Glad mee of een 8.6quote:Op dinsdag 27 februari 2018 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
Lekker helder open weer. Heerlijk weer voor een boswandeling op de Brunssummer Heide.
Welquote:Op dinsdag 27 februari 2018 23:23 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Waarom zou je dat meenemen? Die troep is niet te zuipen.
Rook je dan ook een sigaretje op de tuinbank?quote:Op dinsdag 27 februari 2018 22:29 schreef benniebennie het volgende:
Nou heb ik er echt genoeg van! Als buitenmens vind ik het fijn om 's-nachts in de tuin op de bank te zitten. Maar sinds deze week moet je gewoon oppassen dat je kont niet vast vriest door die schijtkou![]()
![]()
![]()
Nog meer mensen die een hekel hebben aan de winter?
quote:Op dinsdag 27 februari 2018 23:35 schreef ToT het volgende:
Van mij mag het wel een graadje of 30 warmer worden hoor.
je weet dat als het elders warmer wordt het hier ook kouder?quote:Op woensdag 28 februari 2018 09:42 schreef Kerftminister het volgende:
En maar klagen over global warming. Ik ben ervan overtuigd dat Jesse Klaver de grote oorzaak van deze kou is.
We hebben nu ook zure bommen en granaatappelsquote:Op woensdag 28 februari 2018 10:27 schreef BlauweHoofd het volgende:
[..]
je weet dat als het elders warmer wordt het hier ook kouder?
We hebbn de koudste winter ooit gehad in de jaren ' 40 vanwege al die bommem en granaten.
Nou TS, je wens komt ter plekke uit. Niet vaak dat er op Fok! een probleem zo makkelijk viel op te lossen.quote:Begin van de lente. Datum: dinsdag 20 maart 2018. De lente begint op het noordelijk halfrond (meestal) op 20 maart en eindigt (meestal) op 21 juni. Het begin van de lente (20 of 21 maart) is bepaald op basis van een afspraak. De komende decennia begint de lente altijd op 20 maart.
Klaag niet, tis lekkerquote:Op maandag 9 april 2018 14:18 schreef benniebennie het volgende:
Het voorjaar is nu eindelijk aangebroken, alleen nu is het weer te veel te warm. Wat een *#@!& weer in Nederland altijd![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |