SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
Zonder wrijving geen glans
Doen we iedere ochtend. Haags zet een slotje voor een uur zodat iedereen rustig kan ontbijten.quote:
lolquote:Op maandag 26 februari 2018 16:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Doen we iedere ochtend. Haags zet een slotje voor een uur zodat iedereen rustig kan ontbijten.
Ik trek mij niks van slotjes aanquote:Op maandag 26 februari 2018 16:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Doen we iedere ochtend. Haags zet een slotje voor een uur zodat iedereen rustig kan ontbijten.
Daarom draag jij een slotjesbeugelquote:Op maandag 26 februari 2018 16:42 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik trek mij niks van slotjes aan
Zeker!quote:Op maandag 26 februari 2018 16:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daarom draag jij een slotjesbeugel
quote:Op maandag 26 februari 2018 16:55 schreef noodgang het volgende:
hey dev, niet door het slotje heen posten, dat mag niet!
Ik had al een TR gezet, maar kreeg een DM van murp dat als ik wilde zeiken ik op de wc moest zijn.quote:Op maandag 26 februari 2018 16:55 schreef noodgang het volgende:
hey dev, niet door het slotje heen posten, dat mag niet!
huh?quote:Op maandag 26 februari 2018 17:09 schreef devzero het volgende:
murp....prum. Het wordt nu wel erg lastig met al die namen hoor
Niet als ik mijn telefoon verkeerd om hou.quote:Op maandag 26 februari 2018 17:11 schreef prum het volgende:
[..]
huh?
Is toch makkelijk uit elkaar te halen?
hihihiquote:Op maandag 26 februari 2018 17:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet als ik mijn telefoon verkeerd om hou.
quote:Op maandag 26 februari 2018 16:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waar de fack is mijn maatje Aloa vandaag?
Niet nodig, hij haalt gewoon selectief posts weg.quote:
wie haalt er posts weg?quote:Op maandag 26 februari 2018 17:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet nodig, hij haalt gewoon selectief posts weg.
ONZ / [vijfde ronde] Het dodetopicspel #1060 Schaken?
30 seconden na hem had ik iets gepost en dat is nu weg.
?quote:Op maandag 26 februari 2018 17:19 schreef Homijn het volgende:
Haags heeft inderdaad een slot genegeerd
Alles kan, maar jouw inhalen wordt wel lastig.quote:Op maandag 26 februari 2018 18:24 schreef hemarookworst het volgende:
Zo die homijn vliegt omhoog![]()
Zou die mij nog kunnen inhalen? Theoretisch wel
quote:Op maandag 26 februari 2018 17:31 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik zei Slot Loevestein en je negeerde het.
Nee, dat zal niet meer lukken. Ja het kan nog net.quote:Op maandag 26 februari 2018 18:35 schreef tailfox het volgende:
Ik denk dat zelfs haags nog ingehaald kan worden
Dat dachten er meer.quote:Op maandag 26 februari 2018 18:35 schreef tailfox het volgende:
Ik denk dat zelfs haags nog ingehaald kan worden
2 dagen + 6 uur = 3240.quote:Op maandag 26 februari 2018 18:36 schreef tailfox het volgende:
[..]
5 dagen keer 24 uur keer 60 = 7200. zoveel punten heeft haags toch ook niet?
quote:Op maandag 26 februari 2018 18:24 schreef hemarookworst het volgende:
Zo die homijn vliegt omhoog![]()
Zou die mij nog kunnen inhalen? Theoretisch wel
quote:19:30 - 22:00: DJ11 - 12/8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |