quote:Op woensdag 28 februari 2018 00:43 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Volstaat Utrecht niet voor die doeleinden?
Utrecht is ook best prijzig. In vergelijking met Lelystad en Almere.quote:Op woensdag 28 februari 2018 00:43 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Volstaat Utrecht niet voor die doeleinden?
Wel een betere prijs-kwaliteit verhouding.quote:Op woensdag 28 februari 2018 07:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Utrecht is ook best prijzig. In vergelijking met Lelystad en Almere.
Amsterdam heeft nog een betere prijs-kwaliteit verhouding dan Almere.quote:Op woensdag 28 februari 2018 08:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wel een betere prijs-kwaliteit verhouding.
De koude lucht komt wel uit die richting. Tegen de tijd dat ie hier aankomt is de lucht al wat warmer idd.quote:Op woensdag 28 februari 2018 09:25 schreef Mystikvm het volgende:
Ik vind het allemaal wel meevallen met die "Siberische kou".
De actuele temperatuur in Siberië is ook gewoon -32. Deze kou is dus niet Siberisch.
De lucht komt uit Siberië.quote:Op woensdag 28 februari 2018 09:25 schreef Mystikvm het volgende:
De actuele temperatuur in Siberië is ook gewoon -32. Deze kou is dus niet Siberisch.
Ja maar 90% van hun media is sensatie-diarree. Dus ja.quote:Op woensdag 28 februari 2018 09:34 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Bij de buren aan de andere kant van de Noordzee spreken ze over "The beast from the east" als ze het over deze koude wind hebben.
Ik kan je uit ervaring vertellen dat -30 heel anders aanvoelt dan wat we nu hebben in Nederland maar het is natuurlijk wel ongebruikelijk voor Nederland om deze temperaturen te hebben tegenwoordig.quote:Op woensdag 28 februari 2018 09:25 schreef Mystikvm het volgende:
Prima vol te houden imho. Mits niet te vochtig.quote:Op woensdag 28 februari 2018 10:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik kan je uit ervaring vertellen dat -30 heel anders aanvoelt dan wat we nu hebben in Nederland maar het is natuurlijk wel ongebruikelijk voor Nederland om deze temperaturen te hebben tegenwoordig.
Heb je wel eens flink gewandeld bij die temperaturen?quote:Op woensdag 28 februari 2018 10:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Prima vol te houden imho. Mits niet te vochtig.
Min 30 is qua gevoelstemperatuur dan ook min 50.quote:Op woensdag 28 februari 2018 10:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik kan je uit ervaring vertellen dat -30 heel anders aanvoelt dan wat we nu hebben in Nederland maar het is natuurlijk wel ongebruikelijk voor Nederland om deze temperaturen te hebben tegenwoordig.
Jep, in Fins Lapland op sneeuwschoenen. Lekker in het bos en uit de wind. 's nachts -30 en noorderlicht.quote:Op woensdag 28 februari 2018 10:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Heb je wel eens flink gewandeld bij die temperaturen?
Gaan je longen dan niet protesteren bij het telkens inademen van zulke koude lucht?quote:Op woensdag 28 februari 2018 10:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Jep, in Fins Lapland op sneeuwschoenen. Lekker in het bos en uit de wind. 's nachts -30 en noorderlicht.
ja maar vrijheid van meningsuiting.quote:Op woensdag 28 februari 2018 11:03 schreef Volkorenbrood het volgende:
[ afbeelding ]
Opmerkelijke humor wel weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |