Ben een natuurtalentquote:Op zondag 4 maart 2018 19:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
We hoeven jou niet veel meer uit te leggen geloof ik. 😆
Jawel. Wat voor fietsstandaard? En wat voor bier?quote:Op zondag 4 maart 2018 18:56 schreef Reintji het volgende:
Hier nog mensen belang bij een Tacx fietsstandaard? Ophalen in Groningen in ruil voor één speciaal biertje.
https://goo.gl/images/YdfysDquote:Op zondag 4 maart 2018 19:32 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Jawel. Wat voor fietsstandaard? En wat voor bier?
Centrum? Welk bier wil je?quote:Op zondag 4 maart 2018 18:56 schreef Reintji het volgende:
Hier nog mensen belang bij een Tacx fietsstandaard? Ophalen in Groningen in ruil voor één speciaal biertje.
Ah top, ik woon in het centrum. Anyway, Tommeke woont ook in Groningen volgens mij, is vaste poster vs mijn lurkgedrag en was eerder.quote:Op zondag 4 maart 2018 19:41 schreef Reintji het volgende:
[..]
Werk doordeweeks in het centrum. #2 als Tommeke geen belang heeft.
Voel me op dat patroon lijkt op Tim Wellens, en z'n broer op Arjan Lubach.. ;-)quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:53 schreef kanovinnie het volgende:
Vandaag naar de fietsbeurs geweest.
Niet heel speciaal, wel gezellig met critic en grip. Ook patroon met zijn broer en vader waren er. Daarna nog even met grip, missgrip en wat bekenden van hun uit eten geweest.
Kaas, er was een giosstand!
Haha leuk dat ik je na jaren weer eens trof.quote:Op zondag 4 maart 2018 19:56 schreef the_critic het volgende:
[..]
Voel me op dat patroon lijkt op Tim Wellens, en z'n broer op Arjan Lubach.. ;-)
Vond Bike Motion niet heel boeiend, geen Shimano, Campagnolo, Giro. Maargoed, met een biertje Strade Bianche kijken was dan wel weer prima.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:53 schreef kanovinnie het volgende:
Vandaag naar de fietsbeurs geweest.
Niet heel speciaal, wel gezellig met critic en grip. Ook patroon met zijn broer en vader waren er. Daarna nog even met grip, missgrip en wat bekenden van hun uit eten geweest.
Kaas, er was een giosstand!
Sportklasse toch? Ach dan kan je nog wel een paar maand wachtenquote:Op maandag 5 maart 2018 16:26 schreef Andyy het volgende:
Ik moet ook maar weer eens naar buiten om te fietsen
Hij gaat binnendoor in de bocht dus dan hoef je niet te trainen.quote:Op maandag 5 maart 2018 16:30 schreef Patroon het volgende:
[..]
Sportklasse toch? Ach dan kan je nog wel een paar maand wachten
Preciesquote:Op maandag 5 maart 2018 16:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hij gaat binnendoor in de bocht dus dan hoef je niet te trainen.
De betere sportklasserenners hierzo rijden alweer makkelijk mee met de amateurs. Maar dat zijn talentloze krabbers die moeten trainen om een beetje in orde te zijnquote:Op maandag 5 maart 2018 16:30 schreef Patroon het volgende:
[..]
Sportklasse toch? Ach dan kan je nog wel een paar maand wachten
Ja die maken uren waar een elite bij verbleekt, maar hebben een sportklasse licentie zodat ze nog in de uitslag voorkomenquote:Op maandag 5 maart 2018 16:44 schreef Tommeke het volgende:
[..]
De betere sportklasserenners hierzo rijden alweer makkelijk mee met de amateurs. Maar dat zijn talentloze krabbers die moeten trainen om een beetje in orde te zijn
Op de fixie?quote:Op maandag 5 maart 2018 18:35 schreef Dierckxsens het volgende:
Komende zondag Ronde van de Waarderpolder, wanneer is het beste moment om uit mijn hoogtetent te komen?
Dat weet ik niet. Had het snel ff gegoogled. Wat voor licentie heb je?quote:Op maandag 5 maart 2018 18:58 schreef Dierckxsens het volgende:
[..]
Nee. Is dat niet tijdens de Nacht van de Waarderpolder (later in het jaar)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |