Ze moet welquote:Op maandag 26 februari 2018 15:00 schreef DaniqueV het volgende:
Billy "vlucht" zeker naar het buitenland
is ze niet al te oudquote:Op maandag 26 februari 2018 15:00 schreef magnaal het volgende:
Marjet gaat internationaal voor de webcam?
Dat zal het zijnquote:Op maandag 26 februari 2018 15:00 schreef magnaal het volgende:
Marjet gaat internationaal voor de webcam?
Toiletjuffrouw of koffiedame.....kanquote:Op maandag 26 februari 2018 15:00 schreef Joke43 het volgende:
Mooiste wat ik hoor. Paragnost tegen Marjet: Ik zie je niet n programma leiden. Je staat aan de zijlijn. Drie opties zullen er komen.
quote:
quote:
Om daar op tv en posters terecht te komen.quote:Op maandag 26 februari 2018 15:00 schreef DaniqueV het volgende:
Billy "vlucht" zeker naar het buitenland
Of de garderobe juf , dan wel altijd eerst je zakken leeg halenquote:Op maandag 26 februari 2018 15:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Toiletjuffrouw of koffiedame.....kan
we zien haar waarschijnlijk een paar keer voorbij komen in zon zuipen ziekenhuis oidquote:Op maandag 26 februari 2018 15:03 schreef Yaksa het volgende:
Meneer zegt dat Billy in Verwegistan koffie mag serveren op een TV setting.
Gaat sowieso raar met Fok, af en toe niet kunnen quoten...quote:Op maandag 26 februari 2018 15:02 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat jij de laatste had
Zei hij dat? Loopt bij mij hier af en toe vast.quote:
Dacht het wel, Billy zegt dat het klopt, en Romy zegt ook dat het kloptquote:
Dat doen ze elke keer, maar elke keer faalt dat weer....quote:Op maandag 26 februari 2018 15:07 schreef yaello het volgende:
Oh god.. ik heb het gevoel dat Romy en Billy het weer goed gaan maken...
Neem ff een andere stream danquote:Op maandag 26 februari 2018 15:07 schreef DaniqueV het volgende:
Grappig die wenkbrauwen steeds van die man, hij praat met zijn wenkbrauwen en ik blijf er maar naar kijken
Jaaaa hier goed te zien met zijn wenkiesquote:
Topquote:Op maandag 26 februari 2018 15:09 schreef sjampoeh het volgende:
linda gaat niet winnen met pottenbakken
Jaquote:Op maandag 26 februari 2018 15:09 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Omdat Cemal niet naar defensie gaat?
Ben die vent zo ontzettend zatquote:Op maandag 26 februari 2018 15:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
receptie
Rienk , Bald , Rene
Rienk over God
de bijbel Gos doet dat bloedzuiver
..
Bald r ; als het allemaal zo helder is
voor jou God bestaat
waarom is het dan niet voor iedereen helder!!
ik ben 3,4, jr op zoek geweest
Rienk ; ik was 7 jaar opzoek
ik was in de hel geweest ht was een hel
Neeee het is zo grappig, vooral die linker, voor ons kijker de rechter...die hij steeds omhoog trektquote:
Inderdaad, vindt Rienk een zelfde 'waarzegger' die denkt de échte waarheid altijd in handen te hebben.quote:Op maandag 26 februari 2018 15:05 schreef zodeju het volgende:
Ben benieuwd wat achteraf Krienk allemaal te vertellen heeft over die man....
OK, ik wissel.quote:Op maandag 26 februari 2018 15:10 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Neeee het is zo grappig, vooral die linker, voor ons kijker de rechter...die hij steeds omhoog trekt
vaag..soms met geboortedatum en soms alleen leeftijdquote:Op maandag 26 februari 2018 15:10 schreef Dotteke het volgende:
36=9 ze kan vrij hoog scoren, ze doet ook mee aan Utopia dus kan ze daar ook vrij hoog scoren
Heb jij 1 been? kreeg ik door netquote:Op maandag 26 februari 2018 15:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
vaag..soms met geboortedatum en soms alleen leeftijd
Dat heeft die man gezegd. Romy wilde het duidelijk liever niet maar die gaat nu natuurlijk weer toegevenquote:Op maandag 26 februari 2018 15:11 schreef DKUp het volgende:
Wat is dit voor bullshit dat Romy en Billy met elkaar moeten praten
zou dit ook weer doorgestoken kaart zijn, moet een beetje denken aan die man die ruzies kwam oplossenquote:Op maandag 26 februari 2018 15:09 schreef Dotteke het volgende:
Getverdemme Romy en Billy gaan zo weer kletsen zegt Meneer
Ze kunnen er ook niet aan toegeven zegt meneer
Ze moeten leren luisteren
Jemig wat een gezeik zeg dit
Nee wel een klotenhumeurquote:Op maandag 26 februari 2018 15:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Heb jij 1 been? kreeg ik door net
Zolang er een bepaalde bewoner niet terug komt, nee........quote:Op maandag 26 februari 2018 15:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Krijgt GB nog een ban voor het einde van UTO?
Ik zieeeee een 6 dus nee
quote:Op maandag 26 februari 2018 15:12 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Zolang er een bepaalde bewoner niet terug komt, nee........
Dat gezeik over geloof, rot op zwerver en ga andere zwervers vermaken met jouw wereldkundige kennis.quote:Op maandag 26 februari 2018 15:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
receptie
Rienk , Bald , Rene
Rienk over God
de bijbel Gos doet dat bloedzuiver
..
Bald r ; als het allemaal zo helder is
voor jou God bestaat
waarom is het dan niet voor iedereen helder!!
ik ben 3,4, jr op zoek geweest
Rienk ; ik was 7 jaar opzoek
ik was in de hel geweest ht was een hel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |