En zo krijgt toch die verkopende dame nog gelijk met haar: Elke fles is helemaal zn prijs waard.quote:Op vrijdag 13 april 2018 22:21 schreef Pietverdriet het volgende:
En dan tot slot, tot overmaat van ramp en met gevaar voor eigen smaak en portemonnee maak ik, zonder dat iemand mij zal zien en over mij kan oordelen, een cocktail van tonic, met mijn favoriete, maar - blijkbaar onterecht - veel te dure gin.
https://www.ad.nl/show/3f(...)even-kapot~a66f2d3e/
Tjah, sommige mensen willen bedrogen worden ...quote:Op vrijdag 13 april 2018 22:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zal hij nou met een klein stijfje Twitter aan het volgen zijn of luisteraars hem volgen en ook niet meer gaan kijken, hopend op een Lubachiaans stuntje?quote:Op vrijdag 13 april 2018 22:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb een vermoeden dat zo bruin is als de Espressobonen van mijn kleine artisanale koffiebranderquote:Op dinsdag 17 april 2018 16:57 schreef golfer het volgende:
Donderdag:
Single origin koffie
[ afbeelding ]
Een beetje koffiedrinker kiest tegenwoordig voor koffiebonen met een specifieke herkomst. Of zoals dat heet; Single origin. Koffie uit een bepaald land, streek of dorp. Niet van de grote hoop, maar geplukt in Ethiopie, Sumatra of op een Braziliaanse Hoogvlakte. Maar wat zegt die herkomst precies en proef je dat ook terug in je kop koffie? De Keuringsdienst gaat op zoek naar koffie met een paspoort.
Tsja...quote:Op dinsdag 17 april 2018 18:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb een vermoeden dat zo bruin is als de Espressobonen van mijn kleine artisanale koffiebrander
Welleke heb jij? Vorige week mijn 6 jaar oude Behmor 1600 verkochtquote:Op dinsdag 17 april 2018 18:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb een vermoeden dat zo bruin is als de Espressobonen van mijn kleine artisanale koffiebrander
De Pelikaanquote:Op dinsdag 17 april 2018 22:51 schreef Zith het volgende:
[..]
Welleke heb jij? Vorige week mijn 6 jaar oude Behmor 1600 verkocht
Leuk, ben benieuwd naar de aflevering.quote:Op dinsdag 17 april 2018 16:57 schreef golfer het volgende:
Donderdag:
Single origin koffie
[ afbeelding ]
Een beetje koffiedrinker kiest tegenwoordig voor koffiebonen met een specifieke herkomst. Of zoals dat heet; Single origin. Koffie uit een bepaald land, streek of dorp. Niet van de grote hoop, maar geplukt in Ethiopie, Sumatra of op een Braziliaanse Hoogvlakte. Maar wat zegt die herkomst precies en proef je dat ook terug in je kop koffie? De Keuringsdienst gaat op zoek naar koffie met een paspoort.
Ah daar kocht ik vroeger mijn on gebrande bonen toen ze nog niet door hadden dat die ook veel waard warenquote:
Niet te verwarren met de rode pelikaan btwquote:Op woensdag 18 april 2018 08:52 schreef Zith het volgende:
[..]
Ah daar kocht ik vroeger mijn on gebrande bonen toen ze nog niet door hadden dat die ook veel waard waren4 EUR per kilo voor hele goede single origins
Nee nee, de pelikaan in zuftenquote:Op woensdag 18 april 2018 16:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Niet te verwarren met de rode pelikaan btw
Je wist het allemaal natuurlijk al?quote:
nee hoor, hoe kom je daar nu bij?quote:Op donderdag 19 april 2018 21:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Je wist het allemaal natuurlijk al?
Omdat je afhaakte met kijken en er niks aan vond?quote:
vreemde redenatie dan, maar nee dusquote:Op donderdag 19 april 2018 21:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat je afhaakte met kijken en er niks aan vond?
Het is toch wel algemeen bekend dat er niets Chinees' aan een gelukskoekje isquote:Op dinsdag 24 april 2018 17:08 schreef golfer het volgende:
Donderdag:
Bekend van de lokale Chinees: het gelukskoekje. Breek hem open en je vindt een papiertje met een diepzinnige tekst. De Keuringsdienst wil graag weten waar deze koekjes vandaan komen. Wie al die wijze teksten schrijft, en hoe ze dat papiertje in het koekje gevouwen krijgen. De Keuringsdienst gaat op zoek naar de wijzen achter het koekje, maar eindigt niet in het Oosten.
Zijn wel meer algemeen bekende dingen die de KVW met stomheid slaanquote:Op dinsdag 24 april 2018 18:37 schreef JayHovah het volgende:
Ik dacht dat het al algemeen bekend was dat Fortune Cookies een Amerikaanse “uitvinding” was...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |