Nav van de tips en ervaringen hier gaan wij inderdaad ook een pretecho inplannen. Over 1,5 week eerst weer een echo in het zkh, daarna maar eens kijken wanneer we eea kunnen inplannen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:17 schreef Fuchsia_roze het volgende:
[..]
Precies mijn ervaring. Ik had zo graag gedeeltelijk bij de VK in mijn dorp gelopen. Die zijn zo lief en nemen echt de tijd en zijn zo behulpzaamMaar mag gewoon niet in mijn medische status
Daarom ga ik gewoon een pretecho plannen heb ik besloten.
O en je zwangeschapsbroek tip ga ik onthouden. Ik vrees ook vrij rap nodig.
Thanks voor de tip! Ik heb even gegoogled, en volgens mij heb ik een goeie ZwangerFit-dupe gevondenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:24 schreef Jentin het volgende:
Plumeria, bij mijn eerste deed ik ZwangerFit: fitness voor zwangeren, met kleine stukjes bevaltheorie hier en daar. Dat wilde ik nu weer, maar werd niet aangeboden. Nu doe ik ZwangerTotaal: cursus via fysiotherapeuten, erg gericht op hoe je jezelf en je bekken niet de vernieling in draait tijdens de zwangerschap. Oefenen met dingen als bukken en uit bed komen enzoZit ook een les bij met een vk en een partnerles. Ik vind het wel leuk en nuttig, maar had liever ZwangerFit gedaan: dat hield/bracht me meer in conditie.
Zwangerschapszwemmen lijkt me ook fijn inderdaad. Wordt bij ons helaas alleen gegeven op onmogelijke tijdstippen. Kan me voorstellen dat het vooral als je al wat langer zwanger bent, het wel fijn is als je even gewichtloos bent.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:46 schreef silliegirl het volgende:
Feyre: mijn lijf doet alles anders. Ik ben nu enorm
misselijk geweest en veel moeten spugen, bij de eerste had ik dat absoluut niet. De eerste keer had ik vanaf dag 1 last van maagzuur, nu nog niet. Ik heb nu een enorm lage bloeddruk, bij de eerste niet. Bij de eerste gingen mijn darmen in staking en kon ik heel moeilijk naar de wc, nu moet ik elke keer rennen...
Kortom; het kan dus echt wel verschil maken...
En fijn van de goede echo Pinq!
En spannend Helsinki, de geslachtsecho! Nog eventjes geduld!
Plumeria: ik heb zwangerschapsyoga gedaan bij mijn eerste. Ik vond het heel fijn en heb bij de bevalling ook echt veel gehad aan de ademhalingstechnieken van daar. Maar deze ronde ga ik voor zwangerschapszwemmen, denk ik.
quote:Op zondag 4 maart 2018 09:58 schreef Kimpossible het volgende:
Lieve dames,
Het is heel bizar, maar ons prutsje is alweer een week oud. We hadden een wat rocky start omdat t meisje veel last heeft gehad van de bevalling en er was sprake van een verborgen te korte tongriem en een te strak lipbandje. Onze eerste ritjes waren dus naar de osteopaat en een tandarts om de bandjes te laten laseren. Nu is de rust weder gekeerd en genieten we met volle teugen van een zen-baby die al veel beter in haar velletje zit. Mijn borsten gaan langzaam weer de goede kant op nu ze beter aan kan happen en nou ja, verder komt het met mijn lijf ook vast goed
Ik gun jullie allemaal prachtige zwangerschappen, voorspoedige bevallingen, mooie ontmoetingen en roze en blauwe wolken. Ik ga ergens proberen aan te haken bij de baby's, dus tot dan!
![]()
Nog een paar plaatjes (ideaal zo’n fotograaf in de familie) voor de rammels![]()
Wat een pruttelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van harte gefeliciteerd. Jammer van de lastige start, maar fijn dat alles nu goed lijkt te gaan. Geniet van de roze wolk!
Ze zijn best aardig hoor, maar ik merk dat er geen/weinig ruimte is voor vragen mijnerzijds en het maken van bijv. een mooie echofoto. Tijdens de echo liep de echoscopiste ook een aantal keer weg, lig je dan minutenlang met die gel op je buik op die tafelquote:Op zondag 4 maart 2018 11:35 schreef Philomijn het volgende:
Wat een dotje KimFijn dat het nu beter gaat!
En pinq van een goed nieuws!!!![]()
Wat stom zeg Plumeria! Bij mij waren ze best lief tijdens de echo’s in het ziekenhuis. Ik zou idd ook een pretecho doen.Lekker lang en blij naar je baby kijken
Ik heb iemand in mijn centering pregnancy-club die dat naast haar controles in het ziekenhuis doet. Maar goed dan krijg je natuurlijk geen echo’s.
Gaat het over zwangerschapscursussen?Ik heb hypnobirthing gedaan en mijn cursus was totaal niet zweverig en ik was heel blij met de praktische info, ademhalingsoefeningen en tips voor je bekken etc. Ben heel benieuwd hoe ik het tijdens de bevalling ga inmengen. Zwangerschapsyoga lijkt me ook fijn!
Maar onder de streep maakt het me niet uit. Ben al blij zat dat ik zo goed onder controle ben en dat de baby het goed doet.
B is van Exode, M. hoort bij mijquote:Op maandag 5 maart 2018 17:33 schreef Songeur het volgende:
Ah sillie wat klink je verliefd, heerlijk![]()
12 weken voor lunaen jeetje spees alweer 18 dat gaat ook snel
Ik las ook nog een hele stoere B. Bij Mabawa. Mag hij bij de bevalling zijn ook? (Moet er zelf niet aandenken, maar komt toch vaker voor dan ik dacht!)
Superschattig exode. Die belevingswereld van die kleintjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yay, fijn he?quote:Op maandag 5 maart 2018 16:56 schreef lunapuella het volgende:
O ja, vandaag de magische 12 weken grens bereikt!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |