abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_177533054
registreer om deze reclame te verbergen
Ja oehhhh zalm O+

Malteser, ik ben blij dat je zo'n off-day ook gewoon deelt hier. Het kan ook niet anders dan dat ze er zijn, zelfs met jouw positieve instelling. Het is gewoon verdomde zwaar allemaal. En ahhh Twix O+ Wat een schat!

Mensen ik heb verlof! Yeahhhh *O*
pi_177533796
Geniet van je verlof Mabawa! *O* ik kan daar echt nu al naar uitkijken, terwijl ik pas in augustus aan de beurt ben. :')

Morgen naar de vk voor de termijnecho! Ben benieuwd of het nog erg gaat verschuiven.
pi_177533930
Malteser! Gewoon respect! :*

Ja verlof voor Mabawa!!
Ik heb dus zitten rekenen en het weer perfect gepland! Verlof vanaf de zomervakantie tot en met de kerstvakantie :D
Na m'n geruststel-echo van as dinsdag gaan we het ook echt aan iedereen vertellen. Kan ik tenminste eindelijk weer iets anders aan dan m'n hele wijde truien ;)
  vrijdag 2 maart 2018 @ 08:07:58 #104
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_177542858
Malteser :*!

12 weken vandaag *O*.
(En ook veel zin in verlof maar dat duurt nog even. Geniet ervan, Mabawa!)
pi_177543096
Malteser knuffel voor je :* Wat is Twix toch een lieverd.

Mabawa geniet van je verlof!

Luna succes met je termijnecho.

Loj, dat is wel heel mooi gepland, heerlijk vooruitzicht.

Helsinki 12 weken *O*
pi_177543250
Twix O+ en een dikke knuffel voor Malteser :* ik vind het zo knap dat jij er zo vaak wel positief in staat! Hopelijk kan je snel weer wat positiviteit vinden :*

Mabawa geniet van je verlof!

Loj, lekker gepland!

En Helsinki 12 weken yay *O*

Ik vind het zo bizar dat ik alweer bijna 26 weken ben. Het gaat zo snel :o
pi_177543338
Wat een schatje, die Twix O+ O+ O+ En na al dit ploeteren heb je er straks gewoon nog een bij. Plemp hier gerust nog wat scheldwoorden Malteser. :*

Loj wat een heerlijk vooruitzicht! Werk je in het onderwijs of gewoon toeval?

Mawaba VERLOF!!! Heer-lijk. Ik ben ook zo hard aan het aftellen. Na deze week nog maar 4 dagen. :o Wat zijn je plannen? :P

Helsinki bijzondere mijlpaal, 12 weken O+

Aure dat gaat idd hard! Ik vond de weken tussen 22 en nu ook heel hard gaan. Ik voel me gelukkig top dus van mij mag het nog wel even duren.

Dinsdag echo gehad voor placentaligging en die houdt niks tegen (ligt niet voor de baarmoedermond) dus das hartstikke mooi. ^O^ Vruchtwater was ook prima, niet teveel en grootte van Flip ook prima. Heerlijk om ons mannetje weer even te zien. O+ Vanmiddag een consult bij diëtist voor de zwangerschapsdiabetes. Ik ben benieuwd.
Dit, dat, alles.
pi_177543384
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2018 18:54 schreef Mabawa. het volgende:
Ja oehhhh zalm O+

Malteser, ik ben blij dat je zo'n off-day ook gewoon deelt hier. Het kan ook niet anders dan dat ze er zijn, zelfs met jouw positieve instelling. Het is gewoon verdomde zwaar allemaal. En ahhh Twix O+ Wat een schat!

Mensen ik heb verlof! Yeahhhh *O*
Helemaal mee eens Malteser. Gewoon delen met ons, daar zijn we ook voor.

Mabawa. yes verlof!!! Ik moest maandag en dinsdag echt enorm wennen aan het niks doen/hoeven/moeten, maar ik geloof dat het al een beetje went. Mijn eerste week zit er iig na vandaag alwee op. :D
pi_177543407
Oh en ik was gisteren even in de Hema voor deze:
1zflpvo.jpg O+ O+ O+ Wij hebben een rode kater dus ik moést deze hebben.

En ik zag hele leuke nieuwe voorjaarskleertjes, 6 euro p stuk, mix and match 2 voor 10 euro en hoewel Flip genoeg heeft kon ik me niet inhouden en hebben mijn hormonen O-) nog een setje gekocht. Ik heb bijna spijt dat ik al zoveel in de wintersale heb gekocht want de huidige collecties hebben van die heerlijk frisse kleurtjes.
Dit, dat, alles.
pi_177543408
Vandaag 36 weken. *O*
Afgelopen dinsdag had ik dus die liggingsecho, zegt de VK; Ja over 1.5 week kan de baby gewoon al komen.

BAM. Ik ben er nog een beetje van in shock. Het komt nu echt dichtbij.
pi_177544423
Ela, wat verdrietig dat het niet zo heeft mogen zijn. Goed dat je er nuchter onder bent (althans, zo kom je over in je posts), en ik hoop dat het maar snel weer raak mag zijn bij jullie.

Mabawa, verlof! Heerlijk, geniet ervan.

Ik zag een super mooie echo bij Vita O+ wat ontzettend zoet.

Soof had een goede echo, gefeliciteerd! Leuk he, dat het nu al een minikindje is? En die paar extra dagen heb je nu toch maar mooi in de pocket.

Malteser, wat ben je sterk :* Ik lees hier veel mee, en heb veel respect voor je attitude in jouw situatie. Hopelijk kun je na de geboorte van je baby snel genieten van een boterham met kaas en een Granny Smith appel. Verder sluit ik me aan bij eenieder hierboven: juist de offdays ook met ons delen, zeker als het jou ook helpt.

Donna, getting close! Zijn jullie er klaar voor?

Helsinki, ik kan je een datum+bekkenpijnbox geven :') Kan ook niet meer fatsoenlijk omdraaien, en heb ontzettende (zenuw)pijn in mn rechterbeen. Aangegeven bij de VK, zij raadt aan om voldoende blijven te bewegen in de vorm van (lichte) cardio. Buiten wandelen is nu even geen optie, dus doe nu een uurtje op de loopband in de sportschool.

Ik kom weer even spieken, ik zat tot de termijnecho van eerder deze week onder een behoorlijke steen. Enerzijds omdat het helemaal niet duidelijk was of alles in orde was, maar anderzijds ook vooral omdat ik con-ti-nue moe ben. Na het werk kruip ik op de bank, kook ik, eten we, en ga ik naar bed. Houdt niet echt over zo, maar alles voor de beeb!

We hadden van de week een goede termijnecho met een mooi gegroeid kindje met een prachtig kloppend hartje en een goede nekplooi. Meteen ook bloed geprikt voor de NIPT.

Anywho, ik lees hier trouw mee hoor! Ik hoop dat ik vanaf nu wat regelmatiger kan meeposten.

En dit is nog steeds m'n kloonaccount, en ik denk dat ik onder deze blijf schrijven. Ben verder niet heel actief op FOK!, maar vind het toch wel prettig om dit zo te doen ivm meelezers.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_177544532
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 08:56 schreef DonnaRush het volgende:
Vandaag 36 weken. *O*
Afgelopen dinsdag had ik dus die liggingsecho, zegt de VK; Ja over 1.5 week kan de baby gewoon al komen.

BAM. Ik ben er nog een beetje van in shock. Het komt nu echt dichtbij.
Oh wow dan komt het wel erg dichtbij plots :D Wat leuk O+

En verlof voor Mabawa *O*

Pff hier al sinds zondag elke dag de gehele dag door misselijk. Gisteren ook weer eens moeten overgeven (was alweer een tijd geleden) en ik moest tennissen.. En net voor ik vertrok kreeg ik natuurlijk ook nog even een bloedneus :') Het was een zeer interessante wedstrijd om te spelen als je elk moment denkt dat er weer iets naar boven kan komen _O- Wel gewonnen haha :')
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  Moderator vrijdag 2 maart 2018 @ 10:03:27 #113
149959 crew  Stormqueen
snelle trees
pi_177544643
Wat leuk Plumeria, gefeliciteerd! Ik ken je nog wel van andere topics ja ;)
Wil je met je kloon in de OP, of helemaal niet?
disclaimer
Friettijdpietvoeding
  vrijdag 2 maart 2018 @ 11:03:45 #114
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_177545918
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 08:56 schreef Philomijn het volgende:

En ik zag hele leuke nieuwe voorjaarskleertjes, 6 euro p stuk, mix and match 2 voor 10 euro en hoewel Flip genoeg heeft kon ik me niet inhouden en hebben mijn hormonen O-) nog een setje gekocht.
Ik heb alle 3 de sets gekocht toen ik ze zag :')
Kon echt niet kiezen :P

Welk merk flesjes hebben jullie gekocht? en was dat nog om iets speciaal of maar gewoon iets gedaan?
pi_177546368
Gefeliciteerd Plumeria! *O*

Ik ken je naam wel van andere topics :Y Ik heb eigenlijk precies hetzelfde gedaan. Post nu nog steeds onder mijn kloon, mijn andere account is alweer van 2009 geloof ik. Vind het zo ook wel fijner schrijven.

Mabawa verlof!! *O* Geniet ervan! Iemand zei gisteren tegen mij: oh jij hoeft ook nog maar 1,5 maand te werken he? :o sloeg ook wel even in.

Helsinki 12 weken, superfijn!

Donna, 36 weken wat gaat dat hard! Hier zondag 30!!! weken. In mijn hoofd hang ik nog ergens rond de 25 haha.

Ligt het aan mij of is Duman erg stil? O-)
pi_177546380
Ja, van vermoeidheid. ;( :D

Mabawa verlof, yes! Geniet er van. :*

Helsinki jeej, 12 weken! *O* Geniet er van, want het gaat allemaal super snel. :*
pi_177547379
Ik moet nog even jompelen voor de 2 jongetjes van Cassandra *O* Super leuk!

Wekenwussels *O* Helsinki op de magische 12 weken en Donna alweer 36. Ik doe zelf mee met 13 weken. Hallo 2e trimester!

Mabawa verlof! *O* Heerlijk lijkt mij dat! En Philomijn ook al bijna! Nog even volhouden ;)

Luna, echo al gehad? Ben benieuwd!

Malteser :* Je mag hier ook lekker klagen en huilen! Hoort er allemaal bij. Denk dat vele van ons veel meer zouden klagen en huilen als dat jij hier doet ;)
En O+ voor lieve Twix!

Welkom Plumeria :W *O* Hoeveel weken ben je nu?

Niet leuk Priemgirl! Hopelijk is de misselijkheid snel weg!

Excuus voor de hysterische post, maar heb eindelijk een beetje energie na een week griep. Wat een kutcombi ziek en zwanger :') Vanmiddag echo!
O en ik mis capaccio en heet badderen, zeker met het weer van afgelopen week }:|
pi_177547421
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 11:25 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Ja, van vermoeidheid. ;( :D

Mabawa verlof, yes! Geniet er van. :*

Helsinki jeej, 12 weken! *O* Geniet er van, want het gaat allemaal super snel. :*

Oh _O-
pi_177547558
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 11:03 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Welk merk flesjes hebben jullie gekocht? en was dat nog om iets speciaal of maar gewoon iets gedaan?
:D Jij krijgt ook een jongetje toch? Heb je dan ook dat roze broekje gekocht of een andere?

Ik wil graag borstvoeding geven dus heb me niet in flesjes verdiept. Of zou dat toch handig zijn? :? ik dacht dat zie ik tzt wel als ik ga kolven of bv toch niet lukt. Misschien een goede vraag voor het Dummietopic? :)
Dit, dat, alles.
pi_177547948
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 11:03 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ik had bij W. enkel zo’n avent flesje uit een cadeaudoos in huis toen ‘ie geboren werd. Wilde ook bv geven en ik vond 1 back up fles zat. Bleek ook zat overigens.

Toen ik flessen wilde introduceren dus eerst die avent fles geprobeerd maar die werd geweigerd en toen heb ik tig flessen aangeschaft en geprobeerd en alleen de dr Browns gaf succes, dus ik zou nu meteen voor die gaan. Maar schaf svp geen scala aan flessen aan. Als je bv wil geven is 1 in huis zat (en wellicht overbodig) en als je kiest voor flesvoeding zou ik hooguit 2 of 3 flessen halen. Als die goed bevallen zijn ze zo bijgekocht...
pi_177548014
Dankjewel dames! Lief van jullie.
Even bijlezen...
:)
pi_177548081
SC: Ik heb een difrax en een aventflesje uit zo’n zwangerschapsdoos. Planning is bv dus die als backup kom je vast een heel eind mee!

Fuchsia: gelukkig is de griep weer over. Alle energie heb je nodig voor het zwangeren!

Jompelen voor de weekwissel van fuchs, donna en helsinki *O*

Verlof voor mabawa *O*

Zo. Toch nog wat onthouden :P
pi_177548088
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 12:22 schreef Philomijn het volgende:

[..]

:D Jij krijgt ook een jongetje toch? Heb je dan ook dat roze broekje gekocht of een andere?

Ik wil graag borstvoeding geven dus heb me niet in flesjes verdiept. Of zou dat toch handig zijn? :? ik dacht dat zie ik tzt wel als ik ga kolven of bv toch niet lukt. Misschien een goede vraag voor het Dummietopic? :)
Dat kan altijd nog! In de kraampakketten /blije dozen zitten ook vaak wel een flesje. Een flesje heb je echt zo gehaald!

Ik heb de Difrax flessen trouwens. Bevalt top. Hapte meteen goed aan. :) Wel eerst 4 maand bv gegeven.
  vrijdag 2 maart 2018 @ 12:56:41 #124
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_177548239
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 12:22 schreef Philomijn het volgende:

[..]

Nee, die juist niet gekocht :P
Er waren 4 setjes en heb de 3 unisex gekocht. Hondjes, bijtjes en wolkjes.

Heb wel eergister een bestelling bij molo gedaan en daar zitten 'meisjes'broekjes tussen, maar ik vind het unisex :7

Ja, ik ben dus niet van plan bv te geven dus moet 4 flesjes hebben.
Twijfelde beetje wat te kopen ( ook omdat ik het wil combineren met een goede flessenwarmer zodat ik niet de trap af moet snachts).
pi_177548429
Ik lees verlof, goede echo’s, zware dagen ;( Malteser :* , nieuwe mensen hoi!

:@
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')