Geef het maar op jongen, je ben ontmaskerd.quote:Op woensdag 28 februari 2018 11:08 schreef Esbartaomerta het volgende:
[..]
Ik heb al aangegeven dat dat gewoon een onzin topic was. Zie Mr Bean foto bij eerste pagina.
Als je het in Nederland niet kunt vinden, dan ga je toch naar het buitenland?quote:Op woensdag 28 februari 2018 11:08 schreef Esbartaomerta het volgende:
[..]
Ik heb al aangegeven dat dat gewoon een onzin topic was. Zie Mr Bean foto bij eerste pagina.
Als je aangeeft dat je niet ziek bent, krijg je helemaal geen WIA uitkering en kan je de WW in.quote:Op woensdag 28 februari 2018 11:03 schreef Esbartaomerta het volgende:
[..]
Nee wacht even. Wanneer ik zou aangeven van dat ik ziek ben , dan vind ik dat persoonlijk fraude. Daar doe ik niet aan mee.
Dus ik moet aangeven dat de artsen geen behandeling kennen? Want dat is wel het geval. Ik heb in die 2 jaar vele psychiaters gebeld , omdat het moest van de UWV en huisarts, en ik kreeg iedere keer de mededeling dat ze mij niet zouden kunnen helpen. Ik ben dus in die 2 jaar tijd geen enkel keer behandeld omdat artsen , behandeling weigeren.
Ik word al jaren beschuldigt met dat ik ziek zou zijn. Ook voordat ik in de ziektewet terecht kwam. Ik zelf ben daar niet mee eens. Of ik dan in de WW terecht kom of dat ik geen recht op iets heb is een ander verhaal.quote:Op woensdag 28 februari 2018 12:39 schreef djh77 het volgende:
[..]
Als je aangeeft dat je niet ziek bent, krijg je helemaal geen WIA uitkering en kan je de WW in.
Geen zin. 3 jaar terug had ik nog gewerkt en in 1 jaar tijd ben ik bij 10 verschillende bedrijven ontslagen. Zo is het ook goed.quote:Op woensdag 28 februari 2018 12:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Waarom zit je thuis dan?
Dan kan je toch ook gewoon gaan solliciteren?
quote:Op woensdag 28 februari 2018 12:53 schreef Esbartaomerta het volgende:
[..]
Geen zin. 3 jaar terug had ik nog gewerkt en in 1 jaar tijd ben ik bij 10 verschillende bedrijven ontslagen. Zo is het ook goed.
quote:Op woensdag 28 februari 2018 12:51 schreef Brighteyes het volgende:
Never mind, even verder gelezen.
Ik hoop vooral dat TS recht op bijzonder weinig heeft.
Dus....?quote:Op woensdag 28 februari 2018 12:53 schreef kree het volgende:
Als TS elke keer aangeeft dat er niks mis met hem is dan kunnen die artsen en psychiaters er dus niks mee omdat er dan ook geen wil is om er wat aan te doen.
Dat lijkt me dan meer het probleem, want ze concluderen dus wel dat er wat mis is.
Daarom zit je in deze situatie, om op je vraag terug te komen, ik zou niet weten hoe dat zal gaan.quote:
Moeilijk zullen doen over wat? Waarom zouden ze moeilijk doen volgens jou?quote:Op woensdag 28 februari 2018 12:55 schreef kree het volgende:
[..]
Daarom zit je in deze situatie, om op je vraag terug te komen, ik zou niet weten hoe dat zal gaan.
Neem aan dat ze er nogal moeilijk over kunnen gaan doen.
Wat ik dan nog het meest vreemde vindt is dat je zelf dus denkt dat er niks aan de hand is terwijl iedereen om je heen vind van wel.
Als ik zeg dat jij door een hond gebeten bent en dat je een tetanus prik nodig hebt , terwijl je weet dat dat niet zo is , laat je dan toch die tetanus prik in je reet douwen?quote:Op woensdag 28 februari 2018 12:54 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Laat je helpen ipv stug vol te houden dat er niets mis met je is.
Omdat je de wil niet hebt je te laten helpen (inzet niet hebt / geen zin in)quote:Op woensdag 28 februari 2018 12:56 schreef Esbartaomerta het volgende:
[..]
Moeilijk zullen doen over wat? Waarom zouden ze moeilijk doen volgens jou?
Dus? Heeft die fok lid djh77 gelijk over het punt dat psychiaters mij niet willen behandelen en dus dat ik onbehandelbaar ben en dat er dus geen behandeling bestaat waardoor ik dit moet aangeven tijdens het gesprek zodat ik kans maak op IVA?quote:Op woensdag 28 februari 2018 12:57 schreef kree het volgende:
[..]
Omdat je de wil niet hebt je te laten helpen (inzet niet hebt / geen zin in)
Ik ben geen dokter dus de twee keer dat ik door een hond gebeten ben en de ene keer dat ik mijn hand opengehaald heb aan een stuk roestig ijzer heb ik gewoon een tetanusprik gehad ja.quote:Op woensdag 28 februari 2018 12:57 schreef Esbartaomerta het volgende:
[..]
Als ik zeg dat jij door een hond gebeten bent en dat je een tetanus prik nodig hebt , terwijl je weet dat dat niet zo is , laat je dan toch die tetanus prik in je reet douwen?
Als ik zeg dat jij 5 minuten terug door een hond bent gebeten en dat je nu opnieuw een tetanus prik moet laten inzetten , laat je dat dan nu doen?quote:Op woensdag 28 februari 2018 13:00 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ik ben geen dokter dus de twee keer dat ik door een hond gebeten ben en de ene keer dat ik mijn hand opengehaald heb aan een stuk roestig ijzer heb ik gewoon een tetanusprik gehad ja.
Je bent onbehandelbaar omdat je zelf niet inziet dat er iets mis met je is. Niet omdat er niets mis met je is. Ik denk dat je daar een kapitale denkfout in maakt.quote:Op woensdag 28 februari 2018 12:59 schreef Esbartaomerta het volgende:
[..]
Dus? Heeft die fok lid djh77 gelijk over het punt dat psychiaters mij niet willen behandelen en dus dat ik onbehandelbaar ben en dat er dus geen behandeling bestaat waardoor ik dit moet aangeven tijdens het gesprek zodat ik kans maak op IVA?
Ik snap je niet.quote:Op woensdag 28 februari 2018 13:01 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Je bent onbehandelbaar omdat je zelf niet inziet dat er iets mis met je is. Niet omdat er niets mis met je is. Ik denk dat je daar een kapitale denkfout in maakt.
Dat weet ik niet en dat is aan hun om te beoordelen. Wellicht heb je er gewoon recht op.quote:Op woensdag 28 februari 2018 12:59 schreef Esbartaomerta het volgende:
[..]
Dus? Heeft die fok lid djh77 gelijk over het punt dat psychiaters mij niet willen behandelen en dus dat ik onbehandelbaar ben en dat er dus geen behandeling bestaat waardoor ik dit moet aangeven tijdens het gesprek zodat ik kans maak op IVA?
Ja want de laatste is meer dan vijf jaar geleden. Verder slaat je analogie nergens op.quote:Op woensdag 28 februari 2018 13:01 schreef Esbartaomerta het volgende:
[..]
Als ik zeg dat jij 5 minuten terug door een hond bent gebeten en dat je nu opnieuw een tetanus prik moet laten inzetten , laat je dat dan nu doen?
Dat weet jij niet? Oke. Hoezo wat is er mis mee.quote:Op woensdag 28 februari 2018 13:02 schreef kree het volgende:
[..]
Dat weet ik niet en dat is aan hun om te beoordelen. Wellicht heb je er gewoon recht op.
Alleen ik verbaasde me meer over jouw situatie en hoe je die uitlegt.
Als iemand mij ziek noemt komt het op hetzelfde neer. Voor mij is het niets anders dan een beschuldiging en laster.quote:Op woensdag 28 februari 2018 13:02 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ja want de laatste is meer dan vijf jaar geleden. Verder slaat je analogie nergens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |