abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_177504463
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:44 schreef Allures het volgende:

[..]

Als je niet ziek bent heb je geen uitkering nodig dus kap dan met die aanvragen en ga werken

Het is het een of het ander
Nee waarom zou ik werken? Ik heb daar helemaal geen zin in. Als ik recht heb op een uitkering dan is dat toch gewoon zo? Het zou te gek voor woorden zijn om je rechten niet te gebruiken.
Wie goed doet goed ontmoet
pi_177504475
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:47 schreef Esbartaomerta het volgende:

[..]

Nee waarom zou ik werken? Ik heb daar helemaal geen zin in. Als ik recht heb op een uitkering dan is dat toch gewoon zo? Het zou te gek voor woorden zijn om je rechten niet te gebruiken.
zieke mensen die daardoor niet kunnen werken hebben recht op een uitkering. Dat ben je volgens eigen zeggen niet
  Moderator woensdag 28 februari 2018 @ 14:48:30 #28
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_177504476
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:45 schreef Esbartaomerta het volgende:

[..]

Je praat onzin. Jij beweert dat andere mensen mij beter kennen als mij. Dan lach ik je gewoon uit sorry hoor.
Ja jij mag mij uitlachen, daar heb ik geen last van. Jij hebt deze shit, niet ik. Ik klik mn browser dicht en klaar. Voor jou is deze situatie dan nog steeds realiteit.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_177504490
quote:

[..]

Dus je zegt eigenlijk er is niks mis met me, maar omdat er een papiertje is waarop staat dat je onbehandelbaar bent (wat dus waarschijnlijk komt door de redenen die al meerdere keren zijn aangegeven) beroep je je daarop en gaat gewoon niet werken.

Dat strookt dan toch niet helemaal met jou idee van dat er niks met je aan de hand is.
Do what you love, love what you do!
pi_177504503
quote:

[..]

Maar waar komt dat recht op een uitkering dan vandaan, volgens jou? Waarom zou je recht hebben op die uitkering? Dat is me niet duidelijk in je verhaal.
pi_177504508
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:45 schreef kree het volgende:

[..]

Dus je geloofd gewoon zelfs al niet eens je eigen ouders?
Wat zeggen die dan over jou waardoor je al die discussies met ze krijgt?
Mijn familie beweert dat ik krankzinnig zou zijn. Dit is echt te gek voor woorden. Ze kennen mij niet meer hetzelfde geldt voor me vrienden kring.

Gelukkig gaan ze niet meer met mij in discussie want wanneer mensen met mij in discussie gaan en constant gaan beweren dat ik ziek ben , dan word ik serieus ziek. Ik krijg dan last van niet kunnen slapen bijvoorbeeld. Ik slaap al weinig maar dan kan ik helemaal niet meer slapen dagen achter elkaar. Daarom hebben we afgesproken dat als we elkaar zien dat we over andere dingen gaan spreken.

Niet dat ik me familie zie maar goed.
pi_177504518
quote:
10s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:46 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Hoe dat dan?
edit: oh je bedoelt zeggen: nee jij!
Zal ook wel onderdeel van je probleem zijn.
Je bent ziek. Ga even langs de huisarts. Tetanusspuit heb je nodig. Je bent net gebeten door een hond. Zal wel onderdeel zijn van jou verschijnselen.
pi_177504529
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:48 schreef Allures het volgende:

[..]

zieke mensen die daardoor niet kunnen werken hebben recht op een uitkering. Dat ben je volgens eigen zeggen niet
Ik weet zelf zeker dat ik niet ziek ben. Maar de artsen denken daar anders over en geven zelfs aan dat ik recht heb op uitkering.
pi_177504535
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:48 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja jij mag mij uitlachen, daar heb ik geen last van. Jij hebt deze shit, niet ik. Ik klik mn browser dicht en klaar. Voor jou is deze situatie dan nog steeds realiteit.
Gelukkig ben ik niet ziek dus er is niks aan de hand. Als ik mijn browser dicht klik is het ook gewoon klaar. Niks aan de hand zoals ik al zei.
  Moderator woensdag 28 februari 2018 @ 14:52:59 #35
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_177504547
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:51 schreef Esbartaomerta het volgende:

[..]

Ik weet zelf zeker dat ik niet ziek ben. Maar de artsen denken daar anders over en geven zelfs aan dat ik recht heb op uitkering.
Maar het enige wat volgens jou telt is wat jij vindt toch? Dus waarom ga je niet gewoon werken ipv uitkering trekken?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_177504554
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:49 schreef kree het volgende:

[..]

Dus je zegt eigenlijk er is niks mis met me, maar omdat er een papiertje is waarop staat dat je onbehandelbaar bent (wat dus waarschijnlijk komt door de redenen die al meerdere keren zijn aangegeven) beroep je je daarop en gaat gewoon niet werken.

Dat strookt dan toch niet helemaal met jou idee van dat er niks met je aan de hand is.
Ik heb er geen zin in. Totaal niet. Het zijn de artsen zelf die beweren dat ik er recht op heb. Ja dan zeg ik bedankt , toch? Het zou raar zijn om te zeggen van nee. Het is tenslotte geld die je krijgt waar je dan mee rond kunt komen.
pi_177504557
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:51 schreef Esbartaomerta het volgende:

[..]

Je bent ziek. Ga even langs de huisarts. Tetanusspuit heb je nodig. Je bent net gebeten door een hond. Zal wel onderdeel zijn van jou verschijnselen.
Feit dat je niet verder komt dan gebeten door een hond en een tetanusspuit is ook zeer verdacht in dezen. Veelzeggend, welhaast.
pi_177504559
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:50 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Maar waar komt dat recht op een uitkering dan vandaan, volgens jou? Waarom zou je recht hebben op die uitkering? Dat is me niet duidelijk in je verhaal.
Omdat de artsen dat zeggen en op papier hebben gezet.
pi_177504560
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:54 schreef Esbartaomerta het volgende:

[..]

Omdat de artsen dat zeggen en op papier hebben gezet.
En waarom luister je nu wel naar de artsen maar niet als ze zeggen dat je ziek bent?
pi_177504575
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:52 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Maar het enige wat volgens jou telt is wat jij vindt toch? Dus waarom ga je niet gewoon werken ipv uitkering trekken?
Zoals ik al zei ik heb daar totaal geen zin in.

En ja zeker weten telt mijn mening. Mijn mening is belangrijker dan andere. En ik ken mijzelf veel beter dan wie dan ook.
pi_177504582
quote:
10s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:53 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Feit dat je niet verder komt dan gebeten door een hond en een tetanusspuit is ook zeer verdacht in dezen. Veelzeggend, welhaast.
Verdacht voor wat? Wil je dat ik zeg dat je griep hebt en dat je koorts hebt en dat je daarvoor ook naar de huisarts moet gaan voor je problemen? Vind ik niet erg hoor kan ik zolang herhalen als je wilt.
pi_177504594
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:53 schreef Esbartaomerta het volgende:

[..]

Ik heb er geen zin in. Totaal niet. Het zijn de artsen zelf die beweren dat ik er recht op heb. Ja dan zeg ik bedankt , toch? Het zou raar zijn om te zeggen van nee. Het is tenslotte geld die je krijgt waar je dan mee rond kunt komen.
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:50 schreef Esbartaomerta het volgende:

[..]

Mijn familie beweert dat ik krankzinnig zou zijn. Dit is echt te gek voor woorden. Ze kennen mij niet meer hetzelfde geldt voor me vrienden kring.

Gelukkig gaan ze niet meer met mij in discussie want wanneer mensen met mij in discussie gaan en constant gaan beweren dat ik ziek ben , dan word ik serieus ziek. Ik krijg dan last van niet kunnen slapen bijvoorbeeld. Ik slaap al weinig maar dan kan ik helemaal niet meer slapen dagen achter elkaar. Daarom hebben we afgesproken dat als we elkaar zien dat we over andere dingen gaan spreken.

Niet dat ik me familie zie maar goed.
Wellicht is krankzinnig te overdreven, maar ze hebben duidelijk door dat er wel wat mis is.
Zie ook mijn verhaal, het lijkt er eigenlijk wel veel op. Behalve dat ik uiteindelijk maar wel hun mening geaccepteerd had en ze wel gelijk hadden.

Hoe zie je dan de rest van je leven voor je?
Helemaal alleen met een levenslange uitkering en verder niksen en achter je computer zitten?
pi_177504599
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:55 schreef Esbartaomerta het volgende:

[..]

Verdacht voor wat? Wil je dat ik zeg dat je griep hebt en dat je koorts hebt en dat je daarvoor ook naar de huisarts moet gaan voor je problemen? Vind ik niet erg hoor kan ik zolang herhalen als je wilt.
Maar je doet het alleen niet, dat is de crux.
pi_177504607
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:54 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

En waarom luister je nu wel naar de artsen maar niet als ze zeggen dat je ziek bent?
Ik heb ze duidelijk verteld dat ik niet ziek ben. Dit heb ik heel vaak gezegd want ik ben geen fraudeur. Ik kan wel zeggen dat ik ziek ben maar dat is pure fraude.

Toch zeggen de artsen dat ik recht heb op uitkering. Vreemd , maar toch echt waar.
pi_177504624
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:56 schreef kree het volgende:

[..]

[..]

Wellicht is krankzinnig te overdreven, maar ze hebben duidelijk door dat er wel wat mis is.
Zie ook mijn verhaal, het lijkt er eigenlijk wel veel op. Behalve dat ik uiteindelijk maar wel hun mening geaccepteerd had en ze wel gelijk hadden.

Hoe zie je dan de rest van je leven voor je?
Helemaal alleen met een levenslange uitkering en verder niksen en achter je computer zitten?
Ik heb geen toekomstplannen.
pi_177504630
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:57 schreef Esbartaomerta het volgende:

[..]

Ik heb ze duidelijk verteld dat ik niet ziek ben. Dit heb ik heel vaak gezegd want ik ben geen fraudeur. Ik kan wel zeggen dat ik ziek ben maar dat is pure fraude.

Toch zeggen de artsen dat ik recht heb op uitkering. Vreemd , maar toch echt waar.
Ja, en waarom nu dan wel luisteren? Jij kent jezelf beter dan wie dan ook toch, die artsen hebben gewoon een tetanusspuit nodig.
pi_177504638
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:58 schreef Esbartaomerta het volgende:

[..]

Ik heb geen toekomstplannen.
Maar je bent wel tevreden met hoe je leven gaat op het moment?
Kan het me haast niet voorstellen, maargoed.
pi_177504646
quote:
10s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:58 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Ja, en waarom nu dan wel luisteren? Jij kent jezelf beter dan wie dan ook toch, die artsen hebben gewoon een tetanusspuit nodig.
Hun zeggen dat ik recht heb op een uitkering en dat ik niet hoef te werken. Dat vind ik persoonlijk niet erg en accepteer ik graag.
pi_177504650
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:58 schreef kree het volgende:

[..]

Maar je bent wel tevreden met hoe je leven gaat op het moment?
Kan het me haast niet voorstellen, maargoed.
Ja ik ben tevreden en ben vooral niet ziek. Dus voor mij is het geen probleem.
pi_177504654
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:59 schreef Esbartaomerta het volgende:

[..]

Hun zeggen dat ik recht heb op een uitkering en dat ik niet hoef te werken. Dat vind ik persoonlijk niet erg en accepteer ik graag.
Zij zeggen ook dat je niet spoort. Dat zul je dan ook moeten accepteren. Het is zeg maar een combi deal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')