een PS4.. jij gaf het niet eens een kansquote:
Onzin, Cleric Beast is veel lastiger in de gaten te houden.. Papa G laat nogal vaak zien wat voor moves die gaat doen.quote:Op donderdag 1 maart 2018 13:41 schreef Necrodeath het volgende:
Maar als Cleric Beast al niet lukt, gaat Gascoigne nog een grotere horde worden.
Vind het wel belachelijk dat ze minder weggeven terwijl de prijs van PS+ wel omhoog is gegaan.quote:Op donderdag 1 maart 2018 13:18 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Als je het parryen een beetje onder de knie krijgt (wat niet al te moeilijk timen is met de blunderbuss) als hij prima te doen imo. Het maakt het hele spel een stuk gemakkelijker ook.quote:Op donderdag 1 maart 2018 13:41 schreef Necrodeath het volgende:
Maar als Cleric Beast al niet lukt, gaat Gascoigne nog een grotere horde worden.
Wie zegt er dat het minder wordt?quote:Op donderdag 1 maart 2018 13:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Vind het wel belachelijk dat ze minder weggeven terwijl de prijs van PS+ wel omhoog is gegaan.
Nee vind ik niet, Gascoigne is veel agressiever dan Cleric Beast.quote:Op donderdag 1 maart 2018 13:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Onzin, Cleric Beast is veel lastiger in de gaten te houden.. Papa G laat nogal vaak zien wat voor moves die gaat doen.
Tevens ook makkelijker te killen ivm music box
Ja natuurlijk, de parry is een belangrijke techniek in Bloodborne.quote:Op donderdag 1 maart 2018 13:46 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Als je het parryen een beetje onder de knie krijgt (wat niet al te moeilijk timen is met de blunderbuss) als hij prima te doen imo. Het maakt het hele spel een stuk gemakkelijker ook.
Ik heb nog wel een ps3 maar die staat al tijden niet meer aangesloten dus die games speel ik niet.quote:Op donderdag 1 maart 2018 13:18 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Maar; ik heb wel een ps4, dus ik kan wel een hele meut andere games spelenquote:Op donderdag 1 maart 2018 13:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Maar wel MGSV uitgespeeld op een PS4.. jij gaf het niet eens een kans
Boeit mij echt niets, als de ps4 games maar beter worden.quote:Op donderdag 1 maart 2018 13:18 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Ook zonder een ps4 vallen er een hoop games te spelenquote:Op donderdag 1 maart 2018 14:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Maar; ik heb wel een ps4, dus ik kan wel een hele meut andere games spelen
maar geen toffe exclusivesquote:Op donderdag 1 maart 2018 14:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ook zonder een ps4 vallen er een hoop games te spelen.
lol kom je binnenkort PUBG spelen via je ps4 dan?quote:
Dat sowieso Scrum! En ik kijk ook erg uit naar Spiderman!quote:Op donderdag 1 maart 2018 14:21 schreef Scrummie het volgende:
Zodra RDR2 of TLOU2 uit is heeft MMarsu ook weer een ps4.
Wat een ongelofelijk saaie en buggy schijtgame is dat zegquote:Op donderdag 1 maart 2018 14:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
lol kom je binnenkort PUBG spelen via je ps4 dan?
Alleen als jij:quote:Op donderdag 1 maart 2018 14:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
lol kom je binnenkort PUBG spelen via je ps4 dan?
[..]
Dat sowieso Scrum! En ik kijk ook erg uit naar Spiderman!
Waarom zou je geen games pre-orderen als bv een last of Us 2 als je erg fan was van 1?quote:Op donderdag 1 maart 2018 09:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |