SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
![]()
Dit is een aantrekkelijke dame.quote:
Kaolo autocorrectie.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 22:45 schreef hemarookworst het volgende:
Podverdov klinkt als een russische naam
quote:Op dinsdag 27 februari 2018 22:46 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Kaolo autocorrectie.
De bedoeling was podverdomme.
quote:Op dinsdag 27 februari 2018 22:44 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dit is een aantrekkelijke dame.
Volgens mij de huidige vriendin/vrouw van Joe Budden.
Onlangs een kindje gekregen.
Wat praat je nu allemaal?quote:Op dinsdag 27 februari 2018 22:55 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Nee Mark heeft gelijk ! Cyn Santana
was niet op jullie gericht wat ik zeiquote:Op dinsdag 27 februari 2018 23:10 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet.
Sexy Lexy weet dat ik goed bedoel.
Random vruchtendozen.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 23:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ga je op de tropische vruchten toer?
Omdat ik meende dat het Draya michele was daarom ! En later herstelde ik hetquote:Op dinsdag 27 februari 2018 22:58 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Wat praat je nu allemaal?
Mark zei de naam. Ik herkende de naam en jij komt Draya Michele.
Lol prum?quote:
Voor deze keer Lex.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 23:19 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Omdat ik meende dat het Draya michele was daarom ! En later herstelde ik het
lychee is lekkerquote:Op dinsdag 27 februari 2018 23:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Random vruchtendozen.
Morgen krijg ik als het goed is o.a. lychee en granaatappel
Zou je willenquote:
He jammer weer nietquote:Op dinsdag 27 februari 2018 23:20 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Voor deze keer Lex.
Volgende keer over de knie.
Luek maar doe maar die van jou postenquote:
Welken nummer is dat dan?quote:
Hebt ik al gedaan vorige weekquote:Op dinsdag 27 februari 2018 23:27 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Luek maar doe maar die van jou posten
quote:Op dinsdag 27 februari 2018 23:28 schreef murp het volgende:
[..]
die zie ik soms ook posten, die is ook een tijd weggeweest!
Ja echt bijzonder een waar mirakel echt bizar ongewoon ik heb er geen woorden voor.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 23:28 schreef murp het volgende:
[..]
die zie ik soms ook posten, die is ook een tijd weggeweest!
quote:Op dinsdag 27 februari 2018 23:29 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Hebt ik al gedaan vorige week![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2018 23:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja echt bijzonder een waar mirakel echt bizar ongewoon ik heb er geen woorden voor.
Zoals je demente halfbroertje?quote:
Tjong!!quote:
Ben je niet goed in je hoofd of zo kneusquote:Op dinsdag 27 februari 2018 23:30 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Zoals je demente halfbroertje?
Nee wrm?quote:Op dinsdag 27 februari 2018 23:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ben je niet goed in je hoofd of zo kneus
Debielquote:
Ja die gast ineens uit het niksquote:
Debiel of niet goed in mijn hoofd? Of allebei?quote:
Malle Eddyquote:Op dinsdag 27 februari 2018 23:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja die gast ineens uit het niks
allebeiquote:Op dinsdag 27 februari 2018 23:35 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Debiel of niet goed in mijn hoofd? Of allebei?
Hou het lekker bij je eigen imteeltfamilie mongoolquote:Op dinsdag 27 februari 2018 23:35 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Debiel of niet goed in mijn hoofd? Of allebei?
Okequote:
Echt een mongoolquote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2018 23:36 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Ik weet niet wat er gebeurt... maar als fit serieus mekaar beledigen is.. hou alsjeblieft op .... wees gewoon aardig naar elkaar !
eh?quote:Op dinsdag 27 februari 2018 23:37 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Hoeveel posts was dezen ook al weer
doe zelf eens normaalquote:Op dinsdag 27 februari 2018 23:38 schreef FlippingCoin het volgende:
Nog een bezopen gek, fantastisch. Of is dit die terrormafklapper
Hij begint toch joh schelequote:
gelijk schelden en wat doe je nu iets wat je hem verwijt kap dan gewoonquote:
Doe maar jaquote:
Doet me denken aan 2 torens waar niemand aan herrinert wil worden.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 23:39 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]
Bouw van hoogste toren van Nederland gaat onherroepelijk door. Deze toeter komt in mijn achtertuin
Je zou mij toch negeren?quote:Op dinsdag 27 februari 2018 23:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
gelijk schelden en wat doe je nu iets wat je hem verwijt kap dan gewoon
quote:
jij zoekt nu gewoon problemen vriend niet ikquote:Op dinsdag 27 februari 2018 23:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je zou mij toch negeren?![]()
Lukt aardig
uhm nee..quote:Op dinsdag 27 februari 2018 23:40 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Doet me denken aan 2 torens waar niemand aan herrinert wil worden.
Ik ga je weer negeren laterquote:Op dinsdag 27 februari 2018 23:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
jij zoekt nu gewoon problemen vriend niet ik
primaquote:Op dinsdag 27 februari 2018 23:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik ga je weer negeren later![]()
Komt toch weinig zinnigs uit
Ja wtf begint iemand random over mijn broertje terwijl ik niks gezegd heb en dan komt er nog een domme kut over heenquote:Op dinsdag 27 februari 2018 23:41 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Flip schat rustig... het is het niet waard
quote:
Ja, maar na de bouw van de Zalmhaventoren niet meerquote:
Nou ja ik weet niet deed me eraan denken ik word dan ook niet omgeven met zulke gebouwenquote:Op dinsdag 27 februari 2018 23:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
uhm nee..
of vind je alles met twee exacte torens daaraan herinneren? Dat zijn er genoeg hier in Rotterdam hoor.
jij flipt letterlijk om niks nu je kan ook gewoon rustig doen en gewoon iets normaal zeggen in plaats van te scheldenquote:Op dinsdag 27 februari 2018 23:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja wtf begint iemand random over mijn broertje terwijl ik niks gezegd heb en dan komt er nog een domme kut over heen
Tyf op
quote:
Konijnquote:Op dinsdag 27 februari 2018 23:45 schreef Homijn het volgende:
Staartvos is heel sneaky weer wat dichterbij gekomen. Dit kan ik niet laten gebeuren.
Ik merkte dat die opmerking je raakte en daar opgefokt door werd.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 23:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja wtf begint iemand random over mijn broertje terwijl ik niks gezegd heb en dan komt er nog een domme kut over heen
Tyf op
quote:Op dinsdag 27 februari 2018 23:46 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik merkte dat die opmerking je raakte en daar opgefokt door werd.
Een opmerking die inderdaad niet nodig was. De vraag is alleen of de rest die opmerking ook meekreeg.
Laten we ongeacht wie er begon gezellige niet kwetsende Posts plaatsen.
Wat heeft het voor nut om zo tegen elkaar te doen (ongeacht wie vd twee)
Wel 'ns (recentelijk) in Rotterdam geweest?quote:Op dinsdag 27 februari 2018 23:43 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nou ja ik weet niet deed me eraan denken ik word dan ook niet omgeven met zulke gebouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |