Ela, wat verdrietig dat het niet zo heeft mogen zijn. Goed dat je er nuchter onder bent (althans, zo kom je over in je posts), en ik hoop dat het maar snel weer raak mag zijn bij jullie.
Mabawa, verlof! Heerlijk, geniet ervan.
Ik zag een super mooie echo bij Vita

wat ontzettend zoet.
Soof had een goede echo, gefeliciteerd! Leuk he, dat het nu al een minikindje is? En die paar extra dagen heb je nu toch maar mooi in de pocket.
Malteser, wat ben je sterk

Ik lees hier veel mee, en heb veel respect voor je attitude in jouw situatie. Hopelijk kun je na de geboorte van je baby snel genieten van een boterham met kaas en een Granny Smith appel. Verder sluit ik me aan bij eenieder hierboven: juist de offdays ook met ons delen, zeker als het jou ook helpt.
Donna, getting close! Zijn jullie er klaar voor?
Helsinki, ik kan je een datum+bekkenpijnbox geven

Kan ook niet meer fatsoenlijk omdraaien, en heb ontzettende (zenuw)pijn in mn rechterbeen. Aangegeven bij de VK, zij raadt aan om voldoende blijven te bewegen in de vorm van (lichte) cardio. Buiten wandelen is nu even geen optie, dus doe nu een uurtje op de loopband in de sportschool.
Ik kom weer even spieken, ik zat tot de termijnecho van eerder deze week onder een behoorlijke steen. Enerzijds omdat het helemaal niet duidelijk was of alles in orde was, maar anderzijds ook vooral omdat ik con-ti-nue moe ben. Na het werk kruip ik op de bank, kook ik, eten we, en ga ik naar bed. Houdt niet echt over zo, maar alles voor de beeb!
We hadden van de week een goede termijnecho met een mooi gegroeid kindje met een prachtig kloppend hartje en een goede nekplooi. Meteen ook bloed geprikt voor de NIPT.
Anywho, ik lees hier trouw mee hoor! Ik hoop dat ik vanaf nu wat regelmatiger kan meeposten.
En dit is nog steeds m'n kloonaccount, en ik denk dat ik onder deze blijf schrijven. Ben verder niet heel actief op FOK!, maar vind het toch wel prettig om dit zo te doen ivm meelezers.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.