SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Nice.quote:
beterschapquote:Op dinsdag 27 februari 2018 12:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jawel jij witn toch wel jjjk hebt geen punten nodig ik wel ben al twee dagen ziek.
Ja, als iedereen massaal wegblijftquote:Op dinsdag 27 februari 2018 13:34 schreef markdeajaxfan het volgende:
ben je weer punten aan het pakken ?
quote:Op dinsdag 27 februari 2018 13:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, als iedereen massaal wegblijft
yep, ik schat mijn kansen in KLB niet zo hoog in, dus ga me nu sterk maken voor het moderatorschap in ONZquote:
wie zijn de mods dan in ONZ?quote:Op dinsdag 27 februari 2018 14:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
yep, ik schat mijn kansen in KLB niet zo hoog in, dus ga me nu sterk maken voor het moderatorschap in ONZ
die geeft hij niet meer wegquote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2018 14:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
yep, ik schat mijn kansen in KLB niet zo hoog in, dus ga me nu sterk maken voor het moderatorschap in ONZ
quote:Op dinsdag 27 februari 2018 14:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom hier nooit
ja hoorquote:Op dinsdag 27 februari 2018 14:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Tenzij je hebt besloten mijn kandidaatschap te steunen?
waar moet ik stemmen?quote:Op dinsdag 27 februari 2018 14:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Top. Elke stem is belangrijk
Bij de ONZ mods slijmenquote:Op dinsdag 27 februari 2018 14:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja geen idee hoe gaat zoiets eigenlijk?
Geen idee, ik kom hier nooitquote:Op dinsdag 27 februari 2018 14:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wie zijn de ONZ mods eigenlijk?
Ik doe het graag vanuit de goedheid in mijn hart.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 14:19 schreef devzero het volgende:
De ONZ mods worden wel het slechts betaald op dit forum (op de KLB na dan, die krijgen helemaal niets)
Voor die laatste krijgt fok subsidie.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 14:19 schreef devzero het volgende:
De ONZ mods worden wel het slechts betaald op dit forum (op de KLB na dan, die krijgen helemaal niets)
Weer een KLB boef met een ban?quote:Op dinsdag 27 februari 2018 14:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wie zijn de ONZ mods eigenlijk?
Ik heb godverdomme helemaal geen KLB ban, ben daar ook gewoon aan het posten ik mag me toch wel over verschillende subfora bewegen wat is dit heyquote:Op dinsdag 27 februari 2018 14:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Weer een KLB boef met een ban?
Lijkt hier godverdomme Australië wel.
allemaal kutquote:Op dinsdag 27 februari 2018 14:21 schreef Vanillekwark het volgende:
HeaN82, richolio, murp blijkbaar.
Die kan ik wel hebben.
Waar ben jij mod van?quote:Op dinsdag 27 februari 2018 14:21 schreef noodgang het volgende:
Jongens, even stil, dan kan ik februari nog winnen
jij gaat winnen als haags weg isquote:Op dinsdag 27 februari 2018 14:21 schreef noodgang het volgende:
Jongens, even stil, dan kan ik februari nog winnen
quote:Op dinsdag 27 februari 2018 14:23 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
jij gaat winnen als haags weg is
Alsof die ooit weggaatquote:Op dinsdag 27 februari 2018 14:23 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
jij gaat winnen als haags weg is
Dat ligt eraan waarvoor.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 14:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kan ik op jouw stem rekenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |