Omdat de psychiaters , volgens hun eigen woorden , mij niet zouden kunnen helpen omdat ik te zware problematiek zou hebben. Ik ben meerdere keren afgewezen voor hulp , de instanties zijn hier van op het hoogte.quote:
Als je het mij vraagt , er is niks aan de hand met mij , dat heb ik ze ook aangegeven. De artsen denken daar anders over.quote:Op woensdag 28 februari 2018 10:24 schreef CoolGuy het volgende:
Wat voor stoornis heb je dan, als ik vragen mag? Je hoeft niet te antwoorden uiteraard
Ok, wat denken de artsen dan dat je hebt?quote:Op woensdag 28 februari 2018 10:26 schreef Esbartaomerta het volgende:
[..]
Als je het mij vraagt , er is niks aan de hand met mij , dat heb ik ze ook aangegeven. De artsen denken daar anders over.
zware psychische problemen, psychotische stoornis.quote:Op woensdag 28 februari 2018 10:28 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ok, wat denken de artsen dan dat je hebt?
En hoe moet je dan omzetten naar een structurele GBM?quote:Op woensdag 28 februari 2018 10:28 schreef djh77 het volgende:
Volgens mij moet je zorgen dat de tijdelijke GBM tijdens de keuring wordt omgezet naar structurele GBM. Dit is het verschil tussen 80-100% WGA of IVA. Bij de IVA krijg je een hogere uitkering en gegarandeerd tot AOW leeftijd. In de WGA blijf je minimaal 4 jaar in onzekerheid zitten.
Ja dat zei je in de OP al. Maar heb je waanbeelden volgens hun, ben je schizofreen, of wat?quote:Op woensdag 28 februari 2018 10:29 schreef Esbartaomerta het volgende:
[..]
zware psychische problemen, psychotische stoornis.
Ze denken wel meer weet het zelf ook niet. Er is in ieder geval wel een groot verschil tussen mijn mening en de mening van de artsen.quote:Op woensdag 28 februari 2018 10:31 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja dat zei je in de OP al. Maar heb je waanbeelden volgens hun, ben je schizofreen, of wat?
Heb daar geen zin in. Wordt iedere keer toch ontslagen.quote:Op woensdag 28 februari 2018 10:35 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
Als volgens jezelf niets aan de hand is, zou ik niet willen steuntrekkend van de maatschappij maar gewoon aan het werk gaan.
Dus omdat jij geen zin hebt om te werken wil je gratis geld van de rest die werkt. Want die hebben allemaal zin om in het donker hun auto te krabben met -10 om te gaan werken.quote:Op woensdag 28 februari 2018 10:36 schreef Esbartaomerta het volgende:
[..]
Heb daar geen zin in. Wordt iedere keer toch ontslagen.
Daar heb ik schijt aan wat jij wel of niet moet doen. Blijkbaar heb ik recht op een uitkering. Denk ik dan. De WIA beoordeling is over 2 weken dan wordt het pas bekend.quote:Op woensdag 28 februari 2018 10:42 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
[..]
Dus omdat jij geen zin hebt om te werken wil je gratis geld van de rest die werkt. Want die hebben allemaal zin om in het donker hun auto te krabben met -10 om te gaan werken.
quote:Op zondag 25 februari 2018 20:46 schreef Esbartaomerta het volgende:
[..]
Ik heb een vaste baan en had 70.000 euro op me bankrekening staan. 25K lening vinden ze niet erg.
Dat is een onzin topic.quote:Op woensdag 28 februari 2018 10:45 schreef nanuk het volgende:
Je probleem is een te grote duim denk ik.
BTC / Heb zware verlies gemaakt door bitcoin.
Omdat ik dat zeg. Ik ben benieuwd welke rechten ik heb.quote:Op woensdag 28 februari 2018 10:47 schreef nanuk het volgende:
[..]
En waarom zou dit ook niet een onzin topic zijn?
Je 'hele' pohi is onzin. bovendien als je serieus uitbehandeld bent dan had je allang al een permanente uitkering gehad.quote:Op woensdag 28 februari 2018 10:47 schreef Esbartaomerta het volgende:
[..]
Omdat ik dat zeg. Ik ben benieuwd welke rechten ik heb.
Nee dat is het juist. Blijkbaar zou ik dus uitbehandeld zijn nu dus volgens jou en dus recht op een permanente IVA uitkering? Begrijp ik het goed?quote:Op woensdag 28 februari 2018 10:50 schreef nanuk het volgende:
[..]
Je 'hele' pohi is onzin. bovendien als je serieus uitbehandeld bent dan had je allang al een permanente uitkering gehad.
Van wie ben je een kloon?
Tijdens de keuring constant aangeven dat je structureel geen mogelijkheden hebt, je artsen geen behandeling kent, en juist niet aangeven dat je vind dat je niet ziek bent.quote:Op woensdag 28 februari 2018 10:30 schreef Esbartaomerta het volgende:
[..]
En hoe moet je dan omzetten naar een structurele GBM?
Nee wacht even. Wanneer ik zou aangeven van dat ik ziek ben , dan vind ik dat persoonlijk fraude. Daar doe ik niet aan mee.quote:Op woensdag 28 februari 2018 11:02 schreef djh77 het volgende:
[..]
Tijdens de keuring constant aangeven dat je structureel geen mogelijkheden hebt, je artsen geen behandeling kent, en juist niet aangeven dat je vind dat je niet ziek bent.
Ik heb al aangegeven dat dat gewoon een onzin topic was. Zie Mr Bean foto bij eerste pagina.quote:Op woensdag 28 februari 2018 11:07 schreef Fe2O3 het volgende:
BTC / Heb zware verlies gemaakt door bitcoin.
Kuch
Ik zou zeggen dat de problemen van TS vooral toch in het fantasierijke gedeelte liggenen gezien de pohi, richting het zolderkamerautisme.
Overigens had TS 3 dagen geleden nog een vaste baan en 70k op zijn rekening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |