Bij Waylon?quote:Op dinsdag 27 februari 2018 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, ik zag natte ogen op het laatste fragment!
Ik ook, maar ik weet ook niets over hemquote:Op dinsdag 27 februari 2018 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Echt? Maar maakt hij vaker dit soort stevige nummers dan? Ik heb het idee dat het altijd zoals vrijdag en vandaag is, en wat drukker met funk en blues en weetikhet
Jep.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij Waylon?
Ik vond dit nummer serieus zo saai dat ik halverwege al niet meer keek
En een bruggetje van niks om daarne het refrein voor de duizendste keer te herhalen maar dan een octaafje hoger.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 19:55 schreef marcodej het volgende:
De herhaling van maybe the world can weet is nog groter dan bij Slow Down....
Dat is typisch een opbouw die bij het ESF vaak wordt toegepastquote:Op dinsdag 27 februari 2018 19:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En een bruggetje van niks om daarne het refrein voor de duizendste keer te herhalen maar dan een octaafje hoger.
Toch gewoon zonde dat je iemand hebt die prima blues/rock/country kan zingen en dan met zo'n niemandsdalletje overproduced rot ESF nummer komtquote:Op dinsdag 27 februari 2018 19:57 schreef Fred_B het volgende:
Ik vond het niet zo slecht allemaal. Nogal Slow Down-achtig, en ook net zo kansloos voor de TOP 5, maar wel een gegarandeerde finalist.
Alleen zou Waylon toch voor goud moeten gaan.
Heeft Nederland sws wel een handje van.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het refrein echt een Trein #2Commercieel, zeurend en herhalend.
Slow down brothers slow down brothers slow down why why waaiiiiiiiiiiiiiquote:Op dinsdag 27 februari 2018 19:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is typisch een opbouw die bij het ESF vaak wordt toegepast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |