SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Schaamteloze promo:
Make love, not war ☮
quote:
gefeliciteerd! Hier gaan verjaardagen over het algemeen geruisloos voorbij.quote:Op maandag 26 februari 2018 08:44 schreef cafca het volgende:
Ik heb heerlijk een dagje vrij.
Ga zo appeltaart bakken, want mevrouw cafca is jarig.
Ze viert het verder niet, maar taart is wel lekker natuurlijk
Gefeliciteerd en verse appeltaart is zo lekkerquote:Op maandag 26 februari 2018 08:44 schreef cafca het volgende:
van harte gefeliciteerdquote:Op maandag 26 februari 2018 08:44 schreef cafca het volgende:
quote:Op maandag 26 februari 2018 08:44 schreef cafca het volgende:
Gefeliciteerd met mevrouw cafca.quote:Op maandag 26 februari 2018 08:44 schreef cafca het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 26 februari 2018 08:44 schreef cafca het volgende:
quote:Op maandag 26 februari 2018 13:30 schreef DJ11 het volgende:
Gisteren was Tuned22 jarigHet was zo stil hier in het topic dat ik er ook niet meer aan heb gedacht om een felicitatie te plaatsen. Maar we kunnen haar 18e* verjaardag natuurlijk niet onopgemerkt voorbij laten gaan. Daarom:
[ afbeelding ]
* en nog wat
Laat mini-Theo Thee maar komenquote:Op maandag 26 februari 2018 14:53 schreef ToT het volgende:
Zo, ff een gratis commode opgehaald van een weggeefhoek!
Ook deze maar weer ff goed schoongemaakt, maar de rooklucht hieraan was minder sterk als met de box die ik al eerder opgehaald had!Daar zat de nicotine echt diep in getrokken!
Deze commode ziet er ook en stuk nieuwer uit.
nee joh dan zou het een mini-mini-mini zijnquote:
quote:Op maandag 26 februari 2018 14:53 schreef ToT het volgende:
Zo, ff een gratis commode opgehaald van een weggeefhoek!
Ook deze maar weer ff goed schoongemaakt, maar de rooklucht hieraan was minder sterk als met de box die ik al eerder opgehaald had!Daar zat de nicotine echt diep in getrokken!
Deze commode ziet er ook en stuk nieuwer uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |