abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 februari 2018 @ 09:46:09 #226
163650 Greys
pi_177497883
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 09:33 schreef Pisces29 het volgende:
Idd. Hij is echt wel fanatiek dus in principe zou hij dit niet moeten gaan doen.

Het komt goed *O*
Ik denk idd inmiddels dat ie dus vijf nummers mocht doen bij DWDD en toen (net als dat ie met Outlaw even wilde laten horen wat ie nog meer kan) dit lied 3 koos om op tv te doen voor Bibi. Dus niet voor ESF.

*duimt*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177497988
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 09:46 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik denk idd inmiddels dat ie dus vijf nummers mocht doen bij DWDD en toen (net als dat ie met Outlaw even wilde laten horen wat ie nog meer kan) dit lied 3 koos om op tv te doen voor Bibi. Dus niet voor ESF.

*duimt*
Denk jij dan dat het Back Together wordt, of hebben we zijn inzending nog niet gehoord?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 februari 2018 @ 09:56:24 #228
163650 Greys
pi_177498074
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 09:51 schreef croissantlechat het volgende:

[..]

Denk jij dan dat het Back Together wordt, of hebben we zijn inzending nog niet gehoord?
Ik hoop inmiddels erg op Outlaw, maar ik ben bang dat die het niet wordt omdat ie er in z'n eentje gaat staan zei hij en ik denk niet dat dat bij dit lied past. Hoewel de gitaar awesome was.

Back Together vond ik mwah maar wel stukken beter dan The World, want BT heeft de herhalingsirritatie niet en vind ik een warmer/voller en minder vlak lied. Samen met Pannecoucke kon dat nog weleens echt mooi gaan worden. Groeien. Heeft iig die mogelijkheid.

En ook weer puur een gok maar als ik naar de titels van de vorige twee kijk zie ik daarin niet echt een esf lied. Maar goed, ik had al m'n hoop op de titel van gister en die viel me enorm tegen dus misschien zijn de liedjes met de mindere titels juist enorm goed _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177498115
Nou, maar jongens we hebben nog 2 liedjes, misschien zit er wel iets beter dan Outlaw bij!!!
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 februari 2018 @ 10:02:47 #230
163650 Greys
pi_177498216
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 09:58 schreef Nexum het volgende:
Nou, maar jongens we hebben nog 2 liedjes, misschien zit er wel iets beter dan Outlaw bij!!!
Met Outlaw kan ie gewoon een echte eigen hit hebben zelfs als ie in de semi zou blijven hangen. Hoop dat als ie er niet mee naar het ESF gaat het alsnog op de radio wordt gedraaid als het album uit is :D *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177498231
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 10:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Met Outlaw kan ie gewoon een echte eigen hit hebben zelfs als ie in de semi zou blijven hangen. Hoop dat als ie er niet mee naar het ESF gaat het alsnog op de radio wordt gedraaid als het album uit is :D *O*
JAAAA, eens!!! Als het op iTunes komt zou ik het gelijk kopen!
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_177498279
Ha, hier meldt zich nog een songfestival-fanaat! Ik heb me net speciaal aangemeld bij Fok om met jullie mee te hyperen, en te speculeren over De Song voor Waylon. Ik denk (en hoop) dat Outlaw 'm gaat worden. Ik vermoed dat Waylon dit nummer vorig jaar al ergens geschreven heeft, en toen hij gevraagd werd voor het Songfestival, meteen aan dit nummer dacht. Want: totaal anders dan TCL, anders dan Salvador en anders dan "wat mensen denken dat een typisch songfestival nummer is". Hiermee kan hij zijn ESF-imago als schoothondje van Ilse van zich afschudden, en zijn visitekaartje afgeven in Europa. En weten jullie nog die video waarin hij zichzelf presenteerde als onze man voor Lissabon? Misschien was dat wel De Hint naar zijn inzending! Een uit de hand gelopen feest met wine en whiskey en tattoos en gitaren.... Past helemaal bij Outlaw in em, toch? Ik hoop het!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 februari 2018 @ 10:06:42 #233
163650 Greys
pi_177498286
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 10:03 schreef Nexum het volgende:

[..]

JAAAA, eens!!! Als het op iTunes komt zou ik het gelijk kopen!
Ik ook, meteen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 februari 2018 @ 10:08:16 #234
163650 Greys
pi_177498316
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 10:06 schreef Redlegs het volgende:
Ha, hier meldt zich nog een songfestival-fanaat! Ik heb me net speciaal aangemeld bij Fok om met jullie mee te hyperen, en te speculeren over De Song voor Waylon. Ik denk (en hoop) dat Outlaw 'm gaat worden. Ik vermoed dat Waylon dit nummer vorig jaar al ergens geschreven heeft, en toen hij gevraagd werd voor het Songfestival, meteen aan dit nummer dacht. Want: totaal anders dan TCL, anders dan Salvador en anders dan "wat mensen denken dat een typisch songfestival nummer is". Hiermee kan hij zijn ESF-imago als schoothondje van Ilse van zich afschudden, en zijn visitekaartje afgeven in Europa. En weten jullie nog die video waarin hij zichzelf presenteerde als onze man voor Lissabon? Misschien was dat wel De Hint naar zijn inzending! Een uit de hand gelopen feest met wine en whiskey en tattoos en gitaren.... Past helemaal bij Outlaw in em, toch? Ik hoop het!
Welkom! *O*

En dat laatste over die video! Wat scherp! :o Maar die was idd al wel van lang geleden dus dan moet ie toen al geweten hebben wat het ging worden en puur naar Nashville zijn gegaan om de rest van het album te maken. Zou kunnen..

De albumcover heeft wel de gitaar van Outlaw erop. Toch?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177498334
Ja wat mij betreft moet het gewoon Outlaw In Em worden, staat al twee dagen op repeat. Gewoon volledig het tegenovergestelde van CATS & het roept emotie op bij mensen (zowel extreem positief als negatief). Tekstueel zit het ook gewoon erg goed in elkaar (in tegenstelling tot die draak van gister)

M'n enige zorg is dat het nummer dan dus ingekort moet worden.
pi_177498408
Ik heb nog nooit zo vaak naar een nummer van Waylon geluisterd als Outlaw in Em. _O- Hoewel het wel zonde is, kunnen daar wel 40 seconden vanaf. Hij is eigenlijk 'klaar' met zingen op 2:45. Klein stukje korter tussen 2:00-2:20 zodat je nog iets meer van het einde overhoudt. Jaaa moet kunnen w/
pi_177498480
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 10:13 schreef Em31 het volgende:
Hij is eigenlijk 'klaar' met zingen op 2:45. Klein stukje korter tussen 2:00-2:20 zodat je nog iets meer van het einde overhoudt. Jaaa moet kunnen w/
Ja want het einde moet dan juist wel weer behouden worden, daar gaat hij echt los.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 februari 2018 @ 10:18:30 #238
163650 Greys
pi_177498500
Misschien deed ie het einde extra lang bij DWDD zodat iedereen denkt dat dat hem niet wordt? O-)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177498516
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 10:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Welkom! *O*

En dat laatste over die video! Wat scherp! :o Maar die was idd al wel van lang geleden dus dan moet ie toen al geweten hebben wat het ging worden en puur naar Nashville zijn gegaan om de rest van het album te maken. Zou kunnen..

De albumcover heeft wel de gitaar van Outlaw erop. Toch?
Ik vermoed dat hij alleen naar Nashville is gegaan om de laatste nummers van zijn album te schrijven. Zoals bijvoorbeeld het Bibi-lied. Want zijn trip naar Nashville was toch ook in de tijd dat hij met de opnames van The Voice bezig was? Ik kan me haast niet voorstellen dat hij in de paar weken dat hij daar was nog een heel album moest schrijven en opnemen, en ook nog het songfestivalnummer moest bedenken. Waylon is genoeg vakman om te weten dat je niet alles eventjes in een paar weken kan afraffelen.
pi_177498531
Nou, dan zijn we eruit! :D
  Moderator woensdag 28 februari 2018 @ 10:21:34 #241
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177498540
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 10:06 schreef Redlegs het volgende:
Hé, wat gaaf, welkom!

Goede theorie over die presentatievideo en dat ie Outlaw al had. Ik hoop het met je mee. :P
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 februari 2018 @ 10:21:51 #242
163650 Greys
pi_177498542
Maar... Er zijn geen LED-schermen in Lissabon. Welk lied zou de meeste kans maken zonder dat het LED nodig heeft?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177498552
Dat einde van Outlaw in Em kan makkelijk ingekort worden zonder afbreuk te doen aan de song :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 februari 2018 @ 10:23:27 #244
163650 Greys
pi_177498567
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 07:30 schreef Manusje_v_a het volgende:
Na jaren meelezen in de ESF-topics kan ik niet meer op mijn type-handjes blijven zitten. Ik wil mee in jullie hysterie, want ik hou van hysterie!
Je bent thuisssss (want voor hysterie zit je hier goed :D ).

Welkom! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 28 februari 2018 @ 10:24:05 #245
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177498573
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 10:21 schreef Greys het volgende:
Maar... Er zijn geen LED-schermen in Lissabon. Welk lied zou de meeste kans maken zonder dat het LED nodig heeft?
Alle nummers kunnen met de creativiteit van Pannecoucke wel op een goede manier gebracht worden met enkel een lichtshow. (ik bedoel, als je ziet wat die man zelfs van spanje nog wist te maken vorig jaar, en de compleet tegenovergestelde maar zeker net zo gave lichteffecten bij België)

Maak ik me echt totaal geen zorgen om eigk. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_177498577
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 10:13 schreef Em31 het volgende:
Ik heb nog nooit zo vaak naar een nummer van Waylon geluisterd als Outlaw in Em. _O- Hoewel het wel zonde is, kunnen daar wel 40 seconden vanaf. Hij is eigenlijk 'klaar' met zingen op 2:45. Klein stukje korter tussen 2:00-2:20 zodat je nog iets meer van het einde overhoudt. Jaaa moet kunnen w/
En ik denk dat de Pannekoek er dan gewoon beelden omheen projecteert van Waylon's band, of iets in de stijl van Love Drunk, zodat we ook van het probleem af zijn dat hij alleen op het podium staat. Pannekoek neemt vast wel wat van die Led schermen mee.
  Moderator woensdag 28 februari 2018 @ 10:25:24 #247
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177498585
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 10:24 schreef Redlegs het volgende:

[..]

En ik denk dat de Pannekoek er dan gewoon beelden omheen projecteert van Waylon's band, of iets in de stijl van Love Drunk, zodat we ook van het probleem af zijn dat hij alleen op het podium staat. Pannekoek neemt vast wel wat van die Led schermen mee.
Vergeet niet dat we het ook moeten doen met het avrotros budget he. :P
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 februari 2018 @ 10:25:47 #248
163650 Greys
pi_177498591
Ik hou dus zelf normaal meer van ballads dan van ruig maar Outlaw had iets waardoor zelfs ik maandag na de eerste drie seconden dacht 'Oh hallo.. Wat gebeurt hier'.

Als het niet het esf lied wordt, is het alsnog het beste lied van Waylon ooit. Voor mij. En dat in deze stijl, who would have thought :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177498608
quote:
10s.gif Op woensdag 28 februari 2018 10:25 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Vergeet niet dat we het ook moeten doen met het avrotros budget he. :P
Hahaha misschien moeten we het LED scherm maar crowdfunden dan.
  Moderator woensdag 28 februari 2018 @ 10:27:15 #250
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177498616
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 10:26 schreef Redlegs het volgende:

[..]

Hahaha misschien moeten we het LED scherm maar crowdfunden dan.
Funding #team waylon. *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')