Hahaha!quote:Op vrijdag 2 maart 2018 08:12 schreef littledrummergirl het volgende:
De kapitein zit helemaal onder de aangekoekte snoten het eraf laten halen ho maar
schreeuwen als een speenvarken. Dr zit n goeie kop op, op deze
Zwaar is misschien wat overdreven, maar af en toe even wat rust is wel fijn ja. Het is vast een fase.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 11:56 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Nanuke jouw dagen én nachten lijken me zwaar! Vrolijke baby is fijn maar af en toe wat rust ook.![]()
Ja, daarin zie je ook wel echt het karakter naar voren komen. Y heeft er echt een hekel aan als hij aangekleed of omgekleed wordt. Dat gefrummel aan hem. Ik probeer het nog zo snel en efficiënt te doen, maar hij reageert alsnog meestal geërgerd en boos. Terwijl het verder altijd een vrolijk en makkelijk mannetje is.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 14:03 schreef Cygne het volgende:
Hahaha!
Wolfje is doorgaans heel relaxed maar om twee dingen kan hij heel boos worden.
- Gezicht poetsen
- Niet snel genoeg eten krijgen. Als in langer dan 2 seconden na de vorige hap.
Ik vind het zo leuk hoe hij non-verbaal al dingen duidelijk kan maken.
Hier ook nogquote:Op vrijdag 2 maart 2018 14:03 schreef Cygne het volgende:
[..]
Hahaha!
Wolfje is doorgaans heel relaxed maar om twee dingen kan hij heel boos worden.
- Gezicht poetsen
- Niet snel genoeg eten krijgen. Als in langer dan 2 seconden na de vorige hap.
Ik vind het zo leuk hoe hij non-verbaal al dingen duidelijk kan maken.
Beterschap ook voor Ella. Wat is dat toch deze winter, zoveel zieke kindjes, ben er echt klaar mee. Tijd voor de zomer!quote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:16 schreef Sylver_ het volgende:
Beterschap voor Timo, Gogo.
I feel ya, Ella is ook al weer ziek voor de derde week op een rij
Fijn dat je hoofdpijn weg is, Tolstoi. Volgens mij hangt er iets in de lucht, ik ben ook energieloos.
Vergeet jezelf niet, hè! Je moet goed voor jezelf zorgen om voor je baby te kunnen zorgen
Gelukkig kan stofzuigen volgende week ook wel
Ik vraag me ook wel eens af of we nu al een inkijkje hebben in de peutertijd. Ella kan heel goed nee zeggen inmiddels. Eerst zei ze het alleen als je iets te eten of drinken aanbood en ze niet wilde, maar nu roept ze het al op 2 meter afstand als ze ziet dat ik met een doekje aankom
Inderdaad frustrerend! Alle signalen staan op "ik ben moe en wil slapen" maar slapenquote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:17 schreef Sylver_ het volgende:
Ai Fazz, hopelijk slaapt ze snel. Ik vind dat altijd zo frustrerend als ze niet willen slapen terwijl ze duidelijk moe zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |