abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_177501830
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 13:03 schreef Esbartaomerta het volgende:

[..]

Dat weet jij niet? Oke. Hoezo wat is er mis mee.
Ik weet niet hoe ze je gaan beoordelen.

Wat er mis mee is, heel plat gezegd lijkt het alsof je zelf niet inziet wat er met je aan de hand is en waarom artsen je niet kunnen helpen.
Do what you love, love what you do!
  woensdag 28 februari 2018 @ 13:07:06 #52
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_177501909
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 13:04 schreef Esbartaomerta het volgende:

[..]

Als iemand mij ziek noemt komt het op hetzelfde neer. Voor mij is het niets anders dan een beschuldiging en laster.
Gebed zonder eind dit. Hoop voor je dat je ooit wel nog wat inzicht krijgt.
And so is the past
pi_177501964
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 13:04 schreef kree het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe ze je gaan beoordelen.

Wat er mis mee is, heel plat gezegd lijkt het alsof je zelf niet inziet wat er met je aan de hand is en waarom artsen je niet kunnen helpen.
Voor mij is het momenteel belangrijker wat die ene lid zei. Dus dat ik moet aangeven van dat er geen behandeling bestaat en dat psychiaters mij niet accepteren voor behandeling omdat de klachten te zwaar zouden zijn.

Dit moet , volgens dat lid , voldoende zijn om IVA te krijgen. Geen therapie/behandeling betekend dus volgens hem geen mogelijkheid voor genezing en dus toegang tot IVA.

Ik weet zelf dat ik in orde ben maar als ik door dit te zeggen toch IVA krijg dan kan ik dat best aangeven.
Wie goed doet goed ontmoet
pi_177502151
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 13:09 schreef Esbartaomerta het volgende:
Voor mij is het momenteel belangrijker wat die ene lid zei. Dus dat ik moet aangeven van dat er geen behandeling bestaat en dat psychiaters mij niet accepteren voor behandeling omdat de klachten te zwaar zouden zijn.
Dat is fraude en dat wilde je niet.

Verder ben je inderdaad redelijk hopeloos. Eigenwijsheid is een prima te behandelen maar dan moet je wel meewerken. Tegen trollen is weinig te doen behalve negeren. Kennelijk heeft nog steeds niet iedereen door dat je een notoire troll bent.
pi_177502206
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 13:16 schreef nanuk het volgende:

[..]

Dat is fraude en dat wilde je niet.

Verder ben je inderdaad redelijk hopeloos. Eigenwijsheid is een prima te behandelen maar dan moet je wel meewerken. Tegen trollen is weinig te doen behalve negeren. Kennelijk heeft nog steeds niet iedereen door dat je een notoire troll bent.
Fraude? Hoezo zou het fraude zijn? Ik kan toch aangeven dat ik via een advocaat de advies heb gekregen om dat aan te geven? Ik weet zelf persoonlijk wel dat vele psychiaters mij hebben afgewezen. Het is daarom geen fraude. Dat is wel een feit. Alleen dat dat zo belangrijk is , is voor mij nieuw.
pi_177502250
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 13:18 schreef Esbartaomerta het volgende:

[..]

Fraude? Hoezo zou het fraude zijn? Ik kan toch aangeven dat ik via een advocaat de advies heb gekregen om dat aan te geven? Ik weet zelf persoonlijk wel dat vele psychiaters mij hebben afgewezen. Het is daarom geen fraude. Dat is wel een feit. Alleen dat dat zo belangrijk is , is voor mij nieuw.
Je weigert behandeling, dat is totaal iets anders dan onbehandelbaar.
pi_177502475
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 13:20 schreef nanuk het volgende:
quote:
0s.gif
Op woensdag 28 februari 2018 13:18 schreef Esbartaomerta het volgende:

[..]

Je weigert behandeling, dat is totaal iets anders dan onbehandelbaar.
Ik accepteer behandeling maar geef wel aan dat ik gedwongen word. Het is niet iets wat uit mezelf is. Ik word gedwongen door instanties om behandeld te worden. Zelfs al voordat ik dit aangeef , wanneer ze aan telefoon vragen aan mij stellen over mij , einde van de gesprek heb ik heel vaak te horen gekregen dat ze mij niet kunnen helpen omdat de klachten volgens hun te zwaar zou zijn.

Ik ben in die 2 jaar tijd 5 maal doorverwezen vanuit een huisarts voor psychiatische behandeling en alle 5 hebben ze afgewezen nog voordat ik bij hun aan de stoep kwam.

Blijkbaar betekend dit dus dat ik onbehandelbaar zou zijn en dat het belangrijk is om dit tijdens dat gesprek aan te geven om kans te maken op een IVA uitkering.
pi_177502554
God je zal toch samen moeten werken met iemand als ts :')
pi_177502821
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 13:09 schreef Esbartaomerta het volgende:

[..]

Dit moet , volgens dat lid , voldoende zijn om IVA te krijgen. Geen therapie/behandeling betekend dus volgens hem geen mogelijkheid voor genezing en dus toegang tot IVA.

Ik weet zelf dat ik in orde ben maar als ik door dit te zeggen toch IVA krijg dan kan ik dat best aangeven.
Eigenlijk is dit oftopic, maar uit interesse.
Wat zegt je omgeving dan over jou en dan doel ik op familie vrienden en kennissen etc.
Vinden die net als jij dat er ook niks mis met je is?
pi_177503085
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 13:42 schreef kree het volgende:

[..]

Eigenlijk is dit oftopic, maar uit interesse.
Wat zegt je omgeving dan over jou en dan doel ik op familie vrienden en kennissen etc.
Vinden die net als jij dat er ook niks mis met je is?
Ik heb geen familie leden meer . Vrienden ook niet meer. Niemand die me maar ooit is belt en vraagt hoe het met me gaat. Ik kan mijn telefoon eigenlijk net zo goed nu in de prullenbak gooien.
pi_177503236
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 13:52 schreef Esbartaomerta het volgende:

[..]

Ik heb geen familie leden meer . Vrienden ook niet meer. Niemand die me maar ooit is belt en vraagt hoe het met me gaat. Ik kan mijn telefoon eigenlijk net zo goed nu in de prullenbak gooien.
Minder ;(
Dat is dan wel een deel van je probleem denk ik.
pi_177503291
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 13:58 schreef kree het volgende:

[..]

Minder ;(
Dat is dan wel een deel van je probleem denk ik.
Dat is dan jou mening.
pi_177503314
quote:

[..]

Goh hee.
pi_177503409
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:00 schreef Esbartaomerta het volgende:

[..]

Dat is dan jou mening.
Klopt, maar dat wil ik er juist mee zeggen.
Omdat jij alleen de mening van artsen en psychiaters hoort die je overduidelijk niet vertrouwd, denk je voor je zelf dat er niks mis is.
Wat je mist is mensen die je echt vertrouwd en veel dichter bij je staan als een arts en die je kunnen vertellen hoe zij jou zien.

Maargoed dat is inderdaad mijn idee en mening en is verder hier offtopic, dan zou je in R&P wat moeten openen, dus zal het hier maar bij laten ;)
pi_177503460
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:04 schreef kree het volgende:

[..]

Klopt, maar dat wil ik er juist mee zeggen.
Omdat jij alleen de mening van artsen en psychiaters hoort die je overduidelijk niet vertrouwd, denk je voor je zelf dat er niks mis is.
Wat je mist is mensen die je echt vertrouwd en veel dichter bij je staan als een arts en die je kunnen vertellen hoe zij jou zien.

Maargoed dat is inderdaad mijn idee en mening en is verder hier offtopic, dan zou je in R&P wat moeten openen, dus zal het hier maar bij laten ;)
Mijn moeder en vader beweren hetzelfde als wat de artsen beweren. Dat wilt niet zeggen dat ze gelijk hebben en dat ik ziek ben. Dat is hun eigen mening. Ik ken mezelf.
pi_177503509
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:06 schreef Esbartaomerta het volgende:

[..]

Mijn moeder en vader beweren hetzelfde als wat de artsen beweren. Dat wilt niet zeggen dat ze gelijk hebben en dat ik ziek ben. Dat is hun eigen mening. Ik ken mezelf.
Net zei je nog dat je geen familie meer had en nu wil ik er wel over doorgaan eigenlijk, maar dit staat in WGR, dus mag niet :)
pi_177503534
quote:
Ik heb geen familie leden meer
quote:
Mijn moeder en vader beweren hetzelfde
En dan verbaasd het je nog dat ik je voor troll uitmaak?
pi_177503547
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:07 schreef kree het volgende:

[..]

Net zei je nog dat je geen familie meer had en nu wil ik er wel over doorgaan eigenlijk, maar dit staat in WGR, dus mag niet :)
wat is een wgr?

Ik heb wel familie alleen we spreken elkaar niet meer. Hetzelfde geldt voor mijn vriendenkring. Het is niet zo dat mijn gehele familie en vriendenkring is uitgestorven aan een ziekte ofzo
pi_177503617
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:08 schreef Esbartaomerta het volgende:

[..]

wat is een wgr?

Ik heb wel familie alleen we spreken elkaar niet meer. Hetzelfde geldt voor mijn vriendenkring. Het is niet zo dat mijn gehele familie en vriendenkring is uitgestorven aan een ziekte ofzo
Je vraag staat in het sub forum Werk Geldzaken en Recht.
En waar we het nu over hebben heeft niks meer met die onderwerpen te maken, daar hebben ze Relaties & Psychologie voor.
  Moderator woensdag 28 februari 2018 @ 14:16:44 #70
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_177503766
quote:

[..]

Dus eigenlijk heeft zo'n beetje iedereen in jouw omgeving hetzelfde idee, namelijk dat jij ziek bent, en er is er maar 1 die denkt dat jij niet ziek bent, en dat ben jij.

Vat ik het zo goed samen?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_177503805
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:16 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dus eigenlijk heeft zo'n beetje iedereen in jouw omgeving hetzelfde idee, namelijk dat jij ziek bent, en er is er maar 1 die denkt dat jij niet ziek bent, en dat ben jij.

Ja.
pi_177503820
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:16 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

----> R&P / Vraag en antwoord.
pi_177504153
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 13:29 schreef Esbartaomerta het volgende:

[..]

Ik accepteer behandeling maar geef wel aan dat ik gedwongen word. Het is niet iets wat uit mezelf is. Ik word gedwongen door instanties om behandeld te worden. Zelfs al voordat ik dit aangeef , wanneer ze aan telefoon vragen aan mij stellen over mij , einde van de gesprek heb ik heel vaak te horen gekregen dat ze mij niet kunnen helpen omdat de klachten volgens hun te zwaar zou zijn.

Ik ben in die 2 jaar tijd 5 maal doorverwezen vanuit een huisarts voor psychiatische behandeling en alle 5 hebben ze afgewezen nog voordat ik bij hun aan de stoep kwam.

Blijkbaar betekend dit dus dat ik onbehandelbaar zou zijn en dat het belangrijk is om dit tijdens dat gesprek aan te geven om kans te maken op een IVA uitkering.
dat betekend helemaal niet dat je onbehandelbaar bent maar dat je daar niet op je plek zit of dat zij klaar met je zijn
pi_177504194
Maar ik neem aan dat ze wel ergens iets opvragen of zo en niet afgaan op mensen die zelf claimen onbehandelbaar te zijn?
pi_177504201
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:32 schreef Allures het volgende:

[..]

dat betekend helemaal niet dat je onbehandelbaar bent maar dat je daar niet op je plek zit of dat zij klaar met je zijn
Niet op me plek zit? Zelfs de verwijzingen door de huisarts , 5x in 2 jaar tijd , allemaal afgewezen door die psychiatrische instellingen , nog voordat ik daar aankwam bij die psychiatrische instellingen. Ze beweren allemaal dat mijn klachten te zwaar zouden zijn. Ook aan de telefoon ben ik heel vaak afgewezen voor behandeling.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')