abonnement Unibet Coolblue
pi_177504799

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras vel vehicula nunc, ut eleifend massa. Proin augue tortor, feugiat id nulla ut, gravida lobortis urna. Aliquam convallis molestie urna at lobortis. Suspendisse hendrerit interdum mauris. Integer aliquam interdum metus laoreet tristique. Sed non enim lectus. Mauris ornare leo id sem vehicula, ac dignissim dolor lobortis. Etiam dignissim augue nec augue auctor, sed ultrices tortor vestibulum. Suspendisse et pulvinar nunc. Pellentesque consectetur elementum risus a commodo. In at nibh enim. Suspendisse quis aliquam orci, tincidunt tincidunt ligula. Fusce ullamcorper consectetur metus sed pretium. Integer auctor arcu dui.

Suspendisse potenti. Quisque scelerisque mi risus. In euismod, arcu eget imperdiet efficitur, nisi massa dictum metus, vitae fermentum odio eros eget nisi. Nam pellentesque ligula sit amet posuere commodo. Maecenas est ex, tincidunt in nunc sed, vehicula dictum lacus. Morbi pulvinar, mi nec semper dignissim, metus orci tempus mi, at faucibus dui leo quis risus. Morbi at nulla quis nisi pharetra vehicula. Nullam dapibus velit tempor neque rhoncus volutpat. Aenean interdum eros et efficitur semper.








Mercedes AMG Petronas F1 Team


#44 Lewis Hamilton en #77 Valtteri Bottas


Mercedes AMG W09


Red Bull Racing


#3 Daniel Ricciardo en #33 Max Verstappen


Aston Martin Red Bull Tag Heuer 14


Scuderia Ferrari


#5 Sebastian Vettel en #7 Kimi Raikkonen


Scuderia Ferrari SF71H


Sahara Force India F1 Team


#11 Sergio Perez en #31 Esteban Ocon


Sahara Force India VJM11


Williams Martini Racing


#18 Lance Stroll en Sergey Sirotkin


Williams Mercedes FW41


McLaren Honda Formula 1 Team


#14 Fernando Alonso en #2 Stoffel Vandoorne


McLaren MCL33 Renault

Scuderia Toro Rosso


#10 Pierre Gasley en #28 Brandon Hartley


Scuderia Toro Rosso Honda 13


Haas F1 Team


#8 Romain Grosjean en #20 Kevin Magnussen


Haas VF-18


Renault Sport Formula One Team


#27 Nico Hulkenberg en #55 Carlos Sainz


Renault R.S. 18


Alfa Romeo Sauber F1 Team


Marcus Ericsson en Charles Leclerc


Alfa Romeo Sauber C37




[ Bericht 1% gewijzigd door SnowOokami op 28-02-2018 20:34:24 ]
pi_177504849
pi_177504915
Danny Grindbak.
pi_177505061
Ferrari is naar huis
  woensdag 28 februari 2018 @ 15:41:49 #5
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_177505434
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 15:23 schreef SnowOokami het volgende:
Ferrari is naar huis
Gelijk hebben ze. Zinloze dag vandaag.
pi_177505585
Morgen is Max weer aan de beurt, hoop dat het weer beter is.
pi_177505653
Kubica op de baan :o
pi_177505762


En Hartley ook op de baan :o
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 28 februari 2018 @ 18:11:47 #9
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_177508414
McLaren wordt wereldkampioen. Alonso was vandaag namelijk veruit de snelste :P *O*
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 28 februari 2018 @ 18:13:53 #10
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_177508449
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 15:57 schreef SnowOokami het volgende:
[ afbeelding ]

En Hartley ook op de baan :o
Hihihi, ik vraag me af wanneer ze raampies in die halo gaan maken als regensetup B-) Likkie rainX erop en vlammen met die hap. _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_177509345
Dit heb ik nog niet eerder gehoord:


Blijkbaar is het een Variable Cylinder Management systeem, de Honda motor loopt op 3 cilinders in de pitstraat.
  woensdag 28 februari 2018 @ 19:04:35 #12
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177509665
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 15:52 schreef SnowOokami het volgende:
Kubica op de baan :o
In zijn Canta?
  woensdag 28 februari 2018 @ 19:26:29 #13
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_177510233
Ricciardo die vandaag in een kwart van z'n rondjes de grindbak in duikt. Wat voor een prutser ben je dan. :{w
  woensdag 28 februari 2018 @ 19:48:31 #14
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_177510766
quote:
11s.gif Op woensdag 28 februari 2018 18:53 schreef SnowOokami het volgende:
Dit heb ik nog niet eerder gehoord:


Blijkbaar is het een Variable Cylinder Management systeem, de Honda motor loopt op 3 cilinders in de pitstraat.
Wat is de toegevoegde waarde van op 3 cilinders lopen? zoveel brandstof bespaar je toch ook niet in de pit?
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_177511162
quote:
10s.gif Op woensdag 28 februari 2018 19:48 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Wat is de toegevoegde waarde van op 3 cilinders lopen? zoveel brandstof bespaar je toch ook niet in de pit?
Logica zegt mij idd brandstof besparen, geen idee hoeveel ze besparen maar het zal wel een reden hebben anders zouden ze het niet doen.
Mercedes heeft ook zo'n systeem in z'n V8 straatauto's, op de snelweg schakelt de auto terug naar 4 cilinders.
Begrijp ook dat de sommige(?) V8 motoren in de F1 het systeem ook hebben.

Van 6 naar 3 is wat radicaler daarentegen...
pi_177511295
quote:
10s.gif Op woensdag 28 februari 2018 19:59 schreef SnowOokami het volgende:
Begrijp ook dat de sommige(?) V8 motoren in de F1 het systeem ook hebben.
In de F1 zijn geen V8 motoren meer. Helaas. :'(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_177511332
quote:
7s.gif Op woensdag 28 februari 2018 20:04 schreef Geralt het volgende:

[..]

In de F1 zijn geen V8 motoren meer. Helaas. :'(
*Oude F1 V8 motoren :'(

Denk overigens dat ze het systeem ook tijdens SC en VSC kunnen toepassen, ~400pk is ruim voldoende voor dergelijke snelheden.
pi_177511567
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 20:05 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

*Oude F1 V8 motoren :'(

Denk overigens dat ze het systeem ook tijdens SC en VSC kunnen toepassen, ~400pk is ruim voldoende voor dergelijke snelheden.
Je gaat er vanuit dat je zonder de sc de race kunt uitrijden, dus besparen achter de sc is alleen maar dom, in theorie zou je dan zwaarder eindigen. De pit kun je incalculeren, maar lijkt me een beetje overbodig.

Ik zie alleen maar moeilijkheden en problemen.
pi_177511662
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 20:13 schreef mikieu het volgende:

[..]

Je gaat er vanuit dat je zonder de sc de race kunt uitrijden, dus besparen achter de sc is alleen maar dom, in theorie zou je dan zwaarder eindigen. De pit kun je incalculeren, maar lijkt me een beetje overbodig.

Ik zie alleen maar moeilijkheden en problemen.
Besparen achter de SC betekent dat je daarna meer brandstof over hebt en dus harder kan rijden. Je hoeft dan minder te besparen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_177511672
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 20:13 schreef mikieu het volgende:

[..]

Je gaat er vanuit dat je zonder de sc de race kunt uitrijden, dus besparen achter de sc is alleen maar dom, in theorie zou je dan zwaarder eindigen. De pit kun je incalculeren, maar lijkt me een beetje overbodig.

Ik zie alleen maar moeilijkheden en problemen.
Ja het brengt andere problemen met zich mee, vooral de extra resonantie door de auto heen. Heb wel verstand van motoren maar dit gaat ook mijn pet te boven :P

Mag hopen dat Honda er over na heeft gedacht.
pi_177512053
quote:
10s.gif Op woensdag 28 februari 2018 19:59 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Logica zegt mij idd brandstof besparen, geen idee hoeveel ze besparen maar het zal wel een reden hebben anders zouden ze het niet doen.
Mercedes heeft ook zo'n systeem in z'n V8 straatauto's, op de snelweg schakelt de auto terug naar 4 cilinders.
Begrijp ook dat de sommige(?) V8 motoren in de F1 het systeem ook hebben.

Van 6 naar 3 is wat radicaler daarentegen...
Ik denk niet dat dat veel verschil maakt, een halve V8 loopt ook niet als een V4 volgens mij. Ik weet niet hoe het systeem werkt, maar ik neem aan dat het gewoon om de plof gaat en dat de rest gewoon doordraait of de vonk en de injectie na. Dus is er niet echt een balansissue. 400 pk lijkt me wel sterk.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 28 februari 2018 @ 20:29:19 #22
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_177512077
Vind het wel inventief en het klinkt als het gereutel van een op sterven na dood zijnde koffieketel _O_
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_177512619
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 20:28 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dat veel verschil maakt, een halve V8 loopt ook niet als een V4 volgens mij. Ik weet niet hoe het systeem werkt, maar ik neem aan dat het gewoon om de plof gaat en dat de rest gewoon doordraait of de vonk en de injectie na. Dus is er niet echt een balansissue. 400 pk lijkt me wel sterk.
https://en.wikipedia.org/(...)ree_cylinder_engines

https://en.wikipedia.org/wiki/Engine_balance#V6_engines

Je maakt niet zomaar een 3 cilinder van een V6.

Maar als je dit leest zou je bijna denken dat ze er een I3 van maken ipv V3:
https://en.wikipedia.org/wiki/V6_engine#Balance_and_smoothness
pi_177515902
quote:
10s.gif Op woensdag 28 februari 2018 19:59 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Logica zegt mij idd brandstof besparen, geen idee hoeveel ze besparen maar het zal wel een reden hebben anders zouden ze het niet doen.
Mercedes heeft ook zo'n systeem in z'n V8 straatauto's, op de snelweg schakelt de auto terug naar 4 cilinders.
Begrijp ook dat de sommige(?) V8 motoren in de F1 het systeem ook hebben.

Van 6 naar 3 is wat radicaler daarentegen...
Alle duitse merken en volvo hebben een dergelijk systeem in hun straatauto’s. Brandstof besparing inderdaad.
pi_177519838
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 20:13 schreef mikieu het volgende:

[..]

Je gaat er vanuit dat je zonder de sc de race kunt uitrijden, dus besparen achter de sc is alleen maar dom, in theorie zou je dan zwaarder eindigen. De pit kun je incalculeren, maar lijkt me een beetje overbodig.

Ik zie alleen maar moeilijkheden en problemen.
Volgens mij gaan ze altijd weg met “te weinig” brandstof weg zodat de wagens minder wegen. Als er dan een safety car is kunnen ze de rest van de race volle bak gassen, zo niet dan moeten ze op het eind wat besparen door zuiniger te rijden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')