SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
![]()
Neequote:Op woensdag 28 februari 2018 04:44 schreef devzero het volgende:
6&7 kunnen nog wisselen en 10&11, maar verder denk ik niet dat er nog veel gaat gebeuren.
quote:Op woensdag 28 februari 2018 05:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Shit ik had net 4045 toen was ik gestopt
morgen weer een nieuwe kans!quote:Op woensdag 28 februari 2018 06:16 schreef vincenzo78 het volgende:
Gelukkig nog steeds niet in de top20.
overmorgen!quote:Op woensdag 28 februari 2018 06:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
morgen weer een nieuwe kans!
rekeningetje betalenquote:Op woensdag 28 februari 2018 06:25 schreef murp het volgende:
[..]
ketelhuisje hier, watermetertje daar...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
goed idee!quote:Op woensdag 28 februari 2018 09:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Enige logische conclusie. Zullen we 'm een ban geven?
Zo heb ik er nog wel meer hoor. Studentenverenigingen hebben misschien een banga-lijst, ik heb een banaanvraag-lijst.quote:
Zeker doen.quote:Op woensdag 28 februari 2018 09:02 schreef murp het volgende:
Ik kan een post van m editten en er tubgirl inzetten?
quote:Op woensdag 28 februari 2018 09:02 schreef murp het volgende:
primaquote:Op woensdag 28 februari 2018 09:00 schreef Vanillekwark het volgende:
Haags krijg jij verdomme ff een leven ik probeer even wat punten te halen om in 'de flow' te komen voor volgend seizoen ja.
quote:Op woensdag 28 februari 2018 09:02 schreef murp het volgende:
mooiquote:Op woensdag 28 februari 2018 09:41 schreef Masterminded het volgende:
Jullie schrijven maar. Ik ben zeker van mijn zaak.
Ik gun jou gewoon geen punten.quote:Op woensdag 28 februari 2018 09:55 schreef Vanillekwark het volgende:
was het maar dood dan kreeg ik nog 's wat punten
leuk. Kunnen we geen kut meequote:Op woensdag 28 februari 2018 10:10 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Leeuwarden culturele hoofdstad 2018
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je hebt wel gelijkquote:Op woensdag 28 februari 2018 10:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oké dat was wel erg negatief.
hardnekkig virus dit jaar.quote:Op woensdag 28 februari 2018 11:46 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Begin weer ziek te worden net weer beter vd griep
Echt wel... en nog blaasontsteking ach het kan er allemaal nog wel bij .....en de temperatuur is hier ook om te blauwbekken.quote:Op woensdag 28 februari 2018 11:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hardnekkig virus dit jaar.
overleven doen we welquote:Op woensdag 28 februari 2018 11:50 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Echt wel... en nog blaasontsteking ach het kan er allemaal nog wel bij .....en de temperatuur is hier ook om te blauwbekken.
[ afbeelding ]
Vervelend. Beterschap.quote:Op woensdag 28 februari 2018 11:46 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Begin weer ziek te worden net weer beter vd griep
Ja klopt ! Daarom sta ik #5 en jij #1 maar 1/3 vd punten van jou vind ik al een topprestatiequote:
kloptquote:Op woensdag 28 februari 2018 11:59 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja klopt ! Daarom sta ik #5 en jij #1 maar 1/3 vd punten van jou vind ik al een topprestatie
yepquote:Op woensdag 28 februari 2018 12:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
6 puntjes gaat dat me lukken?
top 10 isquote:Op woensdag 28 februari 2018 12:47 schreef -sabine- het volgende:
Welke plek wil jij volgende maand?
Hopelijk kan ik jou dan helpen.
Ikquote:Op woensdag 28 februari 2018 12:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
o neehoor hoeft nietvoor mij is dat niet belangrijk iig maar wel lief van je
quote:Op woensdag 28 februari 2018 14:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ga je voor een record vandaag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:
Vies hequote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2018 23:36 schreef flipsen het volgende:
Ok, zonder te googlen en al 12 weg uit NL (en de reclame is nog veel langer geleden volgens mij):
Ik hou van lekker fris,
Ik hou van lekker anders,
Ik hou van lekker anders, lekker fris!
Ik hou van bruin,
Ik hou van wit,
Ik hou van brood waar pit in zit.
Dus wat ik steeds op tafel zehehet,
Is lekkere frisse sandwich spread!
Heinz Sandwich Spread. Lekker fris, lekker anders!
Dit is best tragisch![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2018 15:52 schreef Homijn het volgende:
Boe boe![]()
bla bla ... wij maken Domo-vla
(in die makkelijke pakken)
Dat geef ik mijn hond nog nietquote:Op woensdag 28 februari 2018 15:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jammer dat die pistolet niet meer bestaat dat was goed spul.
Dankjequote:Op woensdag 28 februari 2018 16:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wat fijn dat je er bent.
Of hij is blijven hangenquote:Op woensdag 28 februari 2018 16:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mikeygod gaat terug naar het verleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |