SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
![]()
Vanaf 8 tot 10 is Haagse hier altijd alleen als je nu gaat slapen en je wekkertje zet kan je daar wel wat puntjes pakken en Haag is ook gelijk chagrijnigquote:Op maandag 26 februari 2018 01:28 schreef vincenzo78 het volgende:
Die namen die ik noemde hadden meer betrekking op het feit als die gasten aanwezig zijn, kun je nauwelijks punten verzamelen.
En straks komen er ook nog een paar bij wiens medicatie is uitgewerkt...
Fok dit spel.
Thnx dokter.quote:Op maandag 26 februari 2018 01:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lieve jongen die Mikey altijd bereid om zijn mede users van ongevraagd advies te voorzien.
In Roemenië kan je wel even snel een vrouwtje in je bed trekken toch.quote:Op maandag 26 februari 2018 01:33 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Thnx dokter.
Ik ga nu mijn voorhuid opmeten en dan slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:
Is begrepenquote:Op maandag 26 februari 2018 03:11 schreef devzero het volgende:
Een paar. Jou inhalen zal niet meer lukken, jij gaat haags ook niet meer inhalen en ik moet aloa achter me houden
Niet als jullie gewoon stil zijnquote:Op maandag 26 februari 2018 04:05 schreef devzero het volgende:
10. tailfox / 334 / 512 / 1.4%
13. Homijn / 291 / 301 / 1.2%
Lastig
Nee, dat gaat het niet meer worden vanochtend.quote:10. tailfox / 334 / 512 / 1.4%
13. Homijn / 316 / 312 / 1.3%
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Mazzelaarquote:Op maandag 26 februari 2018 08:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zit er altijd maar 5 minuten. 1x per jaar.
yepquote:Op maandag 26 februari 2018 08:57 schreef aloa het volgende:
[..]
had niet deze week gemoeten![]()
Koud buiten man
Why not ??quote:Op maandag 26 februari 2018 09:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zal ik vanmiddag de sauna in gaan?
nee naar huis. Ga ik douchen laptop laden en door naar schoolquote:Op maandag 26 februari 2018 09:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je bent op weg naar je werk?
Die zal er ongetwijfeld zitten ja. En geen idee of ze daar mensen zoeken.quote:Op maandag 26 februari 2018 09:44 schreef tailfox het volgende:
Zit er eigenlijk een tech bedrijf in den haag? Een Prodrive of asml of iets waar ze een elektrical engineer nodig hebben
Welke multinationals of heb je ook geen idee.quote:Op maandag 26 februari 2018 09:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die zal er ongetwijfeld zitten ja. En geen idee of ze daar mensen zoeken.
Altijd doen .... zeker met dit weerquote:Op maandag 26 februari 2018 09:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zal ik vanmiddag de sauna in gaan?
nee, ben daar niet zo in thuis.quote:Op maandag 26 februari 2018 09:48 schreef tailfox het volgende:
[..]
Welke multinationals of heb je ook geen idee.
ik ook niet maar ik hoop snel te kunnen verhuizen.quote:Op maandag 26 februari 2018 09:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nee, ben daar niet zo in thuis.
naar Den Haag?quote:Op maandag 26 februari 2018 09:52 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik ook niet maar ik hoop snel te kunnen verhuizen.
Van waar vertrok je dan met de trein?quote:Op maandag 26 februari 2018 09:52 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik ook niet maar ik hoop snel te kunnen verhuizen.
spoor 2quote:Op maandag 26 februari 2018 09:53 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Van waar vertrok je dan met de trein?
quote:Op maandag 26 februari 2018 09:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nee, ben daar niet zo in thuis.
spoor 2. Ga nu naar eindje.quote:Op maandag 26 februari 2018 09:53 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Van waar vertrok je dan met de trein?
Jaaquote:
nicequote:Op maandag 26 februari 2018 09:55 schreef tailfox het volgende:
[..]
spoor 2. Ga nu naar eindje.
[..]
Jaa
Komt goed babe !quote:
veel plezier met schaatsenquote:Op maandag 26 februari 2018 10:02 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Komt goed babe !![]()
Ik weet wat ik doeen ik heb de kleine ook mee ik neem geen risico’s
nou misschien anti kraak.quote:Op maandag 26 februari 2018 10:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
aan welke buurt in Den Haag zit je te denken?
Okay, ik ook nietquote:Op maandag 26 februari 2018 10:05 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Thnxx maar ga niet schaatsen
Dat is lullig.quote:Op maandag 26 februari 2018 10:09 schreef tailfox het volgende:
Godverdomme NStrein rijd niet verder dan Tilburg
dat bedoel ik.quote:Op maandag 26 februari 2018 10:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
topsporters doen het ook
dan kom je toch nog waar je moet zijn...quote:Op maandag 26 februari 2018 10:11 schreef tailfox het volgende:
[..]
via den bosch.
Route zonder overstap heeft er ineens 2
ja uur later dan gepland.quote:Op maandag 26 februari 2018 10:12 schreef aloa het volgende:
[..]
dan kom je toch nog waar je moet zijn...
stond de deur open?quote:Op maandag 26 februari 2018 10:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
temperatuur in huis zakte in 5 minuten tijd van 19 naar 15
heb ik ook eens gehad, moest ik met de bus verderquote:Op maandag 26 februari 2018 10:13 schreef tailfox het volgende:
[..]
ja uur later dan gepland.
Neem deze trein want geen overstap.
Via Utrecht had ook vertraging tyfus trein
Die gasten die hier werken hebben het hinderlijke gedrag dat ze alles open laten staan jaquote:
dit gebeurd nog tevaak. En NS bied 0 oplossingen.quote:Op maandag 26 februari 2018 10:14 schreef aloa het volgende:
[..]
heb ik ook eens gehad, moest ik met de bus verder
ns = niet snelquote:Op maandag 26 februari 2018 10:15 schreef tailfox het volgende:
[..]
dit gebeurd nog tevaak. En NS bied 0 oplossingen.
Daarom haat ik NS
Dat is bekend ja...deden ze hier ook.quote:Op maandag 26 februari 2018 10:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die gasten die hier werken hebben het hinderlijke gedrag dat ze alles open laten staan ja
Ik snap het wel hoor, maar toch... brrrquote:Op maandag 26 februari 2018 10:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is bekend ja...deden ze hier ook.
Gelukkig vroor het toen niet.
Sowieso dat openbaar vervoer. Ik ga wel met de auto.quote:Op maandag 26 februari 2018 10:15 schreef tailfox het volgende:
[..]
dit gebeurd nog tevaak. En NS bied 0 oplossingen.
Daarom haat ik NS
walgelijk jaquote:Op maandag 26 februari 2018 10:17 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik gun hun het zo graag. Maar een eindpunt afmelden zonder direct een oplossing bieden.
Als het buiten zo koud is? Nee dat snap ik niet...dan doe je toch de deur dichtquote:Op maandag 26 februari 2018 10:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, maar toch... brrr
ze willen door kunnen lopen, dus in die zin snap ik het dan wel weer.quote:Op maandag 26 februari 2018 10:18 schreef aloa het volgende:
[..]
Als het buiten zo koud is? Nee dat snap ik niet...dan doe je toch de deur dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |