Ze moet welquote:Op maandag 26 februari 2018 15:00 schreef DaniqueV het volgende:
Billy "vlucht" zeker naar het buitenland
is ze niet al te oudquote:Op maandag 26 februari 2018 15:00 schreef magnaal het volgende:
Marjet gaat internationaal voor de webcam?
Dat zal het zijnquote:Op maandag 26 februari 2018 15:00 schreef magnaal het volgende:
Marjet gaat internationaal voor de webcam?
Toiletjuffrouw of koffiedame.....kanquote:Op maandag 26 februari 2018 15:00 schreef Joke43 het volgende:
Mooiste wat ik hoor. Paragnost tegen Marjet: Ik zie je niet n programma leiden. Je staat aan de zijlijn. Drie opties zullen er komen.
quote:
quote:
Om daar op tv en posters terecht te komen.quote:Op maandag 26 februari 2018 15:00 schreef DaniqueV het volgende:
Billy "vlucht" zeker naar het buitenland
Of de garderobe juf , dan wel altijd eerst je zakken leeg halenquote:Op maandag 26 februari 2018 15:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Toiletjuffrouw of koffiedame.....kan
we zien haar waarschijnlijk een paar keer voorbij komen in zon zuipen ziekenhuis oidquote:Op maandag 26 februari 2018 15:03 schreef Yaksa het volgende:
Meneer zegt dat Billy in Verwegistan koffie mag serveren op een TV setting.
Gaat sowieso raar met Fok, af en toe niet kunnen quoten...quote:Op maandag 26 februari 2018 15:02 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat jij de laatste had
Zei hij dat? Loopt bij mij hier af en toe vast.quote:
Dacht het wel, Billy zegt dat het klopt, en Romy zegt ook dat het kloptquote:
Dat doen ze elke keer, maar elke keer faalt dat weer....quote:Op maandag 26 februari 2018 15:07 schreef yaello het volgende:
Oh god.. ik heb het gevoel dat Romy en Billy het weer goed gaan maken...
Neem ff een andere stream danquote:Op maandag 26 februari 2018 15:07 schreef DaniqueV het volgende:
Grappig die wenkbrauwen steeds van die man, hij praat met zijn wenkbrauwen en ik blijf er maar naar kijken
Jaaaa hier goed te zien met zijn wenkiesquote:
Topquote:Op maandag 26 februari 2018 15:09 schreef sjampoeh het volgende:
linda gaat niet winnen met pottenbakken
Jaquote:Op maandag 26 februari 2018 15:09 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Omdat Cemal niet naar defensie gaat?
Ben die vent zo ontzettend zatquote:Op maandag 26 februari 2018 15:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
receptie
Rienk , Bald , Rene
Rienk over God
de bijbel Gos doet dat bloedzuiver
..
Bald r ; als het allemaal zo helder is
voor jou God bestaat
waarom is het dan niet voor iedereen helder!!
ik ben 3,4, jr op zoek geweest
Rienk ; ik was 7 jaar opzoek
ik was in de hel geweest ht was een hel
Neeee het is zo grappig, vooral die linker, voor ons kijker de rechter...die hij steeds omhoog trektquote:
Inderdaad, vindt Rienk een zelfde 'waarzegger' die denkt de échte waarheid altijd in handen te hebben.quote:Op maandag 26 februari 2018 15:05 schreef zodeju het volgende:
Ben benieuwd wat achteraf Krienk allemaal te vertellen heeft over die man....
OK, ik wissel.quote:Op maandag 26 februari 2018 15:10 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Neeee het is zo grappig, vooral die linker, voor ons kijker de rechter...die hij steeds omhoog trekt
vaag..soms met geboortedatum en soms alleen leeftijdquote:Op maandag 26 februari 2018 15:10 schreef Dotteke het volgende:
36=9 ze kan vrij hoog scoren, ze doet ook mee aan Utopia dus kan ze daar ook vrij hoog scoren
Heb jij 1 been? kreeg ik door netquote:Op maandag 26 februari 2018 15:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
vaag..soms met geboortedatum en soms alleen leeftijd
Dat heeft die man gezegd. Romy wilde het duidelijk liever niet maar die gaat nu natuurlijk weer toegevenquote:Op maandag 26 februari 2018 15:11 schreef DKUp het volgende:
Wat is dit voor bullshit dat Romy en Billy met elkaar moeten praten
zou dit ook weer doorgestoken kaart zijn, moet een beetje denken aan die man die ruzies kwam oplossenquote:Op maandag 26 februari 2018 15:09 schreef Dotteke het volgende:
Getverdemme Romy en Billy gaan zo weer kletsen zegt Meneer
Ze kunnen er ook niet aan toegeven zegt meneer
Ze moeten leren luisteren
Jemig wat een gezeik zeg dit
Nee wel een klotenhumeurquote:Op maandag 26 februari 2018 15:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Heb jij 1 been? kreeg ik door net
Zolang er een bepaalde bewoner niet terug komt, nee........quote:Op maandag 26 februari 2018 15:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Krijgt GB nog een ban voor het einde van UTO?
Ik zieeeee een 6 dus nee
quote:Op maandag 26 februari 2018 15:12 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Zolang er een bepaalde bewoner niet terug komt, nee........
Dat gezeik over geloof, rot op zwerver en ga andere zwervers vermaken met jouw wereldkundige kennis.quote:Op maandag 26 februari 2018 15:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
receptie
Rienk , Bald , Rene
Rienk over God
de bijbel Gos doet dat bloedzuiver
..
Bald r ; als het allemaal zo helder is
voor jou God bestaat
waarom is het dan niet voor iedereen helder!!
ik ben 3,4, jr op zoek geweest
Rienk ; ik was 7 jaar opzoek
ik was in de hel geweest ht was een hel
Wat voor nut/zin heeft het omdit te vragen.......wat wil ze ermee........gaat ze vanavond dat tegen Linda zeggen......stop maar je wint toch niet???quote:Op maandag 26 februari 2018 15:09 schreef a_b het volgende:
Madi: gaat Linda winnen met pottenbakken?
Meneer: Nee
Hij weet niet eens wie ze is
En morgen is zijn antwoord: ja ze gaat winnenquote:Op maandag 26 februari 2018 15:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat voor nut/zin heeft het omdit te vragen.......wat wil ze ermee........gaat ze vanavond dat tegen Linda zeggen......stop maar je wint toch niet???![]()
Raar kind.
zeg maar nee dan krijg je er tweequote:Op maandag 26 februari 2018 15:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Krijgt GB nog een ban voor het einde van UTO?
Ik zieeeee een 6 dus nee
bij Mehmetquote:Op maandag 26 februari 2018 15:18 schreef zodeju het volgende:
Bij zei die man nu dat is een oude foto, en het was van drie maanden geleden.
Hij test even de algemene tendens in de groep en kiest de meest logistische zoquote:
nee ?quote:Op maandag 26 februari 2018 15:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hij test even de algemene tendens in de groep en kiest de meest logistische zo
ja maar cemal heeft hem bv nog nooit gezienquote:Op maandag 26 februari 2018 15:20 schreef Chea49 het volgende:
Zijn toch gewoon die foto's die aan het begin van een topic staan?
Hij mot even zijn brilletje opzettenquote:Op maandag 26 februari 2018 15:20 schreef DaniqueV het volgende:
Hij vraagt met Beau's foto wie is dit dan???? als Beau zegt, dat ben ik zegt die man...echt waar????
helderziende was het toch?![]()
Ja glazen goed poetsen en zijn antenne opzettenquote:Op maandag 26 februari 2018 15:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij mot even zijn brilletje opzetten
en weer over tafelquote:Op maandag 26 februari 2018 15:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
irritant dat je jij jouw
van Romy...
Wat heb je een rare UI van je favoriet.......ze lijkt daar daar zo oud op.quote:Op maandag 26 februari 2018 15:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Hij kon toch weten dat hij moest plassen
mij ook. .. al maandenquote:Op maandag 26 februari 2018 15:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..].... begint me de keel uit te hangen die meid
TR gemaakt, u kunt weer posten op Donderdagquote:Op maandag 26 februari 2018 15:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat heb je een rare UI van je favoriet.......ze lijkt daar daar zo oud op.
Als het anders was geweest, dan was het anders. Nu houdt ze een slag om de arm.quote:Op maandag 26 februari 2018 15:24 schreef Chea49 het volgende:
Bas vraagt Marjet of ze er allemaal in geloofd.
Nou, ze gelooft in bepaalde theorieën.
Tuurlijk, het valt ook allemaal tegen voor haar dus opeens gelooft ze het allemaal niet meer.
Echt he? Dat doet ze altijd.quote:
Het is niet wat ze wil horen. Anders geloofde ze alles wat die febo voorspeller zegt.quote:Op maandag 26 februari 2018 15:24 schreef Chea49 het volgende:
Bas vraagt Marjet of ze er allemaal in geloofd.
Nou, ze gelooft in bepaalde theorieën.
Tuurlijk, het valt ook allemaal tegen voor haar dus opeens gelooft ze het allemaal niet meer.
dus dat...nog net niet stampvoetenquote:Op maandag 26 februari 2018 15:25 schreef chufi het volgende:
Demi gaat bijna huilen.. U zo toch een winnaar kiezen
2 Seconden ervoor beweerde hij nog te weten wie de winnaar is maar het niet kan zeggen.quote:Op maandag 26 februari 2018 15:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Thomas geen 1 medium in de hele wereld kan vertellen wie er gaat winnen
....
. * Medium Huub heeft Vlindert beloofd
dat ze gaat winnen
Wat is dat kind dom hé...hij legt net uit, als ik een naam noem gaan jullie daarna er voor zorgen dat juist diegene eruit gaat doormiddel van jullie, de kanshebber eruit zetten.quote:Op maandag 26 februari 2018 15:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als het anders was geweest, dan was het anders. Nu houdt ze een slag om de arm.
Demi, domkop, hou je mond.
quote:Op maandag 26 februari 2018 15:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
TR gemaakt, u kunt weer posten op Donderdag
Denk het ookquote:Op maandag 26 februari 2018 15:26 schreef snetje het volgende:
Dus niemand heeft Fay nog gezien?..Die zal toch echt een keer naar de wc moeten of even douchen toch...je gaat mij niet vertellen dat ze in dat keetje op een emmer piest en poept...die is gewoon van het terrein af...
dat draaid nog wel bijquote:Op maandag 26 februari 2018 15:23 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
mij ook. .. al maanden
op fb zijn ze lyrisch over haarlieve meid
quote:Op maandag 26 februari 2018 15:26 schreef zodeju het volgende:
[..]wijs blij dat ik eerlijk ben.......
Ga naar Billy die heeft hem uitgenodigd en verteld dat ie het zou vertellenquote:Op maandag 26 februari 2018 15:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
dus dat...nog net niet stampvoeten
chip had t geregeld toch ?quote:Op maandag 26 februari 2018 15:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga naar Billy die heeft hem uitgenodigd en verteld dat ie het zou vertellen
Sowieso dat ze denkt dat hij dat kan zeggen.quote:Op maandag 26 februari 2018 15:26 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Wat is dat kind dom hé...hij legt net uit, als ik een naam noem gaan jullie daarna er voor zorgen dat juist diegene eruit gaat doormiddel van jullie, de kanshebber eruit zetten.
NU zeurt dat kind maar door erover
Zei al eerder, de waarzegsterlook.quote:Op maandag 26 februari 2018 15:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]hij is gewoon grappig met die Oma bandage
Ja en nog maar er door over zeiken doet zij nu....quote:Op maandag 26 februari 2018 15:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Sowieso dat ze denkt dat hij dat kan zeggen.
Yep, daar ging het alleen maar over, de vraag wie de winnaar zou worden.....quote:Op maandag 26 februari 2018 15:28 schreef sjampoeh het volgende:
Demi heeft wel gelijk.. iedereen wou het weten
quote:Op maandag 26 februari 2018 15:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Als Demi kwaad word echt genieten die heeft echt de woordenschat van een coma patient
Ze hebben samen 1% en dan piep piep we willen het wetenquote:Op maandag 26 februari 2018 15:29 schreef DKUp het volgende:
Nog even gewoon voor dit moment.
1. Beau - 43.88%
2. Romy - 11.66%
3. José - 8.93%
4. Ivan - 7.10%
5. Madilia - 6.40%
6. Bas - 4.82%
7. Cemal - 4.40%
8. Linda - 3.25%
9. Billy - 2.83%
10. Chipp - 2.30%
11. René - 2.19%
12. Baldr - 0.85%
13. Demi - 0.56%
14. Fay - 0.44%
15. Mehmet - 0.39%
Natuurlijk, anders is er niks aanquote:Op maandag 26 februari 2018 15:31 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik denk sowieso dat hij van de FEBO zaadjes moet planten.
Billy janken!!!quote:Op maandag 26 februari 2018 15:32 schreef DeKenau het volgende:
Demi zit er niet bij![]()
mimi janken maar
dus dat, niet te volgen, ga je toch alleen maar heel hard lachenquote:Op maandag 26 februari 2018 15:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Als Demi kwaad word echt genieten die heeft echt de woordenschat van een coma patient
Wat een heldenquote:Op maandag 26 februari 2018 15:34 schreef yvondenise het volgende:
Ze willen die vent nu gewoon belachelijk maken.
wel reeel , via de popilijstquote:Op maandag 26 februari 2018 15:33 schreef Dotteke het volgende:
José Ivan, Beau of Baldr maken op dit moment de meeste kans om de finale te winnen
Ja maar sorry, ik kan dit ook niet meer serieus nemen.quote:Op maandag 26 februari 2018 15:34 schreef yvondenise het volgende:
Ze willen die vent nu gewoon belachelijk maken.
Een doordrammer.quote:Op maandag 26 februari 2018 15:35 schreef Setje72 het volgende:
Wat een vreselijke herzenloze p
euter is die Demie zeg![]()
Ja, zeker niet slecht, los van die meneer.quote:Op maandag 26 februari 2018 15:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Op Baldr na is het op dit moment goed.
ik voorspel je een mooie carrierequote:Op maandag 26 februari 2018 15:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik word ook medium, dom lullen kan ik al
Maakt niet uit,ik ook niet,maar je zet iemand niet voor lul.quote:Op maandag 26 februari 2018 15:35 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Ja maar sorry, ik kan dit ook niet meer serieus nemen.
Ook niemand die naar haar vraagt of er naar toe gaat.quote:Op maandag 26 februari 2018 15:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Fay ..eet drinkt poept piest
allemaal int Kasteel
onzichtbare Kabouters die dat oplossen allemaal ??
Ja en ook weer met de tvwereld verbondenquote:Op maandag 26 februari 2018 15:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Typisch gevalletje ambachten en ongelukken.
Grappig hé, ik zit er ook steeds naar te kijkenquote:Op maandag 26 februari 2018 15:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Thomas zn wenkis zijn vreemdig
Hij praat net als Mehmet, alle kanten op.quote:Op maandag 26 februari 2018 15:37 schreef DeKenau het volgende:
Bas ''over 5 min kan het al anders zijn
Net kon het nog niet
quote:Op maandag 26 februari 2018 15:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik bewn zoooooo teleurgesteld in die man...... boehoehoeeeeee
[ afbeelding ]
dat hoofdquote:Op maandag 26 februari 2018 15:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[ afbeelding ]
mijn gevoel is Billy waar hij op doeltquote:Op maandag 26 februari 2018 15:39 schreef chufi het volgende:
Het wordt te heet voor 1 persoon en zal vrijwillig verdwijnen
heel byzonder inddquote:Op maandag 26 februari 2018 15:36 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Ook niemand die naar haar vraagt of er naar toe gaat.
Of als ze ''Nee '''zegt in plaats van ''ja''quote:Op maandag 26 februari 2018 15:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
na z'n huwelijksnacht in de cordwood
Demie.quote:Op maandag 26 februari 2018 15:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 februari 2018 15:39 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
mijn gevoel is Billy waar hij op doelt
quote:Op maandag 26 februari 2018 15:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Demie.![]()
![]()
![]()
Die wil haar geld terug.
Hoe oud is je vader?quote:Op maandag 26 februari 2018 15:42 schreef rowan634 het volgende:
Die man ziet er wel oud uit, hij is even oud als mn vader lees ik
Moet Marjet deze man nou betalen of doen de bewoners dat onderling? Marjet kwam opeens met die mededeling en is niet overlegd met de anderen voor zover ik weet.quote:Op maandag 26 februari 2018 15:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Demie.![]()
![]()
![]()
Die wil haar geld terug.
het is de baron van Bassie en Adriaanquote:Op maandag 26 februari 2018 15:42 schreef rowan634 het volgende:
Die man ziet er wel oud uit, hij is even oud als mn vader lees ik
Geen idee. Bedoelde het hier niet letterlijk.quote:Op maandag 26 februari 2018 15:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Moet Marjet deze man nou betalen of doen de bewoners dat onderling. Marjet kwam opeens met die mededeling en is niet overlegd met de anderen voor zover ik weet.
Gek he, dat dit soort dingen altijd zonder overleg gebeuren. En dat dat altijd van Billy komt.quote:Op maandag 26 februari 2018 15:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Moet Marjet deze man nou betalen of doen de bewoners dat onderling. Marjet kwam opeens met die mededeling en is niet overlegd met de anderen voor zover ik weet.
quote:Op maandag 26 februari 2018 15:43 schreef Vinamp het volgende:
[..]
het is de baron van Bassie en Adriaan
Het kwam er wel heel spontaan uitquote:Op maandag 26 februari 2018 15:43 schreef zodeju het volgende:
Vindt het ook ontzettend laag om te gaan zitten lachen bij de naam Baldr.
Vooral hoe Madi heel verbaast die naam nog eens herhaalde.
Zij die zo'n goede opvoeding heeft gehad en zelf heel gauw zich aangesproken voelt.
knappe meid hequote:
Dat wel, maar totaal niet aardig......quote:Op maandag 26 februari 2018 15:44 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Het kwam er wel heel spontaan uit
Die loser doet ook helemaal niks nuttigs.quote:Op maandag 26 februari 2018 15:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat wel, maar totaal niet aardig......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |