Heb het ook een paar dagen gehad. Ben maar gaan voeden in de slaapkamer, daarna was het weer oké. Draagzak hielp inderdaad ook niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 18:26 schreef vencodark het volgende:
Goeiedag zeg. Mijn baby huilt nu bijna 45 minuten en NIETS helpt gewoon.![]()
Hoelang nog?![]()
En ik probeer dus van alles maar heb nu wel zoiets van: hoe meer ik probeer, hoe meer ze misschien geprikkeld raakt.
So what to do?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms zoek ik inderdaad een rustigere plek op maar ze begon vlak voor het eten en ik ging met zoontje aan tafel. Dan ga ik niet weg. Dus dan maar huilend bij me.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 22:12 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Heb het ook een paar dagen gehad. Ben maar gaan voeden in de slaapkamer, daarna was het weer oké. Draagzak hielp inderdaad ook niet.
Banaan doet het meestal net voor het avondeten. Timing he.
Yum.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 17:43 schreef minilot het volgende:
O. zat net op mijn schoot vredig te poepen, wordt ineens mijn been warm.. Had -ie zóveel gescheten dat zijn luier was overstroomd, zo zijn broek in en doorlekkend op mijn eigen broek.Fun times..
Jouw baby is toch nog heel mini enzo? Echt, voor mijn gevoel is ie net geboren!quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:10 schreef littledrummergirl het volgende:
Mijn baby is vandaag al zes maandenal halverwege "geen baby meer"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze vinden de nieuwe bedjes alleen maar stom, zijn nu net eindelijk stil, terwijl ze 19:30 al naar bed gingen...
ja nou nee dusquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:51 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Jouw baby is toch nog heel mini enzo? Echt, voor mijn gevoel is ie net geboren!
Niet!! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja nou nee dusruim 8 kg en maatje 80
Ja deze is n beetje grootquote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:06 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Niet!! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen.mijnes scheelt 4 weken met die van jou ongeveer en zit met 6,5kg in maatje 62.
Wauwquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja nou nee dusruim 8 kg en maatje 80
Ja het is echt bizarquote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:11 schreef Nanuke het volgende:
Jemig! Ik duim voor jullie portemonnee dan dat hij flink lang in 80 blijft zitten.
Dan is Ella ook lang! O zit met 11 maanden nu net goed in 74quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:11 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Wauw
Wat een verschil kan er tussen baby's zitten he. Mijn 11maander is 7,9kg en gaat net naar maat 80
Ben benieuwd hoe de nacht gaat FF. Stond jullie bed nou eerst in deze kamer?
Ze zit nu in zo'n periode dat soms 74 als gegoten zit en soms echt naar maat 80 moet. Ze is nu 73,5 cm, dus in theorie zou 74 nog moeten passenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:34 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Dan is Ella ook lang! O zit met 11 maanden nu net goed in 74![]()
Je zou toch zeggen dat er iets aan de hand moet zijn 🤔quote:Vandaag weer weinig drink&slaap icm veel huils. Zou ze dan misschien nog meer tanden krijgen?Geen idee dus. Ze is iig wel al goed in de stervende zwaan zouden we het over onszelf hebben afgeroepen?
, ik kijk nu al uit naar de dreumes/peuterfase
Ja, wij zijn met ons bed verhuisd. Die stond tegen de muur waar nu de boomsticker op zit met aan beide kanten een co-sleeperwieg.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:11 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Wauw
Wat een verschil kan er tussen baby's zitten he. Mijn 11maander is 7,9kg en gaat net naar maat 80
Ben benieuwd hoe de nacht gaat FF. Stond jullie bed nou eerst in deze kamer?
Ik ook niet maar op kdv dachten ze daar anders over. 'ja die tuinbroek was wel krap', toen ik hem op kwam halen en hij zijn reservekleding droeg. Ik vond het nog wel kunnenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 23:25 schreef Stormqueen het volgende:
[...] Maar ik vind zelf zo'n ruime fit niet zo mooi, dus ik doe mijn kinderen niet zo snel naar een maatje groter als anderen
Veel plezier vandaag, Belle! Hoop dat de koter het goed doet bij de oppasquote:Op zondag 4 maart 2018 06:28 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Ik ga met mijn vriend naar de lion king musical vandaag dus baby bij mijn ouders. Mijn ouders/schoonzusje hebben wel vaker even opgepast maar nog niet zo lang. Ben benieuwd!
Maar wordt het dan niet te kort? Misschien ligt het aan het merk, maar met de meeste maat 74 broeken heeft ze hoog water.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 23:25 schreef Stormqueen het volgende:
Tussen meisjes en jongens zit zelfs op die jonge leeftijd al wel wat verschil hoor
Overigens is noud nu 76 centimeter en bijna 10 kilo maar die groeit ook pas net uit 74. 80 van h&m is echt veel te groot, van andere merken zit het wel goed. Maar ik vind zelf zo'n ruime fit niet zo mooi, dus ik doe mijn kinderen niet zo snel naar een maatje groter als anderen
Black Panther!quote:
Mijn kind drinkt gewoon niet als ze al voldaan is.quote:Op zondag 4 maart 2018 08:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Black Panther!
En, faalactie hier net om kwart voor acht. Kind begon te brullen in wiegje en ik dacht met mijn halfslapende hoofd: het zal intussen wel een uur of tien zijn. Twee tieten erin, hoppa, O. dronk gewoon, maar had dus rond half zeven ook al een flinke voeding gehad.
Aldus ging er net een golf melk over de badkamervloer, de badkamerspiegel en de blote rug en het achterwerk van mijn lief.
Naja, we zijn inmiddels wel goed wakker.
Y is ruim negen maanden en ook al 76,5 en ruim 9 kilo. Hij heeft rompers aan die I aan had toen ze anderhalf/twee jaar was.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 23:25 schreef Stormqueen het volgende:
Tussen meisjes en jongens zit zelfs op die jonge leeftijd al wel wat verschil hoor
Overigens is noud nu 76 centimeter en bijna 10 kilo maar die groeit ook pas net uit 74. 80 van h&m is echt veel te groot, van andere merken zit het wel goed. Maar ik vind zelf zo'n ruime fit niet zo mooi, dus ik doe mijn kinderen niet zo snel naar een maatje groter als anderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |