Dat is de verkeerde rubriek. Dat topic moet verwijderd worden maar er is geen verwijder optie.quote:Op woensdag 28 februari 2018 14:12 schreef Metalfrost het volgende:
WGR / Wat kan ik verwachten?
TR gemaakt.
En toch is er tijd gestoken in de OP, waarin je in een aantal minuten kon bedenken de tekst in een ander subforum te gaan plaatsen. Volgens mij ben je het gewoon niet eens met de reacties in het gelinkte topic en het hier opnieuw wil proberen.quote:Op woensdag 28 februari 2018 14:12 schreef Esbartaomerta het volgende:
[..]
Dat is de verkeerde rubriek. Dat topic moet verwijderd worden maar er is geen verwijder optie.
Niet mee eens? Ik heb daar zeer belangrijke informatie bemachtigd. Het zou goed zijn als dat topic , gemixt zou worden met deze.quote:Op woensdag 28 februari 2018 14:14 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
En toch is er tijd gestoken in de OP, waarin je in een aantal minuten kon bedenken de tekst in een ander subforum te gaan plaatsen. Volgens mij ben je het gewoon niet eens met de reacties in het gelinkte topic en het hier opnieuw wil proberen.
Zeker na het laatste aantal posts vindt ik dit hier wel passen, er zit wel degelijk meer achter als alleen de vraag over wat voor soort uitkering.quote:Op woensdag 28 februari 2018 14:14 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
En toch is er tijd gestoken in de OP, waarin je in een aantal minuten kon bedenken de tekst in een ander subforum te gaan plaatsen. Volgens mij ben je het gewoon niet eens met de reacties in het gelinkte topic en het hier opnieuw wil proberen.
Voor mij persoonlijk maakt dat wat er achter zou zitten of iets anders niet veel uit. Voor mij is het van belang om te weten of ik recht heb op IVA. Want als dat wel zo is dan kan ik hun daarop aanspreken.quote:Op woensdag 28 februari 2018 14:17 schreef kree het volgende:
[..]
Zeker na het laatste aantal posts vindt ik dit hier wel passen, er zit wel degelijk meer achter als alleen de vraag over wat voor soort uitkering.
Ja nu ga je weer terug op dat oude onderwerp, waar je in ieder geval van iemand antwoord op hebt gekregen.quote:Op woensdag 28 februari 2018 14:20 schreef Esbartaomerta het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk maakt dat wat er achter zou zitten of iets anders niet veel uit. Voor mij is het van belang om te weten of ik recht heb op IVA. Want als dat wel zo is dan kan ik hun daarop aanspreken.
Nee. Ik ken mezelf. Als jou omgeving uit het niets zou zeggen dat jij gebeten bent door een herdershond en dat je daarom een tetanusspuit moet krijgen , zou jij dat dan accepteren? Want jij weet dat dat niet klopt maar jou omgeving denkt er anders over.quote:Op woensdag 28 februari 2018 14:25 schreef kree het volgende:
[..]
Ja nu ga je weer terug op dat oude onderwerp, waar je in ieder geval van iemand antwoord op hebt gekregen.
Het ging er nu even meer om waardoor het dan komt dat je onbehandelbaar bent volgens de artsen.
Vervolgens vertelde je dat je geen familie vrienden of kennissen had die iets over je dachten.
Daarna dan weer wel alleen je praat niet meer met ze.
Dus waar ik dan even verder over door wilde gaan, hier en niet in dat andere topic.
Zet het jou dan niet aan het denken, zoals iemand anders ook al zei, dat iedereen dus om je heen eigenlijk de mening heeft dat er wel wat "mis" met je is en jij zelf dat totaal niet ziet?
Als iemand dat zou zeggen waarschijnlijk zou ik dat dan niet accepteren.quote:Op woensdag 28 februari 2018 14:30 schreef Esbartaomerta het volgende:
[..]
Nee. Ik ken mezelf. Als jou omgeving uit het niets zou zeggen dat jij gebeten bent door een herdershond en dat je daarom een tetanusspuit moet krijgen , zou jij dat dan accepteren? Want jij weet dat dat niet klopt maar jou omgeving denkt er anders over.
Al zou jij hele omgeving dagenlang schreeuwen tegen jou dat dat zo is , dan zou jij hun toch voor gek verklaren? Want jij weet dat het niet zo is. Ik heb hierdoor vele discussies gehad.quote:Op woensdag 28 februari 2018 14:33 schreef kree het volgende:
[..]
Als iemand dat zou zeggen waarschijnlijk zou ik dat dan niet accepteren.
Maar in jou geval is het niet iemand die het zegt maar iedereen, bovendien is dit soort vergelijking ook een beetje krom.
Omdat het psychisch toch iets anders werkt.
quote:Op woensdag 28 februari 2018 14:16 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heeft zo'n beetje iedereen in jouw omgeving hetzelfde idee, namelijk dat jij ziek bent, en er is er maar 1 die denkt dat jij niet ziek bent, en dat ben jij.
Vat ik het zo goed samen?
Mja, ik denk zo maar dat je omgeving gelijk heeft, en jij niet.quote:
Dat is en blijft jou mening.quote:Op woensdag 28 februari 2018 14:35 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
[..]
Mja, ik denk zo maar dat je omgeving gelijk heeft, en jij niet.
Dat is correct, net als dat jouW mening is en blijft dat jij niet ziek bent.quote:Op woensdag 28 februari 2018 14:36 schreef Esbartaomerta het volgende:
[..]
Dat is en blijft jou mening.
Dat is goed toch. Ik neem aan dat we dan niet verder in discussie hoeven te gaan wie wel of niet gelijk heeft. Ik ken mijzelf beter dan wie dan ook.quote:Op woensdag 28 februari 2018 14:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is correct, net als dat jouW mening is en blijft dat jij niet ziek bent.
Blijkbaar niet he. Zal wel onderdeel zijn van het ziektebeeld.quote:Op woensdag 28 februari 2018 14:39 schreef Esbartaomerta het volgende:
[..]
Dat is goed toch. Ik neem aan dat we dan niet verder in discussie hoeven te gaan wie wel of niet gelijk heeft. Ik ken mijzelf beter dan wie dan ook.
Nou om een persoonlijk verhaal te vertellen dan, ik heb best nog wel wat problemen met (te)veel alcohol drinken (bij vlagen trouwens, vaak gaat het gewoon lang goed net zoals nu)quote:Op woensdag 28 februari 2018 14:35 schreef Esbartaomerta het volgende:
[..]
Al zou jij hele omgeving dagenlang schreeuwen tegen jou dat dat zo is , dan zou jij hun toch voor gek verklaren? Want jij weet dat het niet zo is. Ik heb hierdoor vele discussies gehad.
Ja krijg ik die troep weer over me heen. Dan draaien we de rollen toch gewoon om?quote:Op woensdag 28 februari 2018 14:40 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Blijkbaar niet he. Zal wel onderdeel zijn van het ziektebeeld.
Als we daarover niet verder in discussie hoeven gaan, dan vraag ik me af waarom dit topic bestaat?quote:Op woensdag 28 februari 2018 14:39 schreef Esbartaomerta het volgende:
[..]
Dat is goed toch. Ik neem aan dat we dan niet verder in discussie hoeven te gaan wie wel of niet gelijk heeft. Ik ken mijzelf beter dan wie dan ook.
Dat is dan jou probleem. Ik weet zeker dat ik niet ziek ben. Daar is geen discussie over mogelijk. Dat weet ik net zo zeker als dat mensen zuurstof nodig hebben om te kunnen overleven. Dat is een feit en dat ik niet ziek ben is ook een feit. Je mag wel een ander mening hebben maar dat doet er niet toe. Als ik ziek was dan zou ik dat wel netjes aangeven. Ben het niet.quote:Op woensdag 28 februari 2018 14:40 schreef kree het volgende:
[..]
Nou om een persoonlijk verhaal te vertellen dan, ik heb best nog wel wat problemen met (te)veel alcohol drinken (bij vlagen trouwens, vaak gaat het gewoon lang goed net zoals nu)
In het begin dronk ik al te veel totdat het mensen ging opvallen, toen heb ik het heel lang ontkent/verborgen, wat net als bij jou ook tot veel discussies kwam met familie en iedereen.
Uiteindelijk gaf ik er dan toch maar aan toe, want het was namelijk wel degelijk een probleem.
En dan is er ook hulp voor alleen je moet het wel eerst zelf zien dat er een probleem is anders helpt namelijk niks.
Uiteindelijk heeft dat wel een hoop gered en ook in de zin van familiebanden etc.
Jij bent eigenlijk al over dat punt heen zo te lezen en nu sta je er een soort van alleen voor en nog hou je maar stug vol dat er niks aan de hand is met je.
Dan moet je echt wel heel eigenwijs zijn als je dat zo vol kunt houden lijkt mij.
En veroordeel je trouwens niet alleen begrijp gewoon niet dat je dat dan niet inziet.
Als je niet ziek bent heb je geen uitkering nodig dus kap dan met die aanvragen en ga werkenquote:Op woensdag 28 februari 2018 14:43 schreef Esbartaomerta het volgende:
[..]
Dat is dan jou probleem. Ik weet zeker dat ik niet ziek ben. Daar is geen discussie over mogelijk. Dat weet ik net zo zeker als dat mensen zuurstof nodig hebben om te kunnen overleven. Dat is een feit en dat ik niet ziek ben is ook een feit. Je mag wel een ander mening hebben maar dat doet er niet toe. Als ik ziek was dan zou ik dat wel netjes aangeven. Ben het niet.
Je praat onzin. Jij beweert dat andere mensen mij beter kennen als mij. Dan lach ik je gewoon uit sorry hoor.quote:Op woensdag 28 februari 2018 14:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als we daarover niet verder in discussie hoeven gaan, dan vraag ik me af waarom dit topic bestaat?
Immers, je bent in een jaar tijd bij 10 werkgevers ontslagen, dat is dus ongeveer 1x per 5 weken. Zij vonden allemaal dat jij niet goed functioneerde, maar jij vond zelf van wel vermoed ik?
Maar jij trok aan het kortste eind, want je moest overal weg. Kun jij vinden dat jij gelijk hebt, maar daarmee heb je dus niets gewonnen, behalve dat je nu een uitkering gaat krijgen in plaats van dat je blijkbaar je eigen broek op kunt houden.
Iets soortgelijks gebeurd er met je gezondheid. Jij vind dat er niks aan de hand is, en alle andere mensen vinden van wel. Resultaat? Je gaat straks in een situatie komen dat je moet rondkomen van een uitkering.
Dus het is heel fijn dat jij jezelf beter kent dan wie dan ook, maar ondertussen, in de realiteit, heb jij nog steeds geen gelijk, hoe hard jij ook schreeuwt dat je wel gelijk hebt.
Dus je geloofd gewoon zelfs al niet eens je eigen ouders?quote:Op woensdag 28 februari 2018 14:43 schreef Esbartaomerta het volgende:
[..]
Dat is dan jou probleem. Ik weet zeker dat ik niet ziek ben. Daar is geen discussie over mogelijk. Dat weet ik net zo zeker als dat mensen zuurstof nodig hebben om te kunnen overleven. Dat is een feit en dat ik niet ziek ben is ook een feit. Je mag wel een ander mening hebben maar dat doet er niet toe. Als ik ziek was dan zou ik dat wel netjes aangeven. Ben het niet.
Hoe dat dan?quote:Op woensdag 28 februari 2018 14:41 schreef Esbartaomerta het volgende:
[..]
Dan draaien we de rollen toch gewoon om?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |