Slow Down werkte niet op m'n zenuwen, deze welquote:Op dinsdag 27 februari 2018 20:18 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Omdat het echt niet zo slecht is misschien? Geen winnaar, maar wel degelijk. Slow Down-achtig, dus.
Sterker nog, wij zien live de finale juryshow, met dit nummer zit ie daar niet eens meer in denk ik.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 20:19 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ga je naar ESF kan je lekker plaspauze houden tijdens Waylon, nee leuk
twitter:Rene_Romkes twitterde op dinsdag 27-02-2018 om 19:59:53@stefanraatgever Vond je deze goed? Eerste reacties niet al te positief... reageer retweet
Die gast van het ADtwitter:stefanraatgever twitterde op dinsdag 27-02-2018 om 20:10:54@Rene_Romkes Hier op twitter bedoel je? Tja. Die willen die van gister toch? Dat is echt een no go. reageer retweet
Zo eens met jullie! Nummer is okee, voor op het album en tijdens de tour. Maar zooooo saai voor op het songfestival! Ik ben ook het nummer al volledig vergeten. Helaas hebben wij met Slow Down, CATS en Birds de historie saaie nummers te sturen, dus ik vrees ervoorquote:Op dinsdag 27 februari 2018 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt. Je weet dat ik hem veel toffer vind dan jij maar ik zeg alsnog gewoon vanuit mijn tenen eerlijk dat ik dit een strontsaai nummer vond.
Prima voor op het album (al zou ik van de drie liedjes deze als enige skippen in de auto) maar WAAG HET NIET HIERMEE NAAR HET ESF TE GAAN.
quote:Op dinsdag 27 februari 2018 20:21 schreef Em31 het volgende:
twitter:Rene_Romkes twitterde op dinsdag 27-02-2018 om 19:59:53@stefanraatgever Vond je deze goed? Eerste reacties niet al te positief... reageer retweet
Die gast van het ADtwitter:stefanraatgever twitterde op dinsdag 27-02-2018 om 20:10:54@Rene_Romkes Hier op twitter bedoel je? Tja. Die willen die van gister toch? Dat is echt een no go. reageer retweet
![]()
![]()
Had 'ie dat toch beter met z'n verstand kunnen doen, als dit vlakke niemendalletje daarvan het resultaat isquote:Op dinsdag 27 februari 2018 20:19 schreef messi124 het volgende:
Ik ben er bang voor. Hij zei vrijdag dat hij de keuze met zijn hart heeft genomen.
Rellen gaan we.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 20:22 schreef Mani89 het volgende:
Outlaw is echt te gek man. Hij zou het hele podium afbreken met dat liedje. Als hij die niet kiest ga ik echt huilen.
quote:Op dinsdag 27 februari 2018 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeker weten?
BIEB JE MAG WAYLON HEBBEN EN VEEL GELUK ENZO MAAR DO NOT MESS WITH OUR EUROVISION!
Dit.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 20:22 schreef Mani89 het volgende:
Outlaw is echt te gek man. Hij zou het hele podium afbreken met dat liedje. Als hij die niet kiest ga ik echt huilen.
Nou ja, je was ook enthousiast over O'G3NE toch.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 20:22 schreef Mani89 het volgende:
Ik was ook enthousiast over die meiden, totdat ik het nummer hoorde. Die konden ook veel beter. Lijkt wel alsof niemand durft er volledig voor te gaan. Al die saaie / veilige keuzes steeds.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 20:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, je was ook enthousiast over O'G3NE toch.
Ook geen schrijftalenten.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 20:24 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik was ook enthousiast over die meiden, totdat ik het nummer hoorde. Die konden ook veel beter. Lijkt wel alsof niemand durft er volledig voor te gaan. Al die saaie / veilige keuzes steeds.
Alleen waarom dan een 3:30 versie... daardoor denk ik dat het hem niet is jammer genoegquote:Op dinsdag 27 februari 2018 20:22 schreef Mani89 het volgende:
Ho ik vond Anouk juist niet voor een saai en veilige keuze gaan, zij week af door een Total ander genre liedje te kiezen.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 20:24 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik was ook enthousiast over die meiden, totdat ik het nummer hoorde. Die konden ook veel beter. Lijkt wel alsof niemand durft er volledig voor te gaan. Al die saaie / veilige keuzes steeds.
Precies dit. Laat Waylon alsjeblieft niet dezelfde fout maken.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 20:24 schreef Kyran het volgende:
[..]
zelfde hier, en ook niet gelijk de behoefte het nummer nog een keer te draaienquote:Op dinsdag 27 februari 2018 20:26 schreef Momo... het volgende:
Ik ben nu al vergeten hoe het nummer ging
Baby The World Can Wait enzovoortsquote:Op dinsdag 27 februari 2018 20:26 schreef Momo... het volgende:
Oh ja, mee eens, Zowel Anouk als TCL vallen buiten dat rijtje en die scoorden ook meteen mega goed, dus kappen met dat veilige gedoequote:Op dinsdag 27 februari 2018 20:26 schreef ato het volgende:
[..]
Ho ik vond Anouk juist niet voor een saai en veilige keuze gaan, zij week af door een Total ander genre liedje te kiezen.
Vond ik ook wel bij TCL.
En dan maakt ie er daar ter plekke ‘Bibi the world can wait’ van en wordt ‘ie nog gediskwalificeerd ook :’(quote:Op dinsdag 27 februari 2018 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Slow Down werkte niet op m'n zenuwen, deze wel
Net zoals ik bij Trijntje na 1 keer al geen whaiiihaiihaiiii meer kon horen had ik dit na twee beeeeebietheworldcanwaits.
Baby The World Can Wait x 28quote:Op dinsdag 27 februari 2018 20:26 schreef Momo... het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |